Vakantiepark Vesting De Bronsbergen

hadassa
24-4-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

absoluut geen aanrader!!! huizen zijn smerig, huizen verouderd en achterstallig, personeel onbehulpzaam. en bij ons werd er gezegd dat we on 11 uur uit moesten checken en dat stond ook in het boekje, maar (aangezien wij daar verbleven vanwege verbouwing) toen we terug kwamen om 10:15 om onze laatste spullen op te halen waren onze pasjes al geblokeerd en was er een schoonmaker in het huisje al bezig. toen wij dit asngaven bij de receptie werd de schult op ons afgeschoven. super onprettig verblijf!

Ook alleen vind je hier rust.

Johanna
14-3-2017
  • Onderkomen9

Hier voel je je welkom. Ook als vrouw alleen kun je hier prima vertoeven en voel je je niet bekeken.Jij bepaalt zelf je sociale contacten.

Geslaagd vriendenweekend

Peter
5-3-2017
  • Onderkomen8

In februari '17 hebben ons jaarlijkse 'vriendenweekend' op Vesting de Bronsbergen mogen vieren. Voorafgaand dit verblijf al meerdere malen contact gehad met de dames van de receptie, omdat wij graag al het een en ander wilden regelen aan uitstapjes e.d.

Zutphen is mooie stad met uitstekende eetgelegenheden en vanuit het park gemakkelijk te bereiken.

Bij aankomst verliep de check-in snel en de bungalow zag er tiptop uit. Eenmaal geïnstalleerd in de bungalow gaf de tv slecht signaal, gelijk de receptie gebeld en binnen 10(!!) minuten stond er een vriendelijke man van de Technische Dienst op de stoep. Kabel werd vervangen en het werkte weer perfect.

Al met al een super weekend gehad medemogelijk gemaakt door de gastvrijheid en service van de medewerkers. Wij komen zeker eens terug!

Genoten!

Wim
4-2-2017
  • Onderkomen9

Wat een heerlijke dagen hebben we gehad!

Een mooie bungalow op een fijn park. Goede service en zeer klantvriendelijk.

Vreselijk

Sabine
31-10-2016
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Ivm verbouwing bronsbergen gehuurd. Een flinke smak geld maar verwacht, zoals omschreven, met voorzieningen.

Helaas troffen we een zeer vies huisje (mijn kind kreeg er zelfs enorme exceem van) met smerige matrassen, zeer vieze keuken, badkamer met schimmel en een grote tuin gevuld met distels.

De voorziening waren 2 kippen en een tennisbaan.

Vond het een ongezellige tijd en krijg nog jeuk als ik terug denk aan dat huisje.

Nooit meer!!

Fam. de Vries
6-8-2016
  • Onderkomen1

Wij hadden een huisje gehuurd voor een midweek op Vesting De Bronsbergen. Zutphen.

Het huisje waar wij in zaten, zat onder de zilvervisjes, tot in de bedden !!!

Er was een mierennest in de bijkeuken, waardoor die ook overal beneden liepen.

Bij open en dicht doen van de gordijnen vielen er dode EN levende insecten uit.

De douchekop was zo lek, dat hij meer omhoog spoot dan naar beneden.

De schimmel stond op de randen van de prullenbak en er stond onafgewassen serviesgoed in vieze kastjes.

Verder zat alles onder de vieze plakkerige handtasten.

Buiten was het al net zo erg...het onkruid op het terrasje stond 30 cm hoog, er lag een dode vogel en de parasol moest met luciferprikkers omhoog worden gehouden.....

Na een klacht bij de receptie werden er een aantal dingen vervangen en opgelost, maar eigenlijk waren we liever rechtsomkeert naar huis gegaan!!!

Aan het eind van de week, bij terugkeer naar huis, bij receptie gemeld, dat we hoopten dat er die middag geen nieuwe gasten in hetzelfde huisje hoefden, omdat men het beter eerst maar eens ongediertevrij kon maken!!!

Betreurenswaardig allemaal ....terwijl men weet dat er gasten komen!!!

Weg 'VAKANTIEGEVOEL' waar Hoogeboom dan mee adverteert.....

Bij thuiskomst na telefonisch contact met Hoogeboom, moesten we een schriftelijke klacht naar Hoogeboom/Roompot Vakantie parken sturen en dat hebben we gedaan met foto's als bewijs.

Naar aanleiding hiervan, zijn ze ons "FANTASTISCH" tegemoet gekomen door met een 'sigaar uit eigen doos', de schoonmaak kosten a €60,- terug te storten......!!!!!!

En dan notabene ook nog onder die brief zetten ...dat ze hopen ons nog een keer op hun park te mogen begroeten!!!????

NEE, VOOR ONS NOOIT GEEN VESTING DE BRONSBERGEN EN HOOGEBOOM/ ROOMPOT WEER !!!!!

Nooit meer!

W.J.
23-5-2016
  • Activiteiten2
  • Onderkomen4

Er liepen ratten door de tuin.

Mooi park en omgeving

Jaikke
9-1-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Bij aankomst werden we netjes welkom geheten door een van de vriendelijke receptionistes. Het inchecken verliep snel en duidelijk, er werd alle tijd genomen. De bungalow zag er aan de buitenkant goed onderhouden uit en eenmaal binnen rook het lekker fris. In de omgeving is van alles te doen zoals Bronckhorst, het kleinste stadje van Nederland of het historische Zutphen

Wij hebben ook nog fietsen gehuurd om de omgeving te verkennen. Het restaurant op het park is goed.

Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Aardig

HK te B
9-9-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Het huisje was van de buitenkant heel erg mooi maar binnen was alles wel aan vervanging toe.

De leren bank was plakkerig en eigenlijk niet om op te zitten. De twee stoelen die er stonden was de bekleding van kapot.

In de keuken deed een gaspit het niet en als je de waterkraan helemaal open draaide viel de hals eraf. De muren hadden wel eens een keer een nieuw behangetje kunnen krijgen.

Het was allemaal een beetje verouderd.

De douche en de slaapkamers waren wel O.K..

We hadden gelukkig goed weer dus we hoefden niet echt veel binnen te zijn dus al met al nog wel een geslaagde vakantie maar als je de hele dag binnen moet zitten is het hier geen pretje.

Super mooi park

Greet
9-1-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Vesting de Bronsbergen is een heel leuk park. We hadden een prachtig huisje met grote tuin en eigen parkeerplaats.

De meiden aan de balie waren super vriendelijk en de technische dienst mensen heel erg behulpzaam.

Ons viel ook erg op dat het park en de huisje keurig schoon waren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vesting De Bronsbergen in Zutphen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vesting De Bronsbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.