Tijdelijk €25 aanbetaling

Hampshire – ‘s Gravenhof Zutphen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hampshire – ‘s Gravenhof Zutphen voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 226 reviews
+35

8.7FantastischScore uit 226 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

226 Reviews over Hampshire – ‘s Gravenhof Zutphen

• 10Ineke07-01-2023

Een echte aanrader

Sfeervolle locatie in het oude centrum van Zutphen. Kamer schoon en mooi vormgegeven. Heerlijk omtbijt en vriendelijk personeel.,

• 9Kim van der Pol12-10-2022

Geweldig

Echt een super hotel. Wij zijn ontzettend fijn ontvangen door het personeel. Heerlijk gegeten in Brasserie 6. Wij vonden het een heel prettig verblijf en komen zeker in de toekomst graag terug.

• 9Qiana van Bragt18-06-2022

Een echte aanrader!

Leuk hotel, rustig gelegen maar toch vlakbij het centrum. Behulpzaam en vriendelijk personeel, zeker een hotel om vaker heen te gaan!

Eigenaar, 22-06-2022

Beste Qiana,

Hartelijk dank voor de moeite om je positieve ervaring hier op Zoover te delen met andere potientele gasten. Graag zien we je nog weer eens terug als onze gast, jullie zijn van harte welkom in het altijd gezellige Zutphen.

Met gastrvije groet, Randy Meerbeek

• 8Herwin10-04-2022

Fijn rustig vriendelijk hotel

Fijn hotel met super fijne nette werknemers. Niets is te veel en willen alles voor je doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Eigenaar, 18-04-2022

Beste heer,

Heel hartelijk dank voor uw mooie review en het mooie compliment, deze zal ik delen met mijn collega's Graag hopen we u in de toekomst weer als gast te mogen ontvangen. U bent van harte welkom!

• 9Cor Plomp10-04-2022

Een fijn hotel, met zeer vriendelijk personeel!!

Prachtig, statig hotel midden in het centrum van Zurphen, met zeer vriendelijk tevens professineel personeel! En een uitstekende keuken!

Eigenaar, 18-04-2022

Beste heer Plomp,

Hartelijk dank voor uw overnachtingen de afgelopen maanden. We gaan de gezellige gesprekken met u missen. Als u weer in de buurt bent dan hopen we u graag weer terug te zien als onze gast, u bent van harte welkom!

• 9P02-04-2022

Super

Wat een heerlijk verblijf, ontzettend vriendelijk personeel, heerlijk ruime kamer, ontzettend fijn en vooral groot bed en een heerlijk ontbijt. Zeker een aanrader!!!

• 8Wilma07-03-2022

Heerlijk weekend in Hampshire Hotel Zutphen

Prima kamer, en prettig en vriendelijk personeel.

• 9Margriet28-02-2022

Uitstekend

Uitstekend hotel. Mooi historisch pand.Dichtbij/in het centrum. We hadden een kamer op de 3e etage. Compact, maar netjes en alles aanwezig. Zelfs een bad. Iedere dag schone handdoeken. Heerlijk gegeten. Zowel diner als ontbijt. Aardig en attent personeel . Kortom we hebben een heerlijk weekend gehad.

Eigenaar, 19-03-2022

Beste Margriet,

Dank voor je bezoek aan ons hotel en voor je mooie beoordeling, dit waarderen we zeer. Ik zal de complimenten delen met mijn collega's en we hopen je graag nog weer eens terug te zien als onze gast, uiteraard ben je more than welcome.

• 10Joost16-02-2022

Fantastisch verblijf!

Samen met mijn vriendin voor het eerst naar Zutphen. Aangekomen bij dit prachtige hotel middenin de stad werden wij zeer hartelijk ontvangen door de receptioniste. We voelden ons echt welkom. Ze was zeer behulpzaam en reserveerde gelijk een tafel voor ons in de Brasserie, waar we overigens heerlijk gedineerd hebben. De kamer was prachtig en van alle gemakken voorzien, gelegen in het oude gedeelte en met uitzicht op de kerk. Het ontbijt was dik in orde met heerlijk vers gesneden fruit en zelfs warme croissantjes. We komen zeker een keer terug, echt een aanrader dit hotel!

Eigenaar, 27-03-2022

Beste Joost,

Hartelijk dank voor je mooie uitgebreide review. Ik ben blij te lezen dat u zich door het warme welkom van 1 van mijn collega's direct welkom voelde dat gevoel willen we onze gasten ook graag geven, onze slogan is niet voor niets more than welcome. Dank voor de complimenten voor wat betreft diner en het ontbijt, de complimenten deel ik graag met mijn collega's. Graag tot ziens in het altijd gezellige Zutphen.

• 10Martin15-02-2022

We hebben een prima verblijf gehad. Bij onze reservering raadde de receptie manager ons een Deluxe kamer aan, deze zijn aan de voorkant en hebben veel licht, dit pastte precies bij wat wij zochten. Bediening in het restaurant is zeer correct. Dit was onze eerste keer, maar komen in de zomer nog een keer terug om op het terras te dineren.

Eigenaar, 27-03-2022

Beste Martin,

Wat fijn dat jullie een fantastisch verblijf hebben gehad. De Deluxe kamers zijn inderdaad mooie kamers met veel licht, daarbij komt ook nog dat ze mooi zijn gelegen in het monumentale gedeelte. Wij kijken er naar uit u in de zomer weer te mogen ontvangen als onze gast.

Hotel Hampshire – ‘s Gravenhof Zutphen info

Soort hotel