Hotel Fletcher Resort-Hotel Zutphen ****

Hotel Fletcher Resort-Hotel Zutphen
Hotel Fletcher Resort-Hotel Zutphen
7,9

Weer vandaag6°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Zutphen voor je op een rij gezet:

108 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Zutphen in het Nederlands

Sombere ligging, wantrouwend personeel!

Fam de Bruijn, 2-12-2017

Hotel op een industrieterrein. Grauw gebouw met sombere entree. Binnenkomst was negatief. Stevige discussie met echtpaar voor ons over wel of geen ontbijt. Gast wel, receptie niet. Bij ontvangst sleutel kregen we de boodschap dat we het kaartje met het kamernummer altijd mee moesten nemen. Wantrouwen? Noemen kamernummer met naam is ook controle! Standaardkamer, erg klein. Ontbijt goed, echter, niets teveel! Hier, directe controle op kamernummer. Restaurant, matig .Ook hier, direct controle. We vertelde direct af te rekenen, dus niet op kamer, moest toch kamernummer hebben. Reden?? Andere gast had alleen kamersleutel bij zich, werd naar boven gestuurd om kaartje met nummer te halen. Kennelijk ook hier geen vertrouwen.Dagmenu varkenshaas, was echter geen hele! Daarbij een stuk aardappel, niet warm en hard. Men gaat er kennelijk vanuit dat het onvoldoende is, er wordt direct gevraagd of er een portie friet bij moet van € 3. Na het afrekenen, dus niet op kamer, werd ons bij vertrek nageroepen of we wel betaald hadden! Ongehoord!! Wanneer daar al twijfel over is vraag je het aan je collega, maar roept het zeker een klant vanuit de verte niet na. Nogmaals, ongehoord!! Duidelijk dat het bij deze ene keer gebleven is.

Bij het uitchecken nog een verassing, restaurant nog te betalen, dit, terwijl we gepind hadden. Na dit te hebben verteld werd dit tot mijn verbazing direct van de rekening gehaald. Vreemd! Alles bij elkaar, teleurstellend verblijf. zeker het gebrek aan vertrouwen in gasten is vervelend. Om vertrouwen te krijgen moet je eerst geven! Niet voor herhaling vatbaar.

S. Rexwinkel, Trainee, 14-12-2017

Geachte familie de Bruijn,

Wat jammer om te horen dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik heb begrepen dat uw opmerkingen ook bij vertrek met de receptioniste zijn besproken. Als reactie hierop hebben wij uw feedback direct besproken met desbetreffende afdeling, dit is namelijk zeker niet onze manier van werken en communiceren. Momenteel zijn wij bezig met een nieuwe procedure omtrent de kamerkaartjes. Wij stellen uw mening zeer op prijs, dit helpt ons te verbeteren.

Ik hoop dat uw ervaring bij ons u er niet van weerhoudt in de toekomst voor één van de andere Inntel Hotels te kiezen.

Goed.

GS, 19-11-2017

Buitenkant van het hotel een beetje shabby. Even de hogedruk spuit er op zetten zou veel goed doen. Hotel zelf prima. Kamers schoon en comfortabel. Ook goede geluidsisolatie. Ontbijt prima. Alles bij elkaar een goede ervaring.
S, Rexwinkel, Trainee, 27-11-2017

Geachte Gast,

Bedankt voor uw review, dit waarderen wij enorm! Wij zijn blij te lezen dat u ons als ''goed hotel'' omschrijft. Wij hopen van harte u in de toekomst wederom bij ons te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, S. Rexwinkel, Review Coördinator

Top !

Brouwer, 22-10-2017

Erg leuk hotel, veel faciliteiten. Personeel erg vriendelijk.

Kamer netjes en schoon.

Nadeel het is gelegen op industrieterrein, centrum is niet op loopafstand met de fiets of auto prima te dóen.

Heerlijk sushi gegeten in het centrum van zutphen

S, Rexwinkel, Trainee, 24-10-2017

Geachte dhr. of mevr. Brouwer,

Wij zijn ontzettend blij te lezen dat u zo'n goed verblijf heeft gehad bij ons in Zutphen.

Graag tot ziens!

Alles kan hier

Yvonne van Gerwen, 7-10-2017

Een heerlijk hotel, met voldoende faciliteiten. Waar medewerkers flexibel zijn en meedenken hoe je met een groep alles kunt organiseren, ondanks mindere weersomstandigheden...
S. Rexwinkel, Trainee, 24-10-2017

Geachte mevrouw van Gerwen,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Wij vinden het geweldig om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.

Hopelijk tot ziens in Zutphen!

Teleurstelling

John, 14-8-2017

Hotel rustig gelegen, wat pro is, maar dan ook weer op industrie-achtige omgeving wat minder is. Binnen hotel zijn de fasciliteiten best wel prijzig. Hadden een basic kamer en was eerlijk wat veroudert. Voor de prijs kan je zeker beter krijgen. Parkeren op eigen risico, bij schade aan auto is er ook geen camera bewaking op gehele parking ( was te duur volgens medewerker, hoewel de prijzen wel kunnen tellen). Ontbijt was wel OK.
S. Rexwinkel, Review Coördinator, Trainee, 23-8-2017

Geachte Gast,

Wat jammer om te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan! Het klopt dat ons hotel buiten het centrum van Zutphen op een bedrijventerrein ligt, maar via onze achteruitgang bent u binnen een paar minuten bij de IJssel wat een heerlijke omgeving is om te wandelen en fietsen.

Parkeren op ons parkeerterrein is inderdaad op eigen risico maar wij hebben zeker wel camera bewaking op een groot gedeelte van de parkeerplaats! Beelden van 's nachts zijn wat moeilijk te bekijken door het geringe licht, maar met daglicht doen deze camera's het uitstekend.

Ondanks uw teleurstellingen hopen wij dat u in de toekomst nogmaals voor Inntel Hotels zult kiezen.

zeer vriendelijke medewerkers

Johanna, 13-4-2017

prima verzorging, prima sportmogelijkheden
S. Rexwinkel, Trainee, 7-7-2017

Geachte gast,

Dank u wel voor het nemen van uw tijd om een review achter te laten. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen.

Je voelt je Snel thuis

Lukas Hidding, 22-3-2017

Vanwege mijn werk zit Ik veel in hotels.dit hotel light mij goed.. Ik kan er sporten, de bediening is erg vriendelijk. Ontbijt,lunchpakket en diner Zijn uitstekend. Ik raad dit hotel aan bij al mijn vrienden en kennisen.
S. Rexwinkel, Trainee, 7-7-2017

Geachte gast,

Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te verwelkomen!

Review Coördinator

Mooi hotel met zeer klantvriendelijk personeel

Frans Hazen, 11-3-2017

Ontbijt perfect, nogmaals zeer behulpzaam en vriendelijk personeel

Zó jammer van het zwembad...

Caroline van Egmond, 29-12-2016

Voor een hotel waar "sport" hoog in het vaandel staat, voel ik mij toch verplicht om mensen met een lichamelijke beperking te waarschuwen voor het zwembad. Het ziet er heerlijk en heel goed verzorgd uit, maar voor mij was het practisch onmogelijk om uit het zwembad te komen vanwege het zeer korte trapje wat in het water hangt. Als het niet mogelijk is om je voeten op de onderste trede te zetten, dus knieën optrekken tot onder je kin, heb je alle hulp nodig die er is. Mij heeft het lang geduurd om eruit te komen en zonder de hulp van mijn man lag ik er waarschijnlijk nog in!

Een kleine verbetering (langere trap) moet toch mogelijk zijn, een lekker zwembad is juist zo fijn voor mensen met een lichamelijke beperking!

Geen kerstgevoel bij kerstarrangement

Hgm, 26-12-2016

Kerstarrangement met vrienden en kinderen geboekt met het idee om eens de kerstsfeer in een hotel resort te proeven. Afgezien van kerstversiering vond ik de spirit van kerst ver re zoeken.Geen kerstmuziek op de achtergrond, niets extra's aan muziek tijdens het ontbijt of diner en geen kerstman voor de kleintjes bijvoorbeeld.. Je kunt zoveel meer met zo'n arrangement en we hebben het allemaal niet ervaren.Dan vind ik 139 euro voor een kerstarrangement duur betaald. Jammer maar voor ons zeker niet meer. Dan liever iets meer betalen en echt de kerst voelen aan allerlei kleine details.
S. Rexwinkel, Trainee, 30-12-2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review op Zoover. Leuk dat u Kerst bij ons heeft gevierd maar wat jammer dat het niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze excuses daarvoor. Ik wil u bedanken voor uw feedback, wij waarderen dit zeer, dit helpt ons onze service te verbeteren en aan de genoemde punten wordt zeker aandacht besteed.

Ik hoop dat u in de toekomst nogmaals voor één van de Inntel Hotels zult kiezen.

Review Coördinator

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Resort-Hotel Zutphen in Zutphen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Resort-Hotel Zutphen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Resort-Hotel Zutphen scoort een 7.91 uit 10 op basis van 108 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: