Camping Minicamping de Appelboom

9.6Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Zieuwent

9.6Fenomenaal

• 9.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping de Appelboom voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

11 reviews over Camping Minicamping de Appelboom

• 2019
    9Nico en Conny Bos30-08-2019

Heerlijke en rustige camping met prachtig uitzicht

Heerlijke week gehad op camping De Appelboom. Wat een stilte en rust. Prachtig gebied waar je prachtig kan wandelen en fietsen. Mooie plaatsen en dorpen waar je doorheen komt. Ook Duitsland is op fietsafstand. Wij kozen voor de stad Bocholt een stad met een groot winkelgebied. Verder zijn de beheerders van de camping super vriendelijk en altijd klaar voor een praatje. Alle faciliteiten super net en super schoon. Samen met de beheerders lekker voetbal Ajax -Hapoel zitten kijken op een zeer groot (beamer) scherm. In Zieuwent (loopafstand)een nette Spar winkel waar je alle Kunt krijgen en vrijdags de visboer op het plein. Komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Hans en Ina05-07-2019

Om terug te komen en weer te genieten

Een geweldige plek voor mensen die landschappelijke schoonheid, natuur en stilte in een bijzonder gastvrije ambiance op waarde weten te schatten en te waarderen. Een locatie om zuinig mee om te gaan zodat nog velen na ons van dit alles mogen genieten

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Auke en José02-07-2019

2e keer hier maar zeker niet voor het laatst!!

Opladen op deze heerlijke camping van Hilbert en Tineke gaat vanzelf.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Theo Aerts30-05-2019

Super fijne camping voor ons !

Prima 65+ camping terwijl het mooie toiletgebouw tekort komt voor deze groep. Geen invalide ruimte , geen aparte wasruimte. Geen planchettes bij de twee wastafels. Wel licht en Super schoon...…….. Ondanks dat komen wij Zeker terug , er werd mij een stoeltje aangeboden voor in de doucheruimte en dat was voor mij DE oplossing , dus zeer tevreden !!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Fam. Hormann08-06-2018

Fantastisch!

Wat hebben wij van onze midweek genoten! Gastvrije ontvangst, mooie plaats en niet te vergeten super schoon en mooi sanitair. De fiets- en wandelpaden in de omgeving zijn adembenemend! Mochten zelf eitjes pakken van de kippen en de vijver is super mooi!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Trees Stens07-06-2018

Super!!

Prachtige camping met nieuw sanitair, zeer schoon, hartelijke ontvangst met koffie met huisgemaakte appeltaart! Als je van rust houdt of heerlijke fiets- of wandeltochten wilt maken in de prachtige Achterhoek, dan zit je bij de Appelboom uitstekend, centraal in de Achterhoek!

• 10Frans en Rita04-06-2018

Geweldige accomodatie

Niet geschikt voor kleine kinderen

• 10Wilma24-05-2018

Superleuk!

Een super leuke nieuwe minicamping! Het is er heerlijk stil, je hoort de koekkoek en de kikkers. Een fijne plek om tot rust te komen. Hele leuke, aardige beheerders. Een prachtignieuw toiletgebouw. Tineke zorgt elke dag voor mooie verse bloemen! Mooie plekken in een prachtige omgeving. Fijn om te wandelen ( het klompenpad)en te fietsen op mooie fietspaden. De sfeer is prima en de appeltaart is heerlijk!

• 10Robbert20-05-2018

Heerlijk !

Lekker rustige kleine camping met zeer vriendelijke eigenaren. Nieuw super schoon sanitair. Er zijn geen speelvoorzieningen voor kleine kinderen.

• 9Leo Broeder09-05-2018

prima camping voor mensen die van rust houden.

Mooie middelgrote mini camping, met prima sanitair, uitstekend onderhouden en met bijzonder vriendelijke eigenaren. Een goede uitvalsbasis om in de omgeving te wandelen en/of te fietsen. WiFi heeft overal een goed bereik. Elke plek voorzien van een eigen watert tap punt.

Gereisd met partner in april 2018

0 tips over Camping Minicamping de Appelboom