9,7

7 reviews over Camping Minicamping de Appelboom in het Nederlands

Fantastisch!

Fam. Hormann,
8-6-2018

Wat hebben wij van onze midweek genoten! Gastvrije ontvangst, mooie plaats en niet te vergeten super schoon en mooi sanitair. De fiets- en wandelpaden in de omgeving zijn adembenemend! Mochten zelf eitjes pakken van de kippen en de vijver is super mooi!

Gereisd met partner in juni 2018

Super!!

Trees Stens,
7-6-2018

Prachtige camping met nieuw sanitair, zeer schoon, hartelijke ontvangst met koffie met huisgemaakte appeltaart! Als je van rust houdt of heerlijke fiets- of wandeltochten wilt maken in de prachtige Achterhoek, dan zit je bij de Appelboom uitstekend, centraal in de Achterhoek!

Geweldige accomodatie

Frans en Rita,
4-6-2018

Niet geschikt voor kleine kinderen

Superleuk!

Wilma,
24-5-2018

Een super leuke nieuwe minicamping! Het is er heerlijk stil, je hoort de koekkoek en de kikkers. Een fijne plek om tot rust te komen. Hele leuke, aardige beheerders. Een prachtignieuw toiletgebouw. Tineke zorgt elke dag voor mooie verse bloemen! Mooie plekken in een prachtige omgeving. Fijn om te wandelen ( het klompenpad)en te fietsen op mooie fietspaden. De sfeer is prima en de appeltaart is heerlijk!

Heerlijk !

Robbert,
20-5-2018

Lekker rustige kleine camping met zeer vriendelijke eigenaren. Nieuw super schoon sanitair. Er zijn geen speelvoorzieningen voor kleine kinderen.

Gereisd met partner in mei 2018

prima camping voor mensen die van rust houden.

Leo Broeder,
9-5-2018

Mooie middelgrote mini camping, met prima sanitair, uitstekend onderhouden en met bijzonder vriendelijke eigenaren. Een goede uitvalsbasis om in de omgeving te wandelen en/of te fietsen. WiFi heeft overal een goed bereik. Elke plek voorzien van een eigen watert tap punt.

Gereisd met partner in april 2018

Fantastische gezellige camping

Hilbert,
6-1-2018

Prachtige locatie, nieuwe accommodatie in een mooie natuurrijke omgeving

Gereisd met partner in januari 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Appelboom in Zieuwent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Appelboom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.