Camping Zennewijnen (+ B&B)

Camping Zennewijnen (+ B&B)
8,2

57 reviews over Camping Zennewijnen (+ B&B) in het Nederlands

Leuke Vakantie

Fam B, 15-1-2018

Kleine gezellige camping

Met buitenbad en pierenbad

Leuke activiteiten

Grandioos, prima camping, mooie omgeving,

Corrie de ruiter, 27-8-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel, prima wifi, digitenne uitstekende ontvangst, altijd schoon sanitair.

Helemaal goed!!

Eric, 8-8-2017

Zeer vriendelijk enthousiast personeel

Gastvrij

Fam. willemen, 28-3-2017

Vriendelijke mensen,bij aankomst vraagt men zelf naar een evt. acsi kaart. Mooi plaatsje met uitzicht op het weiland en geweldige zonsondergang. Net sanitair,heerlijk warme douche. Prima uitvalsbasis voor fietstochten.

Leuk voor een keer

Pim, 7-8-2016

Prima camping, wel wat verbeterpunten, plaatsen erg krap , camperplaatsen hutje mutje! Helaas vaak vieze toiletten , handen drogen na toilet bezoek niet mogelijk?!, gebruik douchen en warm water €050 ( zo 1990) WiFi = €10 /1000 MB en werkt dan nog niet goed, kabel tv kennen ze niet en dat is niet van deze tijd! Weinig animatie voor de kids, Verder mooie omgeving en vriendelijk personeel.

bed en breakfast zennewijnen

sander vrolijk, 4-8-2016

We hebben het naar ons zin gehad.

Leuk voor de kinderen en een lekker zwembad.

Een goede sfeer.

Je kan Er lekker eten drinken.

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk Bedankt

Groetjes Sander Vrolijk

Wij verbleven in een trekkershut, die van alle gemakken was voorzien. Alles zag er netjes, schoon en verzorgd uit. Op de camping heerst een vriendelijke en gemoedelijke sfeer, heel prettig! Een plek om terug te komen, zo prachtig gelegen langs de Waal.

Geweldige camping met super vriendelijke eigenaren

Eduard Bruinink, 19-7-2016

Eigenlijk hebben we niets te klagen, we waren er in het voorseizoen, jammer alleen dat het restaurant zo vroeg sluit, geweldige service, super vriendelijke eigenaren en personeel die je met van alles helpen wanneer dat nodig is, ze hebben echt belangstelling voor je, het enige wat voor ons een beetje tegen viel, we komen uit Burgh Haamstede, was het echte vakantie gevoel, wellicht kwam dat ook door het slechte weer. Verder niets dan goed over deze camping, graag komen we nog eens terug.

prachtpark

genieters, 3-8-2015

Ruime prijs kwaliteit verhouding..jong en oud trekt met elkaar op maar zeker geen geschreeuw en kliek camping...... we komen zeker terug

heerlijk voor tussendoor

Marion & Riny, 12-7-2015

Midden in de Betuwe dicht bij Tiel. Rustige camping langs de waal. Fietsknooppunten in alle richtingen. (oa rondje pondje).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zennewijnen (+ B&B) in Zennewijnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zennewijnen (+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zennewijnen (+ B&B) scoort een 8.18 uit 10 op basis van 58 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: