Vakantiepark WolfersWoud

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,9

12 tips over Vakantiepark WolfersWoud

Wilma, 25-7-2015

Klimpark en fietsroute Zevenspong (nostalgie voor papa en mama) vanaf De Heikamp in Ruurlo is heel erg leuk als je iets actiefs wil doen en afsluiten met de pannenkoeken natuurlijk! Mmmm super lekker.

Kasteel Huis Bergh waar kinderen als ridder of hofdame beedigd kunnen worden. Onze jongens/ridders van 4 en 8 jaar vonden de audiotour en het ridderen erg leuk.

Het kristalmuseum in Borculo is leuk voor ouders en kinderen. En Borculo zelf is mooi en lekker te lunchen (de Heerlijkheid bij de kerk).

Jones, 12-8-2014
Doesburg en Doetinchem bezocht was erg leuk!
Betty Gras, 9-8-2014

Huisje 47 heel mooi!

Koffieboerderij Groot Nibbelink in Varsseveld is een leuk uitje, ca 15 km.

We hebben een aantal aanbieders voor WolfersWoud voor je op een rij gezet:

carienzuijderwijk, 31-3-2014

Week markt in Doetinchem een aanbeveling!

Zutphen een heel mooie oude stad, en Doesburg niet te vergeten!

Fantastische fietsomgeving, en vanaf het terrein wandel je zo een heel mooi bos in!

Fam. Van Eden, 3-1-2014
Heb je auto problemen? Naast het park ligt garage Wasseveld. De vriendelijke eigenaar Erwin helpt je meteen.
pequenehomre, 19-9-2013
Let goed op de mogelijkheden en inrichtingen van het huisje. Ieder huisje heeft een aparte eigenaar. Zo was er in huisje nr 6 tot voor kort nog geen wifi en wordt een renovatie van keuken en sanitair op niet al te lange termijn wenselijk geacht.

Esther van Wegen, 27-8-2013
Kinderboerderij Feltsigt te Hengelo (GLD).
heidi_vaneijk, 20-8-2013

huisje nummer 18 is super, direct aan het grasveld met tennisbaan, midgetgolf, voetbalveld en pingpongtafel!

- openluchtmuseum

- spelerij/uitvinderij

- oudehands dierenpark

Fam. Brauers, 7-8-2013
Zelhem, leuk dorp. Voor de kids aanrader: Megapret en Hof van Eckberge, ca. 1/2 uur rijden.
J.Schoneveld, 12-4-2013

- Bij de receptie kun je eventueel een fiets huren.

- Voldoende parkeergelegenheid.

We hebben een aantal aanbieders voor WolfersWoud voor je op een rij gezet: