Camping Wolfersweide

CampingWeer vandaag24°16°
Camping Wolfersweide
9,7

18 reviews over Camping Wolfersweide in het Nederlands

Fantastische camping in prachtig bosgebied

Fam Mak
5-8-2018

Wat een topcamping. Martin raadde ons vanwege de warmte een plekje bij het bos aan, en kwam (we waren op fietsvakantie) nog stoelen en een verlengsnoer brengen. Prachtig sanitair, alles schoon en nieuw, verse eitjes, een krant, en soms werden we zomaar verrast met een ijsje! De eigenaars zijn superaardige en sociale mensen, die alles doen om het hun gasten naar de zin te maken. Aanrader.

Fijn verblijf: dank Martin & Wendy.

Herman & Jeannet
6-7-2018

Een mooi gelegen, goede camping met alle voorzieningen en keurig en zeer schoon sanitair. Ontzettend aardige eigenaren die echt denken aan hun gasten. Kranten, verse eitjes, vriezer met ijsjes, en een kruiwagen met verse kruiden om voor je eten te plukken! Veel wandel en fietsmogelijkheden in de directe omgeving. Heel erg tevreden, en we komen vast nog eens terug.

Fantastische camping

Rinus en Elly
3-7-2018

Wij vonden het een prachtige camping, keurig onderhouden, mooi en schoon sanitair. De eigenaars Martin en Wendy erg aardig, en bieden hulp waar nodig.

Komen hier graag nog een keer terug.

Alles raak!

Rainier & Tanja
21-5-2018

Wij hadden enorm geluk dat wij nog met het Pinksterweekend konden verblijven in de trekkershut! Heerlijk welkom gevoel, prachtige locatie, koetjes in de wei, verse eieren en echt prachtige bossen in de achtertuin. Zoveel te doen in deze schitterende omgeving met onvervalste Achterhoekse gastvrijheid.

goed verzorgde camping in prachtige omgeving

Hannie Geers
25-10-2017

Mooie kleinschalige camping met gemotiveerde eigenaren om het je naar de zin te maken. Mooie sanitaire voorzieningen, en een leuk veld in een mooie omgeving, een aanrader voor wie van wandelen en fietsen houdt.

Heerlijk

Pim Kooy
18-10-2017

Goed verzorgde grasmat. Strak wit sanitair met mengkranen. Afwas lekker buiten onder afdak.

De bonbons bij de afrekening ha ha

Uitstekende camping, zeker voor herhaling vatbaar

Anne en Thea Terpstra
15-8-2017

Prima sanitair

Ruime plekken

Gastvrij

Rust

Prima omgeving voor wandelen en fietsen

Geen minpunten kunnen vinden

Supercamping!! Absolute aanrader!

Corien
8-8-2017

Wij kwamen vorig jaar tijdens een fietsvakantie op deze camping terecht, en we wilden er dit jaar per se weer heen. Zulke aardige mensen, blinkend schoon nieuw sanitair (mannen/vrouwen apart), prachtige camping in mooie omgeving. Lekker rustig, grote plaatsen, wasmachine. Ook voor mensen die niet van kamperen houden een aanrader. Alsof je thuiskomt.

Helemaal top, complimenten Martin en Wendy

Esther en Jan-Hein uit Toldijk
16-7-2017

Gewoon boeken! Wat een passie en betrokkenheid. Voor veel camping een voorbeeld,hier doen ze het.Dus...

fantastische

karinkwak
20-6-2017

Super vriendelijke en behulpzame eigenaren. Sanitair piekfijn. Als je rust zoekt moet je hier echt heen. Wij komen zekers weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wolfersweide in Zelhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wolfersweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wolfersweide scoort een 9.65 uit 10 op basis van 18 reviews.