Géén boekingskosten

• 8Eetgelegenheden

Meer camping info

24 Reviews over Wolfersweide

• 9Derk en Cathrien04-05-2022

Lekker tot rust komen.....

Wat een prachtige plek om even tot rust te komen.... Ruime plek voor caravan... Een super schoon sanitair! En....wat een vriendelijke en behulpzame beheerders! Wij hebben zelden zo'n camping in Nederland gevonden.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Hermien10-08-2021

Een aanrader !

Een prima camping met uiterst vriendelijke en behulpzame eigenaars Wendy en Martin. Ze runnen deze camping vooral voor hun plezier en dat straalt er ook vanaf !Prima sanitair, voor de liefhebbers ‘s ochtends een verse krant beschikbaar.Zoals ze zelf ook aangeven minder geschikt voor kinderen.Kortom: een aanrader !!

• 10Jaap en Marja09-08-2021

Topvakantie aan het bos op heel nette camping

Wat een super goede camping, heerlijk rustig en de eigenaren hebben echt hart voor hun gasten. Komen ook vaak even langs voor een praatje of iets lekkers.Mooie ligging en op veel plekken een ree gezien.We komen er erg graag nog eens terug.

• 9Arie en Anneke Kingma17-05-2021

Voor herhaling vatbaar!

Rustige camping aan de bosrand, keurig net sanitair, campingeigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij.

• 10Piet en Nel24-09-2019

echt een heerlijke Camping voor wandelaars-fietser

Hier vind je echt rust en ruimte, gelegen aan de bosrand waar je heerlijk kan wandelen en fietsen, winkels en restaurants vind je in Zelhem. Ruime plaatsen en geen afbakening plek genoeg. Wendy en Martin weten hun gasten te verwennen met een ijsje of een lekkere koek en, als het kermis is, een oliebol, waar krijg je dit allemaal? Kortom, een camping waar we graag terug komen.

• 9To en Henk12-10-2018

Geweldig

Prettige ontvangt door eigenaar,nette en schone camping, dicht bij bos wandel en fietsroute s,we hebben een goed weekend gehad.wat ook heel leuk was we gingen naar huis en er stonden 2 zakken met appels en peertjes klaar voor ons om mee te nemen we hebben er lekker van gesmuld ,nogmaals bedankt hier voor

• 10Fam Mak05-08-2018

Fantastische camping in prachtig bosgebied

Wat een topcamping. Martin raadde ons vanwege de warmte een plekje bij het bos aan, en kwam (we waren op fietsvakantie) nog stoelen en een verlengsnoer brengen. Prachtig sanitair, alles schoon en nieuw, verse eitjes, een krant, en soms werden we zomaar verrast met een ijsje! De eigenaars zijn superaardige en sociale mensen, die alles doen om het hun gasten naar de zin te maken. Aanrader.

• 10Herman & Jeannet06-07-2018

Fijn verblijf: dank Martin & Wendy.

Een mooi gelegen, goede camping met alle voorzieningen en keurig en zeer schoon sanitair. Ontzettend aardige eigenaren die echt denken aan hun gasten. Kranten, verse eitjes, vriezer met ijsjes, en een kruiwagen met verse kruiden om voor je eten te plukken! Veel wandel en fietsmogelijkheden in de directe omgeving. Heel erg tevreden, en we komen vast nog eens terug.

• 9Rinus en Elly03-07-2018

Fantastische camping

Wij vonden het een prachtige camping, keurig onderhouden, mooi en schoon sanitair. De eigenaars Martin en Wendy erg aardig, en bieden hulp waar nodig. Komen hier graag nog een keer terug.

• 10Rainier & Tanja21-05-2018

Alles raak!

Wij hadden enorm geluk dat wij nog met het Pinksterweekend konden verblijven in de trekkershut! Heerlijk welkom gevoel, prachtige locatie, koetjes in de wei, verse eieren en echt prachtige bossen in de achtertuin. Zoveel te doen in deze schitterende omgeving met onvervalste Achterhoekse gastvrijheid.

Camping Wolfersweide info

Camping-informatie