Géén boekingskosten

Meer camping info

15 Reviews over Landgoed Het Zand

• 8Herman01-01-2021

Beperkte rust

Prima natuurcamping met prima voorzieningen, echter de rust word verstoord als er ‘luxe’ kampeerders op het elektra veld erbij komen te staan. Jong gezin met grote kamper en kinderen samen met een kennis in caravan en kinderen. De rust is dan ver te zoeken want er word nergens opgelet, zelfs bij 1 graden buitentemperatuur blijven de kinderen de hele dag op het ‘electraveld’ spelen. Ondanks de onverwachte drukte is het rustige op bovenstaand personen na. Geen tijd om tot rust te komen of om rustig een boek te lezen. Helaas heb je je mede kampeerders niet voor het kiezen. Emma is een prima gastvrouw en over de camping zelf heb ik geen klachten.

• 4Nicole03-11-2020

Teleurstellend

Prachtige omgeving, maar gastvrouw kon het alleen over regeltjes hebben. Geen gevoel van welkom dus. Verder is in de 3 dagen dat we hier waren, het sanitair niet 1 keer schoongemaakt!

• 1Staat v/h sanitair
  • 9Bertha04-05-2020

Superfijn!

Wij stonden op het veldje met stroom. Heerlijk rustig, geen verkeer alleen vogels! Mooi open veldje in prachtig bos. Vanwege corona moest tussen de kampeerders steeds 1 plek vrij blijven. Gelukkig voor mij, anders zou ik het wel (te) dicht op elkaar vinden. Aardige eigenaresse.

• 9Karin van Buren30-07-2019

Geweldig verblijf op deze prachtige plek!

Melle en ik hebben ongeveer een week doorgebracht op deze prachtige, bijzondere plek midden in de bossen. Ons verblijf was in één woord fantastisch: midden in de natuur, lekker rustig, een mooie grote plek, een prima uitvalsbasis voor wandel-en fietstochten, elektra en schoon sanitair bij de hand. Vanaf deze camping hebben we de Achterhoek verkend. Ook deze was verrassend mooi en afwisselend. Voor ons een echte eye-opener. Emma heeft ons nog persoonlijk bijgepraat over de geschiedenis van de camping. Erg leuk en bijzonder! Kortom, wij hebben zéér goede herinneringen aan ons verblijf op camping het Zand.

• 10Ellen Bongers31-05-2019

Kamperen zoals we dat zo graag doen!

Wij stonden een week op het Hazeveld (electra). Genoten van rust, vogels, de heerlijke luxe van warme douche, toiletten en keuken (met magnetron!) in de sfeervolle 'rode schuur". Vriendelijke en gastvrije voorzieningen en een vriendelijke en gastvrije gastvrouw. Ouderwets kamperen maar met wat luxe en .....electriciteit en wifi.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Peter en Ingrid15-05-2018

Een van de fijnste campings ooit

Landgoed Het Zand Hattemer Oldenburger is één van de fijnste campings die wij ooit hebben bezocht. Wij waren er in het weekeinde van Hemelvaart en zijn in een paar dagen zo tot rust gekomen, dat het leek alsof we tenminste een week op vakantie waren geweest. De camping ligt middenin het bos, dat een houtvesterij is. Er is één veld met elektra, dichtbij ‘de schuur’, waarin het sanitair is te vinden. Verder zijn er nog diverse velden zonder voorzieningen, die zeer idyllisch dieper in het bos liggen. Eigenaresse Emma de Fremery is een zorgzame gastvrouw, die met plezier meer over de geschiedenis van het landgoed en haar familie vertelt.

• 9Fam, Oosterveld17-08-2016

Unieke belevenis in een prachtig statig groot bos.

Heerlijk rustig te midden van prachtige natuur. Hier kan je werkelijk onthaasten en tot je zelf komen. Geweldige omgeving om op de fiets te verkennen en te ontdekken. Fraai landschap met vele landgoederen met prachtige buitenhuizen.

• 7Judith13-08-2016

Rust........

Met de fietsvakantie hier een nachtje gestaan. Als je rust zoekt is het een geweldige plek. We hadden het hele veldje voor ons alleen. De kinderen vonden het minder geweldig en willen hier dan ook niet meer heen, het verse kruidentuintje vonden ze wel erg leu, maar verder was er niets voor zich. Als je lekker tot rust wil komen is dit een geweldige plek. Gewoon lekker simpel geen toepas en wakker worden met de vogels en de lucht van het bos........

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Irene Sluijs21-05-2015

Behoud van prachtig erfgoed

We hebben begin mei een heerlijke week doorgebracht op natuurkampeerterrein 't Zand in Zelhem. Je wordt wakker met fluitende vogeltjes midden in het bos. Emma heeft ons de eerste avond verteld over de historie en reilen en zeilen van het landgoed, waardoor je er met andere ogen naar gaat kijken. Het is hard werken om het erfgoed in stand te houden maar geeft ook veel voldoening begrepen we. Het landgoed is een unieke plek en je kunt er heerlijk dwalen door het bos dat heel gevarieerd is aangeplant met loof- en naaldbomen. Wij hebben op het elektraveld gestaan (Hazeveld). Op het Hazeveld kan je een terrashaard huren en je kunt hout/aanmaakhoutjes kopen. De broodjes die 's morgens voor ons klaar lagen in de voormalige stal (sanitair gebouw) waren heerlijk (voor 17.00 uur bestellen + betalen). Afrekenen van de standplaats gebeurt ook contant (geen pin). In de omgeving kan je prima wandelen en fietsen (Falke kaart en fietsknooppuntenkaart verkrijgbaar bij Emma).

• 10els zeldenthuis08-06-2014

Wát een geweldige plek.

Een geweldige plek om écht tot rust te komen. Hier krijg je zoveel, meer dan alleen water... rust, ruimte, stilte, vogels. Heerlijk wandelen vanaf je scheerlijn, ook het bos is erg mooi, veel kleine paadjes tussendoor zodat je ook dáár rust hebt. De mensen hebben echt respect voor de natuur en zijn niet op zoek naar luxe en contact, maar wil niet zeggen dat ze onvriendelijk zijn.

Camping Landgoed Het Zand info

Camping-informatie