Bed and Breakfast Gastenverblijf Eenink

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Gastenverblijf Eenink

We hebben een aantal aanbieders voor Gastenverblijf Eenink voor je op een rij gezet:

8 reviews over Bed and Breakfast Gastenverblijf Eenink in het Nederlands

Gastvrijheid ten TOP!!!

Marion
24-7-2017

De accommodatie is prachtig gelegen, genieten van de prachtige tuin. De kamers zijn mooi, groot en sfeervol ingericht. De bedden slapen heerlijk, alles is brandschoon. Grote badkamer met heerlijke douche. föhn aanwezig, zachte handdoeken. Je voelt je echt gast! Ontbijt is heerlijk, overal is aangedacht, alles vers! Marco en Jolanda weten hoe een gastenverblijf werkt, voor een bed en breakfast is deze accommodatie een super luxe verblijf en brandschoon! Fietsen aanwezig om naar het centrum te fietsen voor een heerlijk diner. Minpunt... nee konden we niet vinden, we hebben het geweldig gehad!

Oude reviews (archief)

Wauw!

Dick Groenevelt
9-10-2016

Deze bed & breakfast is in 1 woord geweldig te noemen !!

Een hartelijke ontvangst , super mooie , ruime kamers .

Een grote , ruime doucheruimte .

Als u deze accommodatie boekt zult u daar absoluut geen spijt van krijgen !

Voor ons was alles top. Mooie kamers, heerlijke douche. Goede bedden wellicht iets aan de harde kant maar dat is persoonlijk. Goed en uitgebreid ontbijt. Mooie omgeving.

Zeer mooie bed and breakfast

Bert en Elly, Erik en Annie
    5-8-2015

heel gastvrij ontvangen door de gastvrouw.

Zeer uitgebreide uitleg over de kamers en de accommodatie.

Kamers zijn ruim en een fijne douche! Kamers waren heerlijk koel...een grote tuin om lekker te ontspannen.

Een overheerlijk ontbijt....met lekker eigen gebakken brood....

Deze B&B is zeer de. Moeite waard...we komen hier zeker nog een keer terug

Een aanrader!

Tonny van Beijeren
    8-5-2015

We hebben hier met z'n zessen voor 3 nachten gelogeerd. We werden door de gastvrouw bijzonder vriendelijk ontvangen en kregen een uitgebreide info over de gang van zaken. Het zijn ontzettende mooie, gezellige en schone kamers met goede bedden en een fijne badkamer. De bovenverdieping is huiselijk ingericht waardoor je je direct thuis voelt, hier werd ook het ontbijt geserveerd. Het ontbijt was echt super.

Het ligt in een rustige omgeving op fietsafstand van Zelhem. Tonny van Beijeren

Ideaal hokersverblijf.

Jan
    11-9-2013

Vanaf de vrijdag van het hokersweekend met 5 vrienden uit breskens naar gasthof eenink in Zelhem geweest voor 2nachten. Was een uitstekend adres om vanaf daar, met daar gehuurde fietsen naar café de tol in Zelhem te gaan, waar het feestterrein was gelegen. We werden daar zeer goed ontvangen door de gastvrouw. We sliepen in zeer schone kamers met een heerlijke stortdouche in prima bedden. Smorgens een prima ontbijt. Na het ontbijt met aldaar gehuurde fietsen naar het feestterrein. Was een geweldig verblijf en een schitterend weekend. Een adres om zeker nog eens terug te komen.

Geweldige beleving

Vellekoop6
          15-10-2012

Mooie acomodatie, goed ontvangst, supermooie omgeving om te fietsen en/of wandelen. Mooie en schone kamers.

Super lokatie

ELIAN VAN DE NOBELEN
          13-10-2012

Wat nog geen beoordeling van deze super B & B op Zoover !! ondenkbaar, wij zijn er een paar nachten geweest en het was geweldig, aardige betrokken gastvrouw die erg haar best doet om de gasten een thuis gevoel te geven en dat lukt goed, mooie rustige ligging, heerlijk ontbijt, grote kamer super en mooie luxe badkamer met een heerlijke regen douche, prachtige tuin kortom een aanrader !! een super lokatie wat ons betreft ! veel succes voor Jolanda & Marco van Jan & Elian

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Gastenverblijf Eenink in Zelhem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Gastenverblijf Eenink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Gastenverblijf Eenink scoort een 10 uit 10 op basis van 9 reviews.