Hotel Ruimzicht

Hotel Info

Meer hotelinfo

103 reviews over Hotel Ruimzicht

• 10Ferry van Thiel30-07-2015

Buitengewoon gastvrij, keigoed !

reactie op negatieve review, ik kan me niet voorstellen dat u in Hotel Ruimzicht heeft overnacht. Wij komen met grote regelmaat in dit hotel, en wij kunnen ons totaal niet vinden in uw reactie. Het is ons keer op keer zeer goed bevallen. De gastvrijheid is top. Kamers voorzien van alle gemak. Badkamers meer dan oké. De keuken is voortreffelijk. De wijn is top. Ontbijt bijna overdadig. En de omgeving is prachtig om de wandelen of te fietsen. Hotel Ruimzicht in Zeddam is een heerlijke plek om te genieten wat het leven ons te bieden heeft. Echt een aanrader. Ik maak daarom echt bezwaar dat er zo'n negatief stuk geschreven staat bij de beoordelingen. Want dit is echt niet waar !!!!! Als vaste gast durf ik oprecht te stellen dat dit een tophotel is !!!! (in 2013 hebben ze niet voor niets de award gewonnen "gezelligste hotel van Nederland") Ze bestaan nu 65 jaar, en dat kan alleen als je kwaliteit biedt en gastvrij bent. En dat is Ruimzicht. Wij geven ze een dikke 10 !!

• 7Anna03-07-2015

Leuk hotel

5 dagen in hotel Ruimzicht waren de moeite waard. Wij overnachtten in kamer 23(zie foto's)gang en trappenhuis naar de kamer erg donker met donkere vloerbedekking, lampjes op spaarstand, voor mensen moeilijk ter been is deze kamer geen aanrader. Een ander deel van het hotel heeft een lift. kamer was schoon. T.V. te klein, afstand van bed naar t.v. was te groot om de ondertiteling goed te lezen, ging je er dichterbij zitten dan kreeg je pijn in je nek want de t.v. hing veel te hoog. Ramen van deze kamer enkel glas. Badkamer klein maar goed opgelost met inloopdouche en de deuren konden een deel naar binnen toe sluiten, daardoor meer loopruimte. Handgreep in douche en bij toilet. Onder de wastafel was ruimte genoeg voor een klein tafeltje om toilettas op te zetten. Föhn was in de badkamer niet aanwezig, vragen bij de receptie. Personeel was vriendelijk, ontbijtbuffet prima, je krijgt een vaste tafel aangewezen, probeer in de serre een tafel te krijgen, rest van restaurant zeer donker.

• 3kramer28-06-2015

Dit nooit meer

De kamers zijn niet geluiddicht zoals op de website vermeld staat. Veel last gehad van lawaai van dichtslaande deuren, pratende mensen op de gang 's avonds laat. Je kunt in je slaapkamer je buren horen praten, stommelen, kastdeuren open en dichtdoen, blaffende honden enzovoorts. De sigarettenrook van andere hotelgasten komt door de afzuiging in de badkamer naar binnen. Badkamer erg klein. Toilet zit net achter de douche waardoor je niet goed op het toilet kunt zitten. Kortom: dit hotel zullen wij zeker niet aanraden en wij komen hier dan ook niet meer terug.

Nienke, Directeur/eigenaar, 02-07-2015

Beste meneer/mevrouw Kramer,

Bedankt voor uw beoordeling. Al zijn we er wel erg van geschrokken. Ons hotel is een niet-roken hotel, daarom verbaast het ons dat de sigarettenrook door de afzuiging op uw kamer is gekomen. Wij willen graag met u in contact komen om de beoordeling te bespreken. We kunnen alleen in ons systeem geen reservering op naam van Kramer vinden. Kan het zijn dat u op een andere naam heeft gereserveerd? U heeft wel in Zeddam overnacht toch? Het zou fijn zijn als u contact op wilt nemen via telnr. 0314 – 65 19 41 of via mail [email protected]

Met gastvrije groet, Nienke Hubers

• 10Marjan van velzen23-05-2015

Topvakantie gehad!

Wij zijn vandaag terug gekomen van een heerlijke vakantie in Hotel Ruimzicht. Wij waren met 54 ouderen die ook allemaal genoten hebben van deze week, het eten was elke dag weer erg lekker! Ook het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, als wij als begeleiding ergens om vroegen werd het meteen geregeld! De bedden waren erg goed, wat ook belangrijk is! Midden in de nacht hebben we een dokter nodig gehad, de eigenaars waren er toen ook voor ons! De omgeving is erg mooi, prachtig om te wandelen en te fietsen. De kamers waren schoon en zagen er verzorgd uit. Kortom wij als begeleiding zijn heel erg tevreden over dit hotel en iedereen die er werkt, wij hebben dankzij jullie samen met de hele groep een Top vakantie gehad! Bedankt, we komen zeker nog eens terug!

Met vrienden

• 7Bert19-05-2015

nooit meer

kregen kamer 31 maar moesten wel trappen lopen ,hier geen lift diner matig groente was wok -groenten met veel uien ,terwijl er overal veel aanbod is in groente . geheel matig Hotel is gedateerd ,zeer hokkerig .

• 8L. en A. van Kalken24-03-2015

Goed hotel in mooie omgeving

Wij logeerden twee nachten in Ruimzicht en aten er één keer. Het is een goed hotel en ligt in een mooie omgeving, vlakbij de bossen waar het mooi wandelen is. Routebeschrijvingen bij receptie verkrijgbaar. Het personeel is aardig en attent, de prijzen zijn billijk. Wij aten er één avond en dat is uitstekend bevallen. Wij zijn vegetariërs en de kok had erg zijn best gedaan. Heel origineel: als voorgerecht ieder een pannetje kaasfondue en als hoofdgerecht o.a. een taartje van vergeten groenten, mooi opgemaakt. Lekker nagerecht ook. We zaten bomvol! Ook ontbijt is trouwens dik in orde: veel keuze, lekker brood, fruit en je kunt zelf je eitje bakken. Kamer was prima, maar wel gedateerd (kleurstelling jaren '70), idem de badkamer. Kunnen wel opknapbeurt gebruiken, hoewel alles het deed en (ogenschijnlijk) schoon was. We waren met onze hond en ook dat was geen probleem. Hoefden zelfs geen extra schoonmaakkosten te betalen. Kortom: wij waren dik tevreden en komen vast nog eens terug.

• 6Thea Driehuizen16-03-2015

Oubollige hotel.

De ligging van het hotel is prima. Ruime parkeerplaats. Het mooie bos is op loopafstand en je kunt er heerlijk wandelen. Het ontbijt is goed. Alles is ruim aanwezig. Het jonge personeel is zeer correct en vriendelijk. Mijn in ziens kan de eigenaar daar een voorbeeld aannemen. Wij vonden hem zeer ongeinteresseerd overkomen. Heeft niet eenmaal gevraagd of wij het naar ons zin hadden en nam zelfs niet de moeite om goedemorgen te zeggen. Ook niet bij het uitchecken. Misschien is een cursus klantvriendelijkheid aan te bevelen? Wij komen dan ook niet meer terug in dit hotel.

Nienke Hubers, Directeur/eigenaar, 17-03-2015

Beste mevrouw Driehuizen,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat de eigenaar ongeïnteresseerd op u overkwam. Als iemand gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan, is hij het wel. Wij vinden het daarom jammer om te lezen dat u dit anders heeft ervaren. Wij nemen de punten uit uw beoordeling mee om reviews als deze in de toekomst te voorkomen.

Met gastvrije groet, Nienke Hubers

• 9Tiny & José08-03-2015

Prima hotel

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Goed eten. Kamers scoren een onvoldoende i.v.m. de slechte matrassen. Dit doorgegeven. Toilet op de kamer is aangepast voor mindervaliden, echter is de deur naar het toilet te smal voor een rolstoel. Ontbijt was ook goed.

• 9Fam. van Laaren02-02-2015

Fijne overnachting gehad, samen met de kinderen.

Dit was onze eerste hotelovernachting met de kinderen. Zij zijn een ervaring rijker en hadden nog wel een nachtje willen blijven. Wat een warme ontvangst, ook naar de kinderen toe en wat een super kamer. Veel ruimte, mooi uitzicht en we konden gezellig met z'n allen op 1 kamer slapen. Heel fijn dat er zulke kamers in dit hotel beschikbaar zijn, dat is zeker niet overal!! We hebben 's avonds heerlijk gegeten, een heel gezellige ruimte om te eten en de bediening was ontzettend vriendelijk. Het ontbijt was prima, ruime keuze en ook een gezellige ruimte. De kinderen keken hun ogen uit. Het was voor ons, maar zeker ook voor de kinderen, een belevenis en als het aan hen ligt komen we zeker nog een keer terug!! Dit hotel wordt met ziel en zaligheid gerund, dat zie je en dat voel je.

Met jonge kinderen

• 8Nanno02-02-2015

Leuk en gastvrij hotel

We hebben hier één nacht verbleven in verband met een bezoek aan Palestra. We werden zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Onze kamer was keurig, prima bedden (lekker geslapen) en nieuwe(?) badkamer welke zeer schoon was. Het uitzicht vanuit de kamer was niet bijzonder maar daar kwamen we ook niet voor. Omdat het erg rustig was in het weekend dat wij er waren hebben wij geen geluidsoverlast van andere gasten gehad. Toen we 's avonds rond half twaalf terug kwamen was de hotelbar eigenlijk al gesloten, de zeer vriendelijke jongedame die nog aan het opruimen en schoonmaken was heeft ons toch een paar drankjes ingeschonken, super!! En toen we aan de bar zaten belde de eigenaar om te informeren of wij al weer veilig terug waren gekeerd van Palestra .... ongekend! Het ontbijt was goed verzorgd, alles was in ruime mate aanwezig en de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Conclusie; gastvrij hotel met uitstekende bediening en prijs/kwaliteit verhouding.

15 tips over Hotel Ruimzicht

• Meream Janssen, 30-06-2014

Een bezoek aan de Mosterdfabriek of kasteel Huis Bergh

• Inge en Jacob Nijhuis, 15-03-2014

Vraag naar het dagmenu, fantasierijk, meer dan voldoende, kleurrijk en heerlijk!

• Michel, 09-03-2014

In de buurt ligt de stad Kleve in Duitsland, een prachtige winkelstad die je niet mag overslaan.

1 vraag over Hotel Ruimzicht

• Henk Littel, 24-10-2017

Review Ruimzicht Zeddam

Vorige weekt schreef ik een review over Hotel Ruimzicht in Zeddam op Zoover. Maar reviews over Ruimzicht zijn maar tot eind augustus. Wij waren er rond 26 september. Ik kreeg ook geen enkel bericht dat de recensie ontvangen is. Hoe kan dit ?

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats