Hotel Ruimzicht

Meer hotelinfo

103 reviews over Hotel Ruimzicht

• 9Dhr. M31-03-2016

Super verzorgd verblijf

De vriendelijkheid, service en meedenken van het personeel is echt Super! Het eten was veel en erg goed van kwaliteit!

Het hotel is iets ouder en kan wat onderhoud gebruiken aan de buitenkant.

Alleenreizend

• 6FDillisse14-01-2016

Redelijk

Hier ivm werk een week verbleven. Service, vriendelijkheid en eten zijn prima, alleen de kamer viel erg tegen. Het bed was goed en schoon, alleen was het er stervenskoud en duurde het na opendraaien van de radiatoren erg lang voor het aangenaam was. De schoonma(a)k(st)er draaide ook nog elke dag de radistor in de inskoude badkamer dicht. Aan te raden is om in de winter een extra electrisch kacheltje mee te nemen. De badkamer viel het meest tegen. Om te fatoenlijk te kunnen douchen mag je niet langer zijn dan 1.80men het douchegordijn was beschimmeld, bah! 'S avonds hoor je alles wat er op de gang en de kamers naast en boven je gebeurt.

Jos Geerdink, Directeur/eigenaar, 03-02-2016

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het erg vervelend om te lezen dat niet alles naar wens is geweest. Het beschimmelde douchegordijn had nooit mogen gebeuren. We zijn erg kien op dit soort dingen en weten niet goed waarom dit ons ontschoten is. Onze oprechte excuses hiervoor. Het douchegordijn is uiteraard direct vervangen. Wat de koude (bad)kamer betreft, deze opmerking hebben we ter harte genomen en direct aangepakt nadat u deze melding maakte. Voor een volgende gast is dit opgelost, ze hoeven geen elektrisch kacheltje mee te nemen.

Ondanks deze beoordeling hopen we wel dat u nog een keer bij ons komt overnachten. We zorgen dan voor een warme kamer met een douchestang die hoger dan 1.80 meter kan.

Met gastvrije groet, Nienke Hubers

Zakelijk

• 9M. Brongers30-12-2015

Aanrader

Voor mijn werk heb ik 7 maanden lang wekelijks 3 nachten in dit hotel. Het hotel ligt in een prachtige omgeving. Prima kamers met goede bedden. Groot pluspunt voor mij was dat veel kamers beschikken over balkon of terras. Het hotel ademt een gemoedelijke sfeer met persoonlijke aandacht voor de gasten. Het interieur is wellicht enigszins gedateerd, maar dat was niet storend, het gaf eerder een huislijk gevoel. Het ontbijtbuffet heeft voldoende keus. De keuken is heel goed, lekker en ruim voldoende te eten voor een redelijke prijs. Het personeel is heel vriendelijk en servicegericht. Op de laatste avond dat ik hier dineerde werd ik verrast met een speciaal opgemaakt bord met daarop koffie en lekkernijen, echt super :-) Als je van modern en luxe houdt moet je niet voor dit hotel kiezen, maar als je van gemoedelijkheid, gastvrijheid en topservice houdt dan is dit hotel zeker een aanrader, zowel recreatief als zakelijk

Zakelijk

• 9Maus01-10-2015

Super!

Hier in september een weekend met familie geweest. Wij sliepen met onze twee kinderen(1,5 en 5) op een 3-persoonskamer. Voor de jongste stond er keurig een campingbedje klaar. Kamer was ruim genoeg voor 4, wellicht ietwat gedateerd maar schoon en fris en van alle gemakken voorzien en daar gaat het om! Ontzettend vriendelijk personeel, mijn zoontje had een taart voor oma gebakken, die mocht hij op een karretje met vuurwerk en al naar oma rijden. Gelukkig heeft de keuken ons nog gered door een nieuwe "a" voor de afgevallen "a" van hoera te maken!!!!Taartvorm en bak werden zelfs nog even voor ons afgewassen. Geweldig! Kortom, warm, vriendelijk, een prettig hotel in een prachtige omgeving.

Met jonge kinderen

• 9Mia27-09-2015

Fantastisch, gastvrij

Goed gastvrijheid, mooie en schone kamers die goed bijgehouden worden, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed restaurant. En dit alles tegen een acceptabele prijs.

Met vrienden

• 10C.F.Grootenboer Blanker06-09-2015

Perfect

Om een fijne vakantie te hebben , met goede service , vriendelijk personeel . Een goed bed in een frisse kamer . Heerlijke maaltijden. Terras met comfortabele stoelen. Ik kan niet anders zeggen , voor ons het ideale hotel .

• 9bert24-08-2015

fantastisch

prachtige fietsomgeving, veel routes, goede kamer, prima schoon, goed eten.en vriendelijke eigenaar en medewerkers.

• 6hcnvisch16-08-2015

teleur gesteld

Geboekt via Hotels.nl comfort kamer geboekt kregen echter clasic kamer oud en stinkend naar rioolllucht.Betaald voor iets en niet gekregen.Overlast door busreizen aankomst en vertrek. In oude gedeelte geen lift.

• 9Fam Israel10-08-2015

Gezellig Familie-hotel !

Hotel Ruimzicht is een wat ouder hotel. Echter het personeel en de eigenaar maken dit ruimschoots goed door hun persoonlijke en vooral vriendelijke manier van benaderen. Wij hadden een wat verouderde kamer echter zeer rustig. De douche was wat klein en het douchegordijn was eigenlijk overbodig alles werd toch nat. Het hotel ligt in een geweldige omgeving waar je naar hartenlust kunt wandelen en fietsen.\Bij de receptie zijn gratis kaartjes en routes verkrijgbaar. Fietsen kunnen gestald worden in een afgesloten ruimte. Het diner en onbijt is super goed verzorgd alles vers en steeds voldoende aangevuld. Kortom wij hebben genoten van deze geweldige klantvriendelijke mensen. wij hopen zeker terug te komen

• 10Ferry en Alfons30-07-2015

super gastvrij en keigezellig !

Wij kunnen ons Niet vinden in negatieve reactie . Wij komen al jaren in dit hotel en wij vinden een een topper !! Fijne kamers, badkamers zijn prima, bijna overdadig ontbijt, heel gastvrij, goede keuken; lekker eten en de wijn is meer dan oké. Kortom echt een heerlijke plek om te vertoeven. Met deze beoordeling kunnen wij dan ook niet uit de voeten. Dit kan men niet schrijven, omdat het gewoon een goed hotel is met hard werkende mensen. Het bestaat al 65 jaar ! Dat kan alleen als je kwaliteit levert en je gastvrijheid hoog in het vaandel hebt staan. In 2013 zijn ze ook nog eens het gezelligste hotel van Nederland geworden. Dat wordt je niet zomaar............ Wij komen er graag; ook een mooie omgeving om te wandelen in ons geval. (maar ook mooi om te fietsen) Ruimzicht krijgt voor ons een dikke 10 !!! geweldig hotel; een aanrader voor iedereen ! Ga zelf en oordeel dan, u zult zien dat een een heel fijn hotel is !!

15 tips over Hotel Ruimzicht

• Meream Janssen, 30-06-2014

Een bezoek aan de Mosterdfabriek of kasteel Huis Bergh

• Inge en Jacob Nijhuis, 15-03-2014

Vraag naar het dagmenu, fantasierijk, meer dan voldoende, kleurrijk en heerlijk!

• Michel, 09-03-2014

In de buurt ligt de stad Kleve in Duitsland, een prachtige winkelstad die je niet mag overslaan.

1 vraag over Hotel Ruimzicht

• Henk Littel, 24-10-2017

Review Ruimzicht Zeddam

Vorige weekt schreef ik een review over Hotel Ruimzicht in Zeddam op Zoover. Maar reviews over Ruimzicht zijn maar tot eind augustus. Wij waren er rond 26 september. Ik kreeg ook geen enkel bericht dat de recensie ontvangen is. Hoe kan dit ?

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats