Hotel Ruimzicht

103 reviews over Hotel Ruimzicht

• 2017
    9F Heurter04-03-2017

Goed..gezellig...vriendelijk!

Goed hotel..prima personeel..bereid wat te doen voor gasten en erg aardig. Goed bereikbaar en prima plek om vanuit van alled te ondernemen...kortom na 5 x kom ik er graag weer terug.

• Oude reviews

8A.E. de Haan10-12-2016

Een fijn en rustig hotel

Hier krijg je nog het echte "gastvrijheid" gevoel!

• 7Peter de Lange01-11-2016

gezellig, rustig en sfeervol

De ligging was heel goed, goede parkeergelegenheid, vriendelijke receptie en het bed was erg goed. ontbijtzaal was ruim en gezellig om te eten. Je rook het eten op de gang, weinig kastruimte, erge hoge opstap naar de douche en ook uit de douche en geen dubbel glas ( dus veel vocht in de kamer ) . Geen ruime sortering in broodjes

• 9Mirjam23-10-2016

Sfeervol

Mooie ligging achter het hotel ligt een prachtige wandel en fiets routes. Kamers zijn mooi ingericht en zeker de nieuwe brasserie zeer sfeervol en een mooie kaart! Wij komen graag terug!

• 9Sophie19-10-2016

Geweldig!

Wij hebben een geweldig verblijf gehad bij Hotel Ruimzicht. Gastvrijheid kent hier een ongekend hoog niveau. Het personeel heeft oog voor details en is altijd je vraag al voor. Dit hebben wij nog niet vaak meegemaakt. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en hebben een hart voor de zaak, het personeel en de gasten, hierdoor krijg je als gast een warm gevoel. Het hotel heeft recent een make-over gehad waardoor het restaurant trendy en warm is. De kamers zijn goed en enorm schoon. Bedankt voor dit fijne verblijf, wij komen zeker terug!!!!!!

• 9Wenda17-10-2016

Heerlijk weekend gehad in Ruimzicht !

Verblijf overtrof onze verwachtingen, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het diner was een plaatje, heerlijk en ruim voldoende, ontbijtbuffet ook heel goed. Komen hier zeker weer terug !

• 5Anke29-09-2016

Geen tweede keer meer

Bij aankomst kregen we koffie aangeboden die naderhand zeer bits door een oudere dame (eigenaresse?)op de rekening gezet want... dat zit niet in het arrangement!!. Personeel is zeer vriendelijk en het eten is prima klaar gemaakt. Ligging hotel is aan een doorgaande weg waar ook het terras is. Niet prettig! De kamer was erg klein, bloedheet en veel muggen.Bij t vertrek aangegeven aan dezelfde oudere dame die er verder niet op reageerde. Voor ons geen tweede keer meer en wat ons betreft GEEN aanrader!

• 5Harry05-09-2016

Mooie ligging hotel

Het hotel ligt vlak bij de grens bij Emmerich (du) Het personeel is erg vriendelijk en attent, alleen de bediening op het terras (iets oudere dame) valt daarbij uit de toom, zij is minder geïnteresseerd en doet alleen wat ze moet doen. Het ontbijt is prima en uitgebreid en ook de dieetwensen (glutenvrij) waren prima voor elkaar. De kamer die we hadden (19) was ruim en de badkamer was al gemoderniseerd, helaas liet de hygiene in de badkamer te wensen over, veel stof op de closetrolhouder en het verwarmingselement. De TV op de kamer was super klein en je moest er vlak bij gaan zitten, want anders kon je het beeld niet zien, ook de beeldkwaliteit was slecht. De bedden (twee eenpersoons) hadden slechte matrassen, de pocketveren voelde je na een uurtje liggen al behoorlijk. Al met al, voor deze prijs (aanbieding 59,00 ex toeristenbelasting) is het hotel het niet waard. In de middag is het overigens een aan en af rijden van bussen (touroperator) maar daar heb je niet zoveel hinder van.

• 8Jan19-07-2016

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Het jeugdige personeel was erg vriendelijk en flexibel. Dat vonden wij niet van de eigenaresse die op een middag op het terras bediende. Kwam ongeïnteresseerd over. Verder prima hotel. Mooie uitvalbasis voor wandelen en fietsen.

• 9Spruijt11-04-2016

Prima hotel!

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Fantastische bedden en een prima kamer. Ontbijt was uitgebreid en goed. Wij zaten in kamer 20, erg ruim en een heerlijk balkon met zitje met uitzicht op de tuin en weilanden.

Tip: koffie-/theefaciliteiten op de kamer

15 tips over Hotel Ruimzicht

• Meream Janssen, 30-06-2014

Een bezoek aan de Mosterdfabriek of kasteel Huis Bergh

• Inge en Jacob Nijhuis, 15-03-2014

Vraag naar het dagmenu, fantasierijk, meer dan voldoende, kleurrijk en heerlijk!

• Michel, 09-03-2014

In de buurt ligt de stad Kleve in Duitsland, een prachtige winkelstad die je niet mag overslaan.

1 vraag over Hotel Ruimzicht

• Henk Littel, 24-10-2017

Review Ruimzicht Zeddam

Vorige weekt schreef ik een review over Hotel Ruimzicht in Zeddam op Zoover. Maar reviews over Ruimzicht zijn maar tot eind augustus. Wij waren er rond 26 september. Ik kreeg ook geen enkel bericht dat de recensie ontvangen is. Hoe kan dit ?

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats