Hotel Ruimzicht

We hebben een aantal aanbieders voor Ruimzicht voor je op een rij gezet:

103 reviews over Hotel Ruimzicht

• 9Jan16-10-2014

Een fijn vriendelijk hotel

Fijn hotel met vriendelijk personeel en prima service, op vragen c.q. wensen word direct gereageerd en actie ondernomen. Onze kamer voor 3 personen was zeer ruim met prima bedden en een apart gedeelte voor onze volwassen dochter! Alles was heel netjes en schoon, de badkamer ruim en voorzien van hulpmiddelen voor minder validen. Het ontbijt was ruim voorzien, klein puntje van kritiek, de koffie geserveerd in een kannetje was snel afgekoeld, verder prima. Het hotel menu was afwisselend met ruime porties, en ook hier werd direct gereageerd wanneer er nog afwijkende wensen waren, waarvoor hulde, dit ervaren we nog weleens anders!! Onze finale conclusie is dan ook beslist voor herhaling vatbaar!

Anders

• 6C.M. Aardoom24-06-2014

Rommelige sfeer en geen ruime parkeergelegenheid

Hotel Ruimzigt is een overstappunt van busreizen. Daardoor is het iedere ochtend en middag een rommelige/chaotische toestand met overstapgasten waar je je als hotelgast doorheen moet manoeuvreren en regelmatig als gast van die organisatie wordt aangesproken. Door het overstappunt is er van de ruime parkeergelegenheid, waarmee geadverteerd wordt, niets over. Je moet als hotelgast blij zijn dat je een parkeerplekje vindt. Het personeel is vriendelijk; de eigenaren vond ik dat een stuk minder. Bij het uitchecken werd door de eigenaar niets eens geïnformeerd of alles in orde was geweest. Eigenlijk was hij helemaal niet geïnteresseerd. Verder is de koffie werkelijk niet te drinken.

Nienke Hubers, Directeur/eigenaar, 25-06-2014

Beste mevrouw Aardoom, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend om te lezen dat u overlast heeft ondervonden van het feit dat we het overstappunt zijn geworden voor touroperator. We zijn onze parkeerplaats aan het aanpassen zodat we de bussen beter kwijt kunnen en hierdoor meer parkeerplekken voor auto’s creëren. We kunnen daarom uw opmerking begrijpen dat het rommelig en chaotisch overkomt. Ons streven is om de hotelgasten zo min mogelijk hinder te laten ondervinden van de busreizen en dat is in uw geval niet gelukt. Hiervoor onze welgemeende excuses en ik hoop dat we samen tot een passende oplossing kunnen komen. Ik neem zo spoedig mogelijk contact met u op om de beoordeling met u te bespreken. Met gastvrije groet, Nienke Hubers

Anders

We hebben een aantal aanbieders voor Ruimzicht voor je op een rij gezet:

15 tips over Hotel Ruimzicht

• Meream Janssen, 30-06-2014

Een bezoek aan de Mosterdfabriek of kasteel Huis Bergh

• Inge en Jacob Nijhuis, 15-03-2014

Vraag naar het dagmenu, fantasierijk, meer dan voldoende, kleurrijk en heerlijk!

• Michel, 09-03-2014

In de buurt ligt de stad Kleve in Duitsland, een prachtige winkelstad die je niet mag overslaan.

1 vraag over Hotel Ruimzicht

• Henk Littel, 24-10-2017

Review Ruimzicht Zeddam

Vorige weekt schreef ik een review over Hotel Ruimzicht in Zeddam op Zoover. Maar reviews over Ruimzicht zijn maar tot eind augustus. Wij waren er rond 26 september. Ik kreeg ook geen enkel bericht dat de recensie ontvangen is. Hoe kan dit ?

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats