Hotel Ruimzicht

Hotel Info

Meer hotelinfo

103 reviews over Hotel Ruimzicht

• 8Kees18-01-2019

Een heerlijk weekend in een gastvrij hotel

Fijn, gastvrij hotel. Goede prijskwaliteitsverhouding, prima diner

• 2018
    10Bettina06-01-2018

Geweldig genoten!

Inmiddels komen we al jaren in hotel Ruimzicht te Zeddam. Eerdere keren met partner maar nu voor het eerst met mn moeder en dochter. Wederom was het een zeer warm welkom. Keurig personeel en super vriendelijk. Gezellige sfeer! Ook het ontbijt....de lunch én het diner zijn zeer smaakvol. Voor ieder wat wils. Ook heerlijk centraal om b.v naar Kleve, Oberhausen enz te gaan. Prachtige fiets en wandel omgeving. Ik/we kijken weer uit naar een volgend bezoek. Hopelijk in het voorjaar want dan is het weer heerlijk vertoeven op het terras. Voor het hele team onze dank!.....Chapeau en tot een volgende keer.

• Oude reviews

9Mirjam23-10-2016

Sfeervol

Mooie ligging achter het hotel ligt een prachtige wandel en fiets routes. Kamers zijn mooi ingericht en zeker de nieuwe brasserie zeer sfeervol en een mooie kaart! Wij komen graag terug!

• 9Wenda17-10-2016

Heerlijk weekend gehad in Ruimzicht !

Verblijf overtrof onze verwachtingen, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het diner was een plaatje, heerlijk en ruim voldoende, ontbijtbuffet ook heel goed. Komen hier zeker weer terug !

• 9Spruijt11-04-2016

Prima hotel!

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Fantastische bedden en een prima kamer. Ontbijt was uitgebreid en goed. Wij zaten in kamer 20, erg ruim en een heerlijk balkon met zitje met uitzicht op de tuin en weilanden.

Tip: koffie-/theefaciliteiten op de kamer

• 9Mia27-09-2015

Fantastisch, gastvrij

Goed gastvrijheid, mooie en schone kamers die goed bijgehouden worden, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed restaurant. En dit alles tegen een acceptabele prijs.

• 10Marjan van velzen23-05-2015

Topvakantie gehad!

Wij zijn vandaag terug gekomen van een heerlijke vakantie in Hotel Ruimzicht. Wij waren met 54 ouderen die ook allemaal genoten hebben van deze week, het eten was elke dag weer erg lekker! Ook het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, als wij als begeleiding ergens om vroegen werd het meteen geregeld! De bedden waren erg goed, wat ook belangrijk is! Midden in de nacht hebben we een dokter nodig gehad, de eigenaars waren er toen ook voor ons! De omgeving is erg mooi, prachtig om te wandelen en te fietsen. De kamers waren schoon en zagen er verzorgd uit. Kortom wij als begeleiding zijn heel erg tevreden over dit hotel en iedereen die er werkt, wij hebben dankzij jullie samen met de hele groep een Top vakantie gehad! Bedankt, we komen zeker nog eens terug!

• 9chris en nel14-08-2014

Hotel met oog voor de klant

Hadden hotel besproken o.b.v. fietsarrangement met 2 bevriende echtparen ivm jaarlijkse reuni lichting 68-3. Helaas konden wij door prive omstandigheden slechts genieten van 1 dag HP. Wij deelden dit eerst bij aankomst mee. De eigenaar was zeer meelevend en maakte er geen enkel probleem van. Wij hoefden de vooraf niet geannuleerde nacht met ontbijt niet te betalen. Klasse service. Verder was het ontbijt en diner prima. De kamer was keurig ingericht en schoon. Bij een langer (vakantie) verblijf zouden wij kiezen voor kamer met balkon of terras. Personeel was attent en vriendelijk. Kortom, wij begrijpen volkomen dat Ruimzicht werd uitgeroepen tot meest vriendelijke hotel. Komen zeker een keer terug voor een aantal dagen.

• 9Anja Wals18-11-2013

Geweldig weekendje weg

Wij waren zeer aangenaam verrast: goedkope aanbieding en dan zo'n mooie plek (prachtige wandeling in de bossen gemaakt en binnen 10 minuten winkelen in Duitsland) , vriendelijk/begripvol personeel, heerlijk eten en prima kamer! Wij waren met 4 personen waarvan er één ziek werd. De beschuitjes werden de hele dag geleverd. Echt heel fijn! Wij hebben ondanks dat erg genoten. Een echte aanrader!

• 10Hennie Lek classic american car club23-09-2013

Een heerlijk weekend

Hotel rest. ruimzicht was voor ons een buiten gewoon heerlijke ervaring.We waren met 30 personen met klassieke auto,s.prima parkeer terrein Bijzonder gezellige mensen en heerlijk eten!Ook aan de bar was het goed toeven Kortom,we hebben een weekend gehad bij jullie wat we niet snel zullen vergeten

15 tips over Hotel Ruimzicht

• Meream Janssen, 30-06-2014

Een bezoek aan de Mosterdfabriek of kasteel Huis Bergh

• Inge en Jacob Nijhuis, 15-03-2014

Vraag naar het dagmenu, fantasierijk, meer dan voldoende, kleurrijk en heerlijk!

• Michel, 09-03-2014

In de buurt ligt de stad Kleve in Duitsland, een prachtige winkelstad die je niet mag overslaan.

1 vraag over Hotel Ruimzicht

• Henk Littel, 24-10-2017

Review Ruimzicht Zeddam

Vorige weekt schreef ik een review over Hotel Ruimzicht in Zeddam op Zoover. Maar reviews over Ruimzicht zijn maar tot eind augustus. Wij waren er rond 26 september. Ik kreeg ook geen enkel bericht dat de recensie ontvangen is. Hoe kan dit ?

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats