Hotel Ruimzicht

Meer hotelinfo

103 reviews over Hotel Ruimzicht

• 9Maus01-10-2015

Super!

Hier in september een weekend met familie geweest. Wij sliepen met onze twee kinderen(1,5 en 5) op een 3-persoonskamer. Voor de jongste stond er keurig een campingbedje klaar. Kamer was ruim genoeg voor 4, wellicht ietwat gedateerd maar schoon en fris en van alle gemakken voorzien en daar gaat het om! Ontzettend vriendelijk personeel, mijn zoontje had een taart voor oma gebakken, die mocht hij op een karretje met vuurwerk en al naar oma rijden. Gelukkig heeft de keuken ons nog gered door een nieuwe "a" voor de afgevallen "a" van hoera te maken!!!!Taartvorm en bak werden zelfs nog even voor ons afgewassen. Geweldig! Kortom, warm, vriendelijk, een prettig hotel in een prachtige omgeving.

• 9Fam. van Laaren02-02-2015

Fijne overnachting gehad, samen met de kinderen.

Dit was onze eerste hotelovernachting met de kinderen. Zij zijn een ervaring rijker en hadden nog wel een nachtje willen blijven. Wat een warme ontvangst, ook naar de kinderen toe en wat een super kamer. Veel ruimte, mooi uitzicht en we konden gezellig met z'n allen op 1 kamer slapen. Heel fijn dat er zulke kamers in dit hotel beschikbaar zijn, dat is zeker niet overal!! We hebben 's avonds heerlijk gegeten, een heel gezellige ruimte om te eten en de bediening was ontzettend vriendelijk. Het ontbijt was prima, ruime keuze en ook een gezellige ruimte. De kinderen keken hun ogen uit. Het was voor ons, maar zeker ook voor de kinderen, een belevenis en als het aan hen ligt komen we zeker nog een keer terug!! Dit hotel wordt met ziel en zaligheid gerund, dat zie je en dat voel je.

• 9Fam. Verhoev18-07-2010

supergezellig hotel met mooie ligging

Ruimzicht is een prachtig gelegen hotel waar iedereen welkom is. Jong, oud en honden. Wij hadden met onze zoon van 11 een mooie familiekamer waar de hond ook goed terecht kon. Het eten 's avonds was super; heerlijk 3 gangen menu en voor onze zoon altijd iets wat hij zelf mocht uitzoeken. De bediening is heel aardig. De eigenaars altijd aanwezig en altijd even vriendelijk en behulpzaam. Er is genoeg te doen in de buurt; fietsen, bezoek aan de waterkabelskibaan Stormbroek, aan het recretatiemeer de Braamt en de stad Doetinchem. We hebben een heerlijk lang week-end gehad en komen zeker terug.

15 tips over Hotel Ruimzicht

• Meream Janssen, 30-06-2014

Een bezoek aan de Mosterdfabriek of kasteel Huis Bergh

• Inge en Jacob Nijhuis, 15-03-2014

Vraag naar het dagmenu, fantasierijk, meer dan voldoende, kleurrijk en heerlijk!

• Michel, 09-03-2014

In de buurt ligt de stad Kleve in Duitsland, een prachtige winkelstad die je niet mag overslaan.

1 vraag over Hotel Ruimzicht

• Henk Littel, 24-10-2017

Review Ruimzicht Zeddam

Vorige weekt schreef ik een review over Hotel Ruimzicht in Zeddam op Zoover. Maar reviews over Ruimzicht zijn maar tot eind augustus. Wij waren er rond 26 september. Ik kreeg ook geen enkel bericht dat de recensie ontvangen is. Hoe kan dit ?

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats