Hotel Ruimzicht

Meer hotelinfo

103 reviews over Hotel Ruimzicht

• 6FDillisse14-01-2016

Redelijk

Hier ivm werk een week verbleven. Service, vriendelijkheid en eten zijn prima, alleen de kamer viel erg tegen. Het bed was goed en schoon, alleen was het er stervenskoud en duurde het na opendraaien van de radiatoren erg lang voor het aangenaam was. De schoonma(a)k(st)er draaide ook nog elke dag de radistor in de inskoude badkamer dicht. Aan te raden is om in de winter een extra electrisch kacheltje mee te nemen. De badkamer viel het meest tegen. Om te fatoenlijk te kunnen douchen mag je niet langer zijn dan 1.80men het douchegordijn was beschimmeld, bah! 'S avonds hoor je alles wat er op de gang en de kamers naast en boven je gebeurt.

Jos Geerdink, Directeur/eigenaar, 03-02-2016

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We vinden het erg vervelend om te lezen dat niet alles naar wens is geweest. Het beschimmelde douchegordijn had nooit mogen gebeuren. We zijn erg kien op dit soort dingen en weten niet goed waarom dit ons ontschoten is. Onze oprechte excuses hiervoor. Het douchegordijn is uiteraard direct vervangen. Wat de koude (bad)kamer betreft, deze opmerking hebben we ter harte genomen en direct aangepakt nadat u deze melding maakte. Voor een volgende gast is dit opgelost, ze hoeven geen elektrisch kacheltje mee te nemen.

Ondanks deze beoordeling hopen we wel dat u nog een keer bij ons komt overnachten. We zorgen dan voor een warme kamer met een douchestang die hoger dan 1.80 meter kan.

Met gastvrije groet, Nienke Hubers

• 9M. Brongers30-12-2015

Aanrader

Voor mijn werk heb ik 7 maanden lang wekelijks 3 nachten in dit hotel. Het hotel ligt in een prachtige omgeving. Prima kamers met goede bedden. Groot pluspunt voor mij was dat veel kamers beschikken over balkon of terras. Het hotel ademt een gemoedelijke sfeer met persoonlijke aandacht voor de gasten. Het interieur is wellicht enigszins gedateerd, maar dat was niet storend, het gaf eerder een huislijk gevoel. Het ontbijtbuffet heeft voldoende keus. De keuken is heel goed, lekker en ruim voldoende te eten voor een redelijke prijs. Het personeel is heel vriendelijk en servicegericht. Op de laatste avond dat ik hier dineerde werd ik verrast met een speciaal opgemaakt bord met daarop koffie en lekkernijen, echt super :-) Als je van modern en luxe houdt moet je niet voor dit hotel kiezen, maar als je van gemoedelijkheid, gastvrijheid en topservice houdt dan is dit hotel zeker een aanrader, zowel recreatief als zakelijk

• 9J.06-05-2013

Gewoon goed

Ik verblijf vanwege m'n werk al bijna een jaar wekelijks in hotel Ruimzicht en ben zeer tevreden. De kamers (comfort) zijn goed met uitstekende bedden en een schone badkamer. Zakelijk zeer aan te raden, daarnaast lijkt het me ook voor de fietsliefhebbers een goed alternatief!

15 tips over Hotel Ruimzicht

• Meream Janssen, 30-06-2014

Een bezoek aan de Mosterdfabriek of kasteel Huis Bergh

• Inge en Jacob Nijhuis, 15-03-2014

Vraag naar het dagmenu, fantasierijk, meer dan voldoende, kleurrijk en heerlijk!

• Michel, 09-03-2014

In de buurt ligt de stad Kleve in Duitsland, een prachtige winkelstad die je niet mag overslaan.

1 vraag over Hotel Ruimzicht

• Henk Littel, 24-10-2017

Review Ruimzicht Zeddam

Vorige weekt schreef ik een review over Hotel Ruimzicht in Zeddam op Zoover. Maar reviews over Ruimzicht zijn maar tot eind augustus. Wij waren er rond 26 september. Ik kreeg ook geen enkel bericht dat de recensie ontvangen is. Hoe kan dit ?

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats