Bed and Breakfast Pension Kock

Bed and Breakfast Pension Kock
8,9

12 reviews over Bed and Breakfast Pension Kock in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

We zijn hier geweest in augustus 2007 en zijn bijzonder tevreden over de manier waar op wij werden ontvangen en werden verzorgd. Absoluut een aanrader!

Prima kamers en prima service! Inderdaad een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pension Kock in Zeddam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pension Kock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Pension Kock scoort een 8.93 uit 10 op basis van 12 reviews.