Bed and Breakfast

12 reviews over Bed and Breakfast Pension Kock in het Nederlands

fantastisch

herman kamphuis
14-9-2015

Helemaal goed, liet niets te wensen over. De gastvrouw was zeer zorgzaam zonder opdringerig te zijn. Ze voelde precies aan wat we wilden en beschikte over rijkelijke informatie. Bovendien was het ontbijt vorstelijk en kregen we ook nog een lunchpakket mee. We hadden onvergetelijke dagen in Montferland vooral en allereerst dankzij gastvrouw Rini.

Keurig

Uitterdijk Hout-en Staalbouw
14-9-2015

Lokatie verrassend, keurig pension, prima ontbijt en luchpakket.

Gereisd Zakelijk in mei 2015

Hartelijke ontvangst

Peter Meijer
12-9-2015

Prima accommodatie. Badkamer wel een beetje klein, maar het is zeker goed te doen. De ontvangst met een drankje, de uitleg over de huisregels en de verzorging zijn prima. Kortom een ontspannen verblijf. Poort naar Montferland met schitterende fietsroutes

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

uitstekend

D.J. Kuipers
12-9-2015

bijzonder aangenaam en dit niet in de laatste plaats dankzij de gastvrouw

Gereisd Met partner in juni 2015

Warm welkom!

Familie Bharos
12-9-2015

Lieve gastvrouw, rustig en warm welkom. Schone en lichte kamers, nette badkamer. Geen tv.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een geweldig pension

Familie Verjans
9-9-2013

We werden erg hartelijk ontvangen en al snel bleek er een huiselijke en knusse sfeer te zijn. De rondleiding in het pension was prima ; je voelde je al snel thuis Een echte aanrader ! Fijne slaapkamers met elk een eigen wc en douche. En niet te vergeten .... een geweldig ontbijt ; om 9 uur is de tafel compleet gedekt met alle denkbare ingrediënten. Voor herhaling vatbaar ! Zeer aan te bevelen en tevens ook betaalbaar

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Top Pension

A Gommers
11-8-2013

Pension de Kock was voor ons in een woord geweldig , wij hebben er 3 dagen van genoten . Van aankomst tot en met ons vertrek , was het alsof we thuis geweest waren , zo gezellig. Dit dank zij een geweldige gastvrouw .

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fijn pension, zeer vriendelijke gastvrouw

Michel Cox
22-8-2011

Pension Kock is een erg goed en net pension. Kamers en badkamer zeer netjes en schoon. Fijne bedden. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid en lekker. Verzorgd door de gastvrouw zelf. Zeer gezellige sfeer, net of je thuis bent. Gastvrouw zeer vriendelijk en niets is haar teveel om het de gasten naar de zin te maken! Kortom een aanrader met een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding!

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

top

verstringe alain
2-3-2010

desondanks onze late aankomst , uitstekende ontvangst voor deze prijs een prachtige kamer aangevuld door een prima service van de gastvrouw zeker een aanrader, een top b&b in een rustige omgeving , een Topper

a verstringe

Gereisd Met vrienden in januari 2010

gezellig!

Martha Riethorst
18-7-2009

Ben hier al meerdere malen geweest en nog altijd naar volle tevredenheid. Gastvrouw is zeer vriendelijk en niets is haar teveel. Ontbijt behoorlijk uitgebreid en gevarieerd. Prima kosten/kwaliteit verhouding! Kamers heerlijk fris en zeer schoon, fijne bedden.

Gereisd Alleenreizend in juli 2009

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pension Kock in Zeddam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pension Kock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.