Tijdelijk €25 aanbetaling

Het Montferland

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Het Montferland voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 31 reviews

9.4FenomenaalScore uit 31 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

31 Reviews over Het Montferland

• 10Trix Hofstede27-07-2022

Aanrader!

We zijn heel enthousiast en tevreden over dit kleinschalig hotel. Mooi hotel bovenop een berg. Super vriendelijke bediening, waar je geen nummer bent. Ontbijt was goed. Er was een schaal vers fruit, sapjes, verschillende soorten yoghurt, broodjes, drie soorten brood, verschillende soorten beleg en diverse kaas en een warmhoudbak met roerei, spekjes en pannenkoekjes. Ook zoetbeleg en krentebrood was aanwezig. Een super vriendelijke dame die rondliep en vroeg of je nog iets wenste en je kreeg onbeperkt koffie en/of thee bij het ontbijt. Kamer is schoon en ruim, badkamer ook prima in orde met zeep en flesjes lekker douchegel en bodymilk. Ook een föhn was aanwezig. En dan het diner! Wij waren daar om in de Achterhoek een paar dagen te fietsen en hebben daar twee avonden gegeten. Mijn man en ik hebben allebie andere gerechten genomen en alles was even lekker en een ware smaak sensatie. Echt een aanrader om hierheen te gaan.

• 9G. Mulder02-01-2022

Super!!!

Het hotel heeft een mooie ligging, schone en ruime kamer, eten moest op de kamer, maar was goed verzorgd en erg lekker. Vriendelijk personeel, we komen graag nog een keer terug met wat mooier weer.

• 9mvs30-08-2021

Prachtige ligging, uitstekende kamer

Mooi uitzicht, uitstekende kamer en een prima bediening bij een zeer smakelijk diner

• 10Martin30-08-2021

Prachtige ligging en uitstekende service

Prachtige ligging, vriendelijk personeel en een goed verzorgde kamer met een groot balkon. Het diner was prima van kwaliteit en de bediening uitstekend, ondanks een tekort aan personeel. Wat ons betreft is dit hotel een aanrader.

• 9Ada28-02-2021

Heerlijk ontspannen!

Een heerlijk hotel, liggend in een prachtige omgeving. Eten is super samen met bijpassende wijnen. Ook in de coronatijd een aanrader. Vriendelijke bediening en een top kamer!

• 9Zo zin in21-09-2020

Fantatisch

Wat een bijzondere locatie. En wat een uitzicht. En door de locatie ook rustig gelegen. Je kon zo vanuit hotel gaan wandelen. En wat een schoon hotel. Vriendelijk personeel. We zijn er echt tot rust gekomen. Ons hondje mocht tegen betaling mee. En we aten (zodat niet hondenliefhebbers er geen last van hadden) in de lounge of terras. Heerlijk gegeten. Het eten werd met liefde klaargemaakt. Dat proefde je gewoon. Zo verzorgd. Smaakvol. Een feestje gewoon. Om te eten en te zien. We hadden een vier gangen verrassingsmenu. En een nacht in een standaardkamer inclusief wijnarrangement bij dat 4 gangen dinner. Die paste er ook uitstekend bij. We hebben genoten. En komen er zeker nog eens terug. Gezellig terras ook. Oo de kamer kon je nog wat koffie zetten. Heerlijke douche. Wanneer je langer verblijft zou ik zeker de kamer met terras kiezen. We sliepen op de eerste etage. Maar we hebben weinig gehoord vanuit hotel.

• 9Evelien Bazuin01-09-2020

Letterlijk en figuurlijk een topbeleving

De ligging van dit hotel ligt op de Motte van het Montferland. Mooie en grote kamers. Er zijn elf kamers. Elk met een schitterend uitzicht. En met een luxe badkamer. Mooi uitzicht op het Montferland. Gezellig terras. Vriendelijke en enthousiaste bediening. Twee avonden genoten van een zeker Michelin ster waardige diner. Er komen bijzondere en heerlijke gerechtjes uit de keuken. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Koffie en thee worden uitgeserveerd alsmede een gebakken eitje of roerei. Alles is zeker in deze rare tijden binnen de Corona maatregelen goed geregeld binnen het hotel. De omgeving is schitterend. Je kan heerlijk wandelen in het Montferland en een bezoekje aan s-Heerenbergh met een rondwandeling om het kasteel Huis Bergh is schitterend.

• 9CJS19-07-2016

Fantastische lokatie met heerlijke keuken..

Kom er al 10 jaar. Hartelijk ontvangst. Alles kan, als je even van te voren laat weten. Heerlijke keuken. Lokatie is van buiten categorie. Simpel maar goed terras. Enigszins gedateerde kamers maar ja, 't is een oud jachthuis geen wellness centre, Ga er zeker nog -tig maal terug komen.

• 8marjolein05-06-2016

geweldige plek!

Prima hotel op een fantastische plek. Uitzicht en omgeving werkelijk prachtig. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Kamers zijn wat gedateerd maar keurig en schoon. Fijn verblijf gaan gehad en zeker aan te raden.

• 10Eva26-04-2016

fantastisch

Es war wunderbar wie immer. Wir haben unsere Hochzeit hier gefeiert, zwei Taufen und jetzt die erste Kommunion. Es ist ein wunderbarer Ort mit freundlichen Menschen und fantstischem Essen. Wir kommen immer wieder!!

Hotel Het Montferland info

• Adresgegevens