Hotel Van der Valk Zaltbommel-A2

Weer vandaag3°-2°
Hotel Van der Valk Zaltbommel-A2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Zaltbommel-A2 voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Van der Valk Zaltbommel-A2 in het Nederlands

Astma en allergie

Jolanda,
9-11-2018

We zijn hier geweest . Als je astma hebt of allergie hebt voor stofmeit . Dan zou ik deze niet aan kunnen bevelen.

Zoveel stof heb ik nog nooit gezien.

Mooie vloer maar de zon scheen erop nou nou wat een stofbende.

Ik heb zelf allergie en astma .Zoveel last van omdat hier in de hotel niet goed schoongemaakt word.

Ook op de kamers pfff wat een stof .

Dus niet echt een aanrader .

Helemaal fantastisch!!

Wendy,
17-6-2018

Wat een fantastisch mooi hotel! Zeer vriendelijk personeel. Hele mooie kamers zoals we dat gewend zijn van Van der Valk hotels. Ligging is perfect. Het ontbijt zeer uitgebreid. Kortom weer een top ervaring bij Van der Valk!!

Prima hotel, goede locatie voor gunstige prijs

Betty Vogels,
24-2-2018

Kamers, service personeel en eten allemaal prima. Ligging goed voor bezoeken aan diverse steden. Zaltbommel zelf ook leuke plaats met uniek stadskasteel. Prijs door 3=2 mogelijkheid zeer voordelig.

2 heerlijke dagen

LRB,
7-10-2017

Een prima hotel. Ondanks het feit dat het vlak langs de grote weg ligt, is het op de kamer heerlijk stil. Op die kamer een heerlijk bed. Een douche, een apart toilet en een wasgelegenheid zijn op een bijzondere wijze ingebouwd. Verder een koffie- en theefaciliteit en een kluisje. Ook het flatscreen ontbreekt niet. Zoals in alle moderne hotels is er gratis Wifi. Verder heeft het hotel een prima restaurant. Je kunt er een uitstekend ontbijt gebruiken en eveneens een heerlijk diner. Fijn dat er ook een seniorendiner is. (Scheelt in de prijs en er hoeft niets weggegooid te worden.

Tenslotte nog heel vriendelijk personeel om het fijne verblijf af te ronden.

De elektrische fietsen die we gehuurd hebben om een heerlijke rivierentocht te maken, waren van goede kwaliteit. Kortom: Een heerlijk verblijf. Voor herhaling vatbaar.

Mooi hotel van binnen!

Tiny,
29-8-2017

Het hotel ligt tussen kantoorpanden en oogt niet mooi van de buitenkant.

Parkeerplaatsen zeer smal.

Vriendelijk personeel.

Wij kregen een upgrade van de suite.

Deze is zeer ruim met een apart slaap en zitgedeelte. Zitgedeelte met loungebank. De badkamer heeft een bad en zeer grote inloopdouche.

Ontbijt is zeer goed en alles wordt tijdig aangevuld.

Fantastisch hotel en super mooie kamers

Marian,
27-8-2017

Kamers zijn enorm mooi, personeel super vriendelijk, ontbijt super en aan alles is gedacht.

Onhandige invalidenkamer

Marian,
19-8-2017

Luxe nieuw hotel waar we veel van verwachtte. De parkeerplaatsen waren veel te smal, je kon amper je auto verlaten. Ook de mindervalidenplekken waren niet breed genoeg en veel te weinig en er stond ook nog een karretje naast in een hoekje. We werden heel vriendelijk ontvangen door de receptioniste. De mindervalidenkamer (110) lag op de eerste verdieping maar dan wel weer vrij ver van de lift. De kamer was ruim maar wel te weinig plaats om een rolstoel naast het bed te krijgen wat ook te zien was aan de zwarte vegen op de muur. Er was maar aan 1 kant van het bed een stopcontact wat ook vrij lastig is. Er was een koelkastje en een kluisje.Op de badkamer was een wc met beugels maar die was zo geplaatst dat als de beugels naar beneden stonden je er vrij lastig langs kwam. Er was een heel kleine wasbak met weinig plaats voor je eigen spullen. Een föhn hing er niet die vond ik later bovenin een kast in de slaapkamer. De douche was voor ons een vraagteken, op de plek waar de stoel stond zat je niet onder de regendouche en kwam je ook niet aan de sproeier, als je de stoel onder de regendouche plaatste kwam je niet aan de kraan. Dus heb je altijd hulp nodig.Het eten in het restaurant was lekker en heel snel geserveerd. We werden er vriendelijk geholpen. In de bar kregen we bij onze drank 2 bakjes chips.Het bed lag lekker. Aan de bovenkant van de goed verduisterende gordijnen kwam licht bovenuit ook 's nacht wat van de schijnwerpers van het hotel kwam. 'snachts werd ik wakker gemaakt omdat de lichtknop van de badkamer alleen aan mijn kant van het bed zat of bij de deur en bij het aanmaken ging ook de verlichting van het halletje aan. Vreemd dat er geen lichtknop in de badkamer zat. Voor een nieuw hotel had dit hotel toch wat onhandigheden

Aardig/ vriendelijk personeel.

Jacqueline,
6-8-2017

Bij binnenkomst van het hotel, een heerlijke geur. Ruime receptie met meer dan vriendelijke ontvangst. Wij hadden de business suite, ruime open badkamer met glazen douchedeur en wc deur. Bank en tv in het zitgedeelte, tevens tv in het slaapgedeelte. Donker hout in de kamer, kleine ramen, toch wel sfeer vol. Lekker ruim allemaal. 1 keer ontbijt op de kamer gehad, hoorde bij het arrangement, tip hierbij, geef cupjes voor in het koffieapparaat, wat toch op de kamer staat. Potje koffie voor 2 personen, is dan maar een half kopje per persoon. Idem voor de thee eventueel. Blijft er plaats over voor een grotere sapkan en/of yoghurt of iets anders. Ontbijt in het restaurant TOP!!! Ruime keuze en alles super vers. Diner ook prima. Een Valk om naar terug te gaan. 😀

Front Office Manager, Front Office Manager, 10-8-2017

Geachte mevrouw Jacqueline,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wat fijn dat alles naar wens is geweest!

Wij kijken er naar uit u weer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Management Team Van der Valk Hotel Zaltbommel-A2

Fijn verblijf gehad!

D,
      4-7-2017

We boekten de Diner Special bij Van der Valk. Dit is 1 nacht, met ontbijt en 3-gangendiner (arrangementmenu).

Het hotel heeft een mooie uitstraling, is heel ruim opgezet.

Binnen is het een tikje donker door de donkergroene kleuren maar wel hedendaags ingericht. De bediening is erg vriendelijk, zowel bij het ontbijt als bij het diner. Ook de receptioniste hielp ons met de glimlach. De kamer is netjes, heeft een verrassende indeling en het bed ligt goed. Een flesje water op de kamer zou zeker een pluspunt zijn. We zagen namelijk geen drankautomaat op hotel. Of misschien staat die ergens goed verstopt?

Van het diner hebben we genoten. De porties waren ruim en het was heerlijk! Het ontbijt was heel uitgebreid, de kok bakte ter plekke de eitjes/omeletten/... en alles werd tijdig bijgevuld! Je ziet dat iedereen hier zijn best doet om het de gasten naar hun zin te maken!

Front Office Manager, Front Office Manager, 9-7-2017

Geachte heer/mevrouw ,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Wij zijn blij dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad.

Wat fijn dat u zo genoten heeft van onze faciliteiten!

Wij verheugen ons op uw volgende bezoek!

Met vriendelijke groet,

Management Team Van der Valk Hotel Zaltbommel-A2

mooi hotel maar verschrikkelijk eten

fam erkens,
      22-5-2017

alles is nieuw en sfeervol ingericht.,personeel is vriendelijk, maar het eten is echt slecht een vd valk onwaardig. dit was echt slecht we komen hier nooit meer.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Zaltbommel-A2 in Zaltbommel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Zaltbommel-A2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.