Mooie omgeving maar hotel geen 4 sterren waard

Review geschreven door Sylvia

Mooie omgeving maar hotel geen 4 sterren waard

Sylvia
22-4-2019

Bij aankomst was een mannelijke receptionist die amper contact legde bij aankomst. Zette onze gehuurde fietsen buiten neer en ging weer andere dingen doen. Geen uitleg niets terwijl het een Anwb service punt is. Daar hebben we niets van gemerkt. De fietsen waren veel te hoog. Sorry maar als iemand niet gastvrij is moet hij ook niet in een gastvrije sector gaan werken. Zijn vrouwelijke collega’s hebben het later goed gemaakt. Ook was er geen controle op ontbijt. Jammer dat er niets extra was gedaan met ontbijt tijdens Pasen, was telefonisch wel aangegeven. Bij aankomst namen we plaats op het terras en s’avonds in de bar. Maar personeel lijkt weinig alert op de gasten. Al met al met ons gezelschap wel leuke dagen gehad in een mooie omgeving. Maar de service van een 3 a 4 sterren hotel is het zeker niet.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)