Hotel Bilderberg De Buunderkamp ****

Hotel Bilderberg De Buunderkamp ****

Hotel Bilderberg De Buunderkamp
Hotel Bilderberg De Buunderkamp

Weer vandaag4°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg De Buunderkamp voor je op een rij gezet:

898 reviews over Hotel Bilderberg De Buunderkamp in het Nederlands

Genoten!

Bas, 4-2-2018

Het hotel is zeer goed. Mijn kinderen hadden er de tijd van hun leven. De kamer is goed, het ontbijt was goed en er was veel te doen. Kortom we hebben genoten.

Gezellig, vriendelijk en onrspannen

Jacinta Schepers, 27-1-2018

Ben heel tevreden. Ik heb geen negatieve ervaringen.

Heerlijk genoten.

JaSteef, 21-1-2018

Wij hadden een ruime kamer op de eerste verdieping met zicht op de tuin. Vanwege de feestdagen was de kerstverlichting nog in de diverse bomen, wat het zicht nog mooier maakte. Het was heerlijk rustig op de verdieping. Kennelijk wel bezig met verbouwing, want het plafond in de hal was eruit. De douche was heerlijk. Normaal slaap ik elders altijd slecht, maar hier heb ik goed geslapen. Wij hadden de extra brede eenpersoonsbedden.

De wifi was zeer goed.

Minpuntje was wel de sterke chloorlucht van het zwembad als je door het trappenhuis liep.

Restaurant: het eten was zeer goed. Heerlijk gegeten en ook zeker de kok gecomplimenteerd.

Ontbijt: grote keuze en onbeperkt. Er is aan iedereen gedacht.

Aangename ervaring voor herhaling meer dan vatbaar

Jos.S.BEYERS, 18-11-2017

Vriendelijke receptie, heerlijke keuken, zowel dinner als ontbijt. Goede ruime kamer. Zacht bed. Alles zeer netjes onderhouden.

Ideaal gelegen voor bezoek aan de Hoge Veluwe met zijn Kröller-Muller Muzeum

Prachtige ligging en omgeving. Wij verbleven via touroperator en zijn absoluut tevreden.

Prima

H.Loiriaux, 7-10-2017

Ontbijt buffet Jus de Orange was bar slecht.,Kamers prima.

Nooit meer

Douwe, 18-9-2017

Bij onverwachts vertrek ivm familie omstandigheden werd toch de 2e nacht plus toeristenbelasting en service (?)kosten in rekening gebracht. Dit ondanks dat het hotel volgeboekt was en uitleg over ons plotselinge vetrek.

Geweldig genoten van de ambiance

de Gussem, 4-8-2017

Gastvrij personeel, ruime kamers, prima eten en mooie natuur

Viel erg tegen

Marielle Harting, 28-7-2017

Bij aankomst woensdag kregen wij de Adriane suite ruimte was goed maar was erg vies.over de wc maar te zwijgen.en schimmel tussen de voegen.Er zat een tussendeur en daar bleek missen in de nacht voetvalspelers te zitten die heel luidruchtig waren.Om 7 uur ging de muziek aan..etz etz.er wat ervan gezegd te hebben lachte ze ons uit.Bij de receptie kregen we weer een andere kamer.Ik als vaste gast.Die er 3 tot 4 keer in een jaar kwam 12 jaar lang al..word zo behandeld.zonder excuus. Het viel deze keer zo erg tegen met alles..personeel..het ontbijt..de schoonmaak..dat ik na 12 jaar dit gemeld heb bij de manager..Waarom??? Zochten totaal geen oplossing eerder met een grijns van tja jammer joh..Onbegrijpelijk dan ben je 2 nachtjes weg..voor de volle prijs..12jaar klant en dan zooi..Triest!!!

Goed hotel maar...........voor verbetering vatbaar

Herman van Egdom, 21-7-2017

Hotel ligt prima.Fietshuur voldoende.Kameronderhoud middelmatig.Eten goed maar tegelijk te verbeteren.Na schoonmaak kamer werd deur zichtbaar vanaf gang open gelaten.Gelukkig niets weg, hoewel wij zelf weg waren.Toilettafel bleek verzakt;werkte verder naar behoren.Douche in bad verwrongen.Aparte douche goed.Eten goed maar niet meer dan dat.Geldt voor ontbijt em diner.Bediening tussen de gangen was slecht.Bijna twee uur wachten op hoofdgerecht.Wat extra frites besteld doch geen servering.Bij reclamering bleek bestelling niet doorgegeven.Was ik de enige? Neen,zo bleek uit omgeving.Meerderen deelden vergelijkbare ervaringen

Als genoegdoening werd naast vele excuses een kop koffie aangeboden.Desgevraagd werd gesteld dat er een gezelschap was dat de aandacht opeiste. Al met al een slechte zaak en geen reclame.Van fout schoonmaken werd een aantekening gemaakt, maar dat was het dan. Hotel is aan de nodige renovatie toe en het management dient zich achter de oren dienen te krabben.

Opzich prima voor eén nachtje

Lijanne, 29-5-2017

Wel prima hotel. Is wel aan een opknapbeurt toe. Hygiene was in onze hotel kamer niet zo goed. Ook erg gehorig. Wel heel fijn dat onze hond open werd ontvangen. Overal kregen we water voor haar. Bij de lobby op het terras kan je lekker zitten. Het eten in het hotel is wel erg goed, het ontbijt was uitgebreid! Wandelen in de omgeving is ook top. Veel wandelroutes. We hebben een fijn weekend gehad maar ik weet niet of we hier nog een keer terug komen. Aan het einde toch onze negatieve ervaringen doorgegeven. Ze boden hun excuses aan maar meer deden ze er niet mee, helaas.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg De Buunderkamp in Wolfheze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg De Buunderkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bilderberg De Buunderkamp scoort een 7.97 uit 10 op basis van 906 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: