Camping Vreehorst

• 6.5Eetgelegenheden
  • 8.7Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info

In Winterswijk bevindt zich Camping Vreehorst. De plaatsen zijn ruim, het sanitair schoon en er is zowel een binnen- als buitenzwembad. Kinderen vermaken zichzelf op het sportveld of in de speeltuinen, maar worden ook vermaakt door het animatieteam. Wandel door het mooie natuurgebied De Bekendelle of bezoek het gezellige centrum van Winterswijk.

136 reviews over Camping Vreehorst

• 7Niels28-08-2020

Alles is er, toch net niet.

We hadden een plek met prive sanitair en daarmee de duurste plekken van de camping. Dit sanitair was dik in orde, ruim basic badkamertje, met een goede douche.

alle faciliteiten zijn er, zwembad animatie ed, en dat is allemaal netjes en prima.

Ondanks alles is het onze camping niet. Door de opzet met lage heggen heb je altijd drukte om je heen, overal waar je kijkt zijn mensen en caravans, de zon is niet aan te ontkomen en ik heb behalve een duif in 2 weken geen vogel gezien rond de plek.

Voor zo'n dure plek ca 400 euro per week, had ik schaduw verwacht (wij zaten daar in de week dat het 38 graden was), wifi die het op het veld doet, en niet vraagt om achter de caravan te zitten, en meer rust en natuur.

Wat echt wat onnozel was is dat je moet betalen voor een fiets kaartje dat niks voorsteld. Er is een wildpark vlakbij in Duitsland, moet je zelf achterkomen, aanrader. en waterfietsen in de Leemputten is ook leuk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 6Familie02-08-2020

Weinig controle

Weinig controle op de plekken. Mensen komen af en aan logeren voor een nachtje. Iedereen kan zo op de camping komen. Honden lopen allemaal los op de veldjes waar kleine kids spelen. Word geplast in de zandbakjes. In de avond veel lawaai van muziek etc..

Luxe en schoon sanitair.

Verder een fijne vakantie!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 5Matthijs schaeffer28-07-2020

Slechte communicatie , rare camping

Wat een rare camping , op google komen ze over als een kleine camping maar het is een hele grote camping die nog duur is ook .en waarom je met een camper maar 2 nachten mag staan dat is voor mij een vraagteken, en de plaatsen zijn eigenlijk gewoon parkeerplaatsen die nog scheef zijn ook dus je camper staat ook scheef. Het sanitair is wel heel luxe. Al met al komt het er op neer dat ze alles beter moeten communiceren want dat je hier maar 2 nachten mag staan met een camper dat zeggen ze van te voren niet.

• 2Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2020

• 7Blutch09-07-2020

Minder geschikt met pubers.

Op zich een mooi aangelegde nette camping! Wij vinden deze camping minder geschikt voor mensen met (oudere) kinderen. Eerste week zomervakantie alleen maar regen en geen animatie programma oid. Animatieprogramma is vanaf volgende week voor kinderen tot 12 jaar. Wat we missen is een groepsverblijf/kantine oid en een wat uitgebreidere kampwinkel. Daardoor mist de camping sfeer en ben je vooral op jezelf aangewezen. Prima camping voor als de pubers de deur uit zijn.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 6Fam. Klootwijk02-07-2020

Hele fijne camping, voor herhaling vatbaar, maar..

Vreehorst is een mooie camping met ruime plaatsen, veel voorzieningen en ook privé sanitair. Dat laatste vinden wij echt ideaal. We hebben het hier nu ook heel goed naar ons zin en dachten erover om in 2021 terug te komen. Dit jaar verblijven we hier 5 weken, geboekt als arrangement. Die arrangementen zijn vanaf nu vervallen. Als we dus volgend jaar 4 weken willen boeken, dan moeten we ruim 2x zo veel betalen Als nu voor 5 weken. En dat vinden wij wel HEEL erg veel. Wij komen dus niet meer terug volgend jaar. We zijn daarover echt heel teleurgesteld.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2020

• 10fam de Vries09-05-2020

Een supervakantie in een zeer mooie omgeving

Wij verbleven in een Finse Lounge die bij aankomst heel schoon was. Wij vonden dat er veel ruimte in de caravan was en hebben ons prima vermaakt. De caravan was van alle gemakken voorzien. Wij hebben mooie fietstochten gemaakt en we zijn zeker van plan om nog een keer terug te komen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    9Arjan28-10-2019

Aanrader voor een kort (actief) verblijf

Wij verbleven één nacht in de Sky Cabin. Zie het als een hotelkamer/appartement met de ruimte van een flinke caravan op drie meter hoogte. Luxe, ruim genoeg voor een paar dagen, sfeervol en echt wat bijzonders. Met name de kinderen vonden het prachtig. De camping zag er eveneens prima uit. Erg luxe sanitair, mooie velden, netjes onderhouden en verder voorzien van alle faciliteiten. Een aanrader, zeker voor fietsers of wandelaars!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Gerrie van Dorp09-10-2019

fantastisch

Wij hadden een mooie en ruime plaats Wilg 23 mooi uitzicht heerlijk rustig. Het toiletgebouw was heel netjes werd goed schoon gehouden. Personeel ook vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben daar een fijne vakantie gehad.

• 9Gerrie van Dorp29-09-2019

geweldig

fantastisch wij zaten op Wilg 23 en hadden daar een heel mooi uitzicht aanrader

• 7Marian28-09-2019

Prima camping

Mooie camping dichtbij de Duitse grens, en vrijetijdsmarkt Obelink op 5 min van de camping. We hadden n mooie comfortplek tussen de bomen. Het sanitair was heel modern netjes en schoon, je kunt zonder munten of sepkey lekker douchen zolang je wilt. Beetje jammer dat de douchekop heel erg hoog hangt waardoor het water teveel uitwaaiert. Je kunt lekkere broodjes halen maar we misten een kampwinkeltje. Je kunt heel summier wat producten kopen maar er was te weinig keus. Heel fijn is het dat je lekker een snackje kunt halen omdat de snackbar tot 1 Nov geopend is. Echt n pluspunt! Zelfs n pizza kun je halen. De wifi is gratis, maar de ontvangst is niet altijd even goed. Ook is er veel te weinig verlichting op de camping waardoor je s'avond echt een zaklamp mee moet nemen. Maar al met al een uitstekende camping waar we graag weer eens naar terug keren😊

Camping Vreehorst info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200