Camping Vreehorststerstersterster

• 8.7Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

In Winterswijk bevindt zich Camping Vreehorst. De plaatsen zijn ruim, het sanitair schoon en er is zowel een binnen- als buitenzwembad. Kinderen vermaken zichzelf op het sportveld of in de speeltuinen, maar worden ook vermaakt door het animatieteam. Wandel door het mooie natuurgebied De Bekendelle of bezoek het gezellige centrum van Winterswijk.

130 reviews over Camping Vreehorst

• 9Arjan28-10-2019

Aanrader voor een kort (actief) verblijf

Wij verbleven één nacht in de Sky Cabin. Zie het als een hotelkamer/appartement met de ruimte van een flinke caravan op drie meter hoogte. Luxe, ruim genoeg voor een paar dagen, sfeervol en echt wat bijzonders. Met name de kinderen vonden het prachtig. De camping zag er eveneens prima uit. Erg luxe sanitair, mooie velden, netjes onderhouden en verder voorzien van alle faciliteiten. Een aanrader, zeker voor fietsers of wandelaars!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Gerrie van Dorp09-10-2019

fantastisch

Wij hadden een mooie en ruime plaats Wilg 23 mooi uitzicht heerlijk rustig. Het toiletgebouw was heel netjes werd goed schoon gehouden. Personeel ook vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben daar een fijne vakantie gehad.

• 9Gerrie van Dorp29-09-2019

geweldig

fantastisch wij zaten op Wilg 23 en hadden daar een heel mooi uitzicht aanrader

• 7Marian28-09-2019

Prima camping

Mooie camping dichtbij de Duitse grens, en vrijetijdsmarkt Obelink op 5 min van de camping. We hadden n mooie comfortplek tussen de bomen. Het sanitair was heel modern netjes en schoon, je kunt zonder munten of sepkey lekker douchen zolang je wilt. Beetje jammer dat de douchekop heel erg hoog hangt waardoor het water teveel uitwaaiert. Je kunt lekkere broodjes halen maar we misten een kampwinkeltje. Je kunt heel summier wat producten kopen maar er was te weinig keus. Heel fijn is het dat je lekker een snackje kunt halen omdat de snackbar tot 1 Nov geopend is. Echt n pluspunt! Zelfs n pizza kun je halen. De wifi is gratis, maar de ontvangst is niet altijd even goed. Ook is er veel te weinig verlichting op de camping waardoor je s'avond echt een zaklamp mee moet nemen. Maar al met al een uitstekende camping waar we graag weer eens naar terug keren😊

• 6fam. Otten17-08-2019

Net niet wat we er van verwacht hadden

Bij aankomst beland je in een grindbak. Op veld kastanje en op onze plaats. Nog nooit zoveel grind op een camping gezien en notabene extra kosten bij reservering voor een voorkeursplaats, erg teleurstellend. Sanitair is wel erg netjes. Veels te kleine zwembaden voor zo’n een relatieve grote camping. We misten gewoon ook een kamp winkel, bij de receptie kon je er wel wat kopen uit een rek met erg summiere artikelen. Een gezellige café met een restaurant zou wel een aanbeveling zijn….. Voor ons was het niet wat we er van verwacht hadden. Best wel een saaie camping. Die 5-sterren is dan ook echt uitsluitend voor de sanitaire voorzieningen. Verbeter punten: horeca; winkel; goed gras ipv grind.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Miranda13-08-2019

Avontuurlijk weekend in sky cabine

Top weekend gehad in de sky cabine op de camping. Wat een avontuur en wat een luxe! Een picknick bank , lounge bank en hangmat tot onze beschikking. Inrichting van de cabine was compleet. Ruime douche en toilet. Paradijselijk plekje! Minpuntje was dat na zeven uur op het terras geen kopje koffie etc meer konden krijgen, maar dat mocht de pret niet drukken.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Monique07-08-2019

Leuke camping maar flinke prijsstijging

Voor de 6e x neergestreken op deze camping. Een mooie camping met een mooie omgeving. We zouden zo weer terug willen komen maar helaas is het 3 weken arrangement eruit gehaald waardoor ik nu 400 euro duurder uit ben. Dat is toch wel in 1 keer een flinke prijsstijging. Zo jammer. Nu komen andere campings met meer faciliteiten voor pubers beter uit de bus in die prijsklasse

• 4Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Bianca17-06-2019

Mooie camping, maar wel verbeteringen mogelijk

Mooie camping, prachtige omgeving. Nieuw en schoon sanitair. Aparte kinderdouches, babybadje met aankleedkussen en kindertoilet. Kindertoilet is er maar 1 van: deze werd waarschijnlijk veel gebruikt, en was altijd vies. Leuke speelplekken voor de kinderen. Klein binnenbad, prima. Buitenbad: mooi aangekleed, wel erg koud water! Dochter kwam terug met 2 ontstoken ogen, ze is de enige die in het zwembad geweest is, dus mogelijk van het zwembadwater. Klein campingwinkeltje bij de receptie: erg duur! Wat mij tegenviel was de veiligheid op deze camping, van een 5-sterrencamping die ook zeker gericht is op kinderen, had ik hier veel meer van verwacht. Het buitenzwembad is afgesloten middels een hek, maar dit hek staat altijd open. Het zou beter zijn als er hier een hek komt dat automatisch dicht valt. Verder veel honden op de camping, en wat mij daarbij opviel: veel loslopende (grote) honden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Antonijsen13-05-2019

Topper

Snap niet dat de alg. waardering een 7,9 is op deze site...een 8,5 zou makkelijk verdient moeten zijn... al het positieve is waar in de beoordeling en omschrijving en inderdaad heel schoon en fris toilletgebeuren Keurige camping binnenbad /buirenbad leuke kleine veldkes en alle voorzieningen bij de hand dus van mij een dikke 8,5

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Ajn14-04-2019

aanrader.

Prima camping, heerlijk gezwommen. Sanitair prima, wat wil een mens nog meer. Warmer weer, dit ontbrak. Mooie plek op de Berk.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2019

13 tips over Camping Vreehorst

• Larissa, 04-05-2014

Als je met kinderen bent is het handig om even na te vragen of er andere kinderen op het veld staan. Bij ons was dit niet het geval, terwijl op alle andere velden wel kinderen stonden.

• Ruud, 17-09-2013

Omgeving is prachtig, Je kan er geweldig veel fietsen en wandelen.

• Jamie, 09-09-2013

Je kunt in de omgeving mooi fietsen, vooral de knooppuntenroutes vonden wij erg leuk. Op sommige plekken wel veel zanderige paden, dus dat is wel eens uitkijken geblazen. Obelink is erg dichtbij en leuk om eens een keer te zijn geweest.

4 vragen over Camping Vreehorst

• Judith , 18-05-2018

Uitcheckdag

Kun je na uitchecken (11.00uur) die dag nog gebruik maken van het zwembad?

• G Timmermans, 08-02-2018

Kampeerplaats

ondergrond is met grind . Hoe krijg je een vrij tocht dichte voortent zonder tenttapijt. Of volstaat worteldoek alleen ook

• ombakker, 17-01-2016

safaritenten

Zijn er mensen die ervaring hebben met de safaritenten?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig