Camping Vreehorst

• Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Goede cp

van Ophem, 5-5-2018

Blijft een mooie camping, maar het hondengehalte wordt wel steeds hoger. Camperplaats wordt al uitlaatplaats gebruikt.

Het reserveringssysteem geeft niet de waarheid aan. Volgens website weinig vrije plaatsen maar we stonden wel alleen op veld. De kosten voor reservering en voorkeursplaats werden na aandringen van de rekening gehaald.goede camping

Een aanrader!

Rene, 5-5-2018

Wij stonden op het veld Berk. Een mooi veld dichtbij de toiletten. Toiletgebouw is heel netjes en schoon. Warm water is gratis maar als er meerdere mensen douchen is het water vrij koud.

In de meivakantie was er leuke animatie.

De horeca is erg goed: friet en pizza is erg goed, warme broodjes zijn lekker.

Enige nadeel is de rookglasspiegels in het toiletgebouw wat scheren/lenzen indoen lastig maakt.

Op fietsafstand van het centrum van Winterswijk.

Het is een nette camping, aanrader!

fantastisch hygiene onthaal top

renaar geerinck, 27-4-2018

zeker voor herhaling vatbaar het geheel was dik in order fantastisch

Geheel volgens verwachting.

Fam. Kleijn, 24-11-2017

Ja het is naseizoen, dus het water op de plek was afgesloten, maakt het iets moeilijker maar is wel begrijpelijk. Sanitair keurig en verwarmt. Chemisch toilet moest wat verder op het terrein geleegd worden, ook dat is zonder veel moeite op te lossen, kortom een goed verblijf op een prettige camping.

Laagseizoen service laag?

Christa Versluijs, 12-11-2017

Wij hadden via de site een plaats gezocht en de prijs bekeken(€90.00 voor een week).Bij de receptie werden we naar een andere plaats "gepraat" waar we mooier zouden staan. Onze eerste keus kon niet vanwege werkzaamheden daar.Nou hebben wij van die werkzaamheden de hele week niets kunnen bespeuren. Wel werd op het veld waar wij terechtkwamen na 2 dagen het water afgesloten,nogal lastig omdat we ver van het sanitair afstonden en de enige mogelijkheid het chemisch toilet te legen nog verder verwijderd was.(teveel werk om dat even te vermelden bij aankomst)?

We kregen douchekaarten mee die niet werkten,(commentaar bij receptie:daar snappen we niets van) Nieuwe kaarten gekregen,waarvan een weer niet werkte,dat schoot lekker op!

Omdat we vanwege het weer niet 7 maar 6 dagen gebleven zijn verviel het tarief van €90 en moesten we meer betalen(meer voor minder,knap gerekend vind ik dat)!

Wie zich door dit alles niet af laat schrikken en in deze periode erheen wil: neem jerrycan en steekkarretje mee zodat je niet steeds met je gieter in de weer hoeft!

Spreekt vanzelf dat de Achterhoek een prachtige streek is.

Ruime plaatsen op speels aangelegde veldjes

Jan van Eerden, 30-9-2017

Duidelijke bewegwijzering richting camping. Toegangsbewaking modern via kentekenscan. Speels aangelegde veldjes in en om bosachtig terrein met keus van vol zon tot bijna vol schaduw. Voldoende privacy dank zij de grote plaatsen. Ondergrond voor luifel of tent is voorzien van grint.

Zwembad met een Mediterrane sfeer.

Personeel behulpzaam en vriendelijk.

Ruime douche cabines en enige cabines met wasbak in beide verwarmde sanitair gebouwen. Tijdens verblijf bij volle bezetting slechts éénmaal wachtenden vóór mij gehad. Water altijd meer dan warm.

Voldoende werkruimte voor afwas en water gloeiend heet indien je handen dat aankunnen.

En mocht je haringen te kort komen of wat anders nodig hebben op kampeergebied; Obelink is op bijna loopafstand.

Terecht door Anwb met 5 sterren beloond.

Let ook op de bijzonder interessante arrangementen.

Goed verzorgde, rustige camping!

Fam. Zegers, 7-9-2017

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op de Vreehorst.

Alles was goed verzorgd en het personeel was vriendelijk.

Het sanitair was goed schoon. Op het eerste gezicht denk je dat er (te) weinig sanitair is maar terwijl het hoogseizoen was hebben wij maar 1x voor de douche moeten wachten.

Er heerst een fijne sfeer op de camping.

Bij de kinderen was het zwembad en het voetbalveld favoriet!

Tijdens onze aanwezigheid werd er elke avond door een campinggast een voetbaltoernooi georganiseerd. Daar was veel animo voor. Misschien een idee om dat in het animatieprogramma op te nemen?

De omgeving is prachtig! Er is veel te doen dus je hoeft je zeker niet te vervelen.

In Winterswijk zijn veel leuke restaurants en terrassen.

Bij de Vreehorst weten ze ook wat service is.

Wij waren een paar schoenen vergeten mee te nemen en deze werden kosteloos aan ons toegezonden!

Er was een ding wat wij jammer vonden en dat was dat je 's avonds (na 19.00 uur) niet lekker een kopje koffie kon drinken op het terras terwijl de kinderen een potje voetbalden. Maar ja als dat het enige is..................

Familie van ons is twee nachten in een lodgetent verbleven en ook die zag er fantastisch uit! En de bedden sliepen super goed.

Voor ons dus een positieve ervaring!

Mooie, rustige camping

AVE, 31-8-2017

Mooi, schoon sanitair, maar te beperkt in aantal douches en toiletten.

Weinig keuze om uit eten te gaan (snacks).

Fam de vries, 30-8-2017

Het sanitair was zeer schoon. Grote campingplekken. Vriendelijk en behulpzaam personeel.komen hier zeker terug.

Keurige camping met verzorgd groen, mooi en ruim aangelegde velden, verhuuraccommodaties.

Sanitair was keurig schoon en voldoende aanwezig. Verwarmd gebouw was een beetje te warm, scheen een probleempje in de aanleg van de vloerverwarming te zijn.

Velden zijn gezellig opgezet, met ruime plekken en water en stroom.

Enthousiaste animatie, kinderen van genoten.

Heel mooi voetbalveld centraal op de camping waardoor het altijd kinderen trekt, dat was echt top!

Zwembad binnen en buiten. Niet heel groot, maar genoeg om van te genieten. Het buitenbad is zo ontworpen dat het een beetje buitenlands oogt, lekker.

Enige nadeel? De stacaravans op de vaste plaatsen. Gelukkig staan ze een beetje verscholen achter op de camping. Een aantal ervan zijn er zeer triest aan toe. Het zou de camping, de naam, de sfeer en de genoemde sterren goed doen de vaste plaatsen te updaten naar 2017 of weg te halen. Die plek roept om bijv. mooie verhuurchalets.

Conclusie: prachtige camping met buitenlands sfeertje!

We hebben een aantal aanbieders voor Vreehorst voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vreehorst in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vreehorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vreehorst scoort een 8.31 uit 10 op basis van 117 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: