9,8

Weer vandaag2°-5°

22 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij Pieriks in het Nederlands

Met 14 familieleden bezocht, begin februari, deze schitterende ruime en luxe accommodatie, authentieke sfeer door architectuur en oorspronkelijke gebinten. Zeer hartelijk ontvangst (met slingers voor de jarige oma’s) en prachtige landelijke ligging! Heerlijke sauna, bubbelbad en spelletjeszolder voor de jeugd. We’ll be back!

Fantastisch, we hebben als familie genoten!

Familie van Beek, 30-10-2017

In de herfstvakantie waren we een midweek in jullie gewéldige vakantieboerderij(ter ere van ons 40-jarig huwelijk)met onze kinderen en kleinkinderen. Wat hébben we genoten allemaal! Allereerst de hartelijke ontvangst met bloemen, taart en slingers! Van groot naar klein was 't feest! Het was bovendien heerlijk weer. En de skelters dat vonden de kids geweldig, de trampoline en ook binnen was 't heerlijk! En zó mooi alles! Ook het zwembad en de speeltuin bij de Twee Bruggen was genieten! Wie weet nog eens tot ziens, wat ons betreft: graag! Hartelijke groeten van ons allen!

zita, 7-6-2017

We hebben genoten. Prachtig vrij gelegen en alles tip top voor elkaar.

mooi ruim en schoon

Raymond, 21-3-2017

Veel ruimte zowel binnen als buiten , de recreatie boerderij is sfeervol ingericht keuken en badkamers van alle gemakken en luxe voorzien , mooie locatie en uitermate geschikt voor kinderen . Op loopafstand van camping twee bruggen .

Prachtig

Marry, 21-3-2017

Vakantieboerderij Pieriks is de mooiste groepsaccomodatie die je je kunt wensen. Het is prachtig ingericht en voor de kinderen zijn er legio mogelijkheden om zich prima te vermaken, zoals spelletjes, trampoline, skelters e.d. Tel daarbij op dat het ligt in een prachtige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen en je weet dat men zich er geen minuut hoeft te vervelen!

Een prachtige boerderij voorzien van alle luxe

Denise, 20-3-2017

Mooie inrichting, heel ruim..geweldige plek voor kinderen. Buiten heel veel te doen en binnen nog meer.. Met een eigen zolder om te slapen en 1 om te spelen.

Camping met zwembad en speeltuin vlakbij..

Winterswijk heel leuk om te winkelen..

We zijn nog lang niet uitgekeken en komen zeker terug.

De gastvrouw is heel gastvrij en heeft alles top geregeld

Gerda, 18-3-2017

Mooi, groot, van alle gemakken voorzien. Uitermate geschikt voor groepen van 12 tot 20 personen.

Herman, 18-3-2017

Ongelooflijk ruim, van alle gemakken voorzien, ook door gebruik naastgelegen camping buitengewoon geschikt voor kinderen.

Rust en ruimte

Marina, 14-3-2017

Vakantieboerderij Pieriks is een prachtige nieuwe boerderij op een geweldige locatie. Mooi landelijk wandel- en fietsgebied.

Alles is mooi, nieuw en ruim. Van alle gemakken voorzien.

We hebben er met de familie een fijn lang weekend gehad.

super accommodatie en prachtige ligging

Mirron, 14-3-2017

Erg ruime kamers, mooie inrichting en erg goed schoon, veel ruimte om de boerderij. Dichtbij een zwembad, een goed restaurant op een paar honderd meter afstand en 2 dorpjes op 6 km afstand, erg handig voor boodschappen of om te shoppen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieboerderij Pieriks in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieboerderij Pieriks zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vakantieboerderij Pieriks scoort een 9.79 uit 10 op basis van 22 reviews.