Géén boekingskosten
NederlandGelderlandWinterswijkCampings WinterswijkCamping Vakantieboerderij Erve Hesselink

Camping Vakantieboerderij Erve Hesselink

Meer camping info

21 Reviews over Vakantieboerderij Erve Hesselink

• 9Koos en Ria13-06-2022

Voor herhaling vatbaar.

Een schitterende, rustige camping. Vrij uitzicht over het weiland, mooie grasmat, vriendelijke mensen. Op het terrein bakken met kruiden, voor iedereen beschikbaar. Schoon sanitair. Geen faciliteiten voor kinderen. Fijne omgeving om te fietsen. Winkels en eetgelegenheden wel op enige afstand.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Margaret de Geus31-05-2022

Super

Wij zijn hier geweest met 2 honden, kleinschalig, schoon, super uitzicht. Vriendelijke eigenaar. Hier kan je echt genieten van de rust.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Margot Prins14-11-2021

Een prachtige zéér gastvrije camping!

We voelden ons hier erg welkom, ruime plaatsen met prachtig uitzicht en leuk ingedeeld om het woonhuis. Er staan fruitbomen en kruiden waar je ook van mag gebruiken. Een plek om helemaal tot jezelf te komen, een echte aanrader, zeker ook gezien de mooie omgeving!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Fam Berghuis10-08-2021

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijke ontvangst. Wat ons betreft een topcamping . Heerlijk rustig. Overdag kan de weg ietwat lawaaiig zijn maar 's nachts rustig.Ruime plaatsen. Uitzicht over weilanden en landerijen. Brandschoon sanitair. Jammer dat we niet langer konden blijven.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Marja Krijnen26-04-2020

Rustige mooi gelegen camping.

Grote plekken met weids uitzicht, mooie verzorgde tuin, goed sanitair en vriendelijke eigenaar. Vlakbij de Duitse grens. Mooie fietsroutes en schitterende omgeving. Een aanrader om tot rust te komen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Carla10-04-2020

De mogelijkheid veilig te kamperen tijdens Corona.

We vonden het heel erg fijn, dat we tijdens de corona crisis toch enkele dagen hier konden kamperen en genieten van de rust, de ruimte en vooral ook het mooie weer. Er stonden totaal 3 kampers (de door de eigenaar gestelde limiet), waarvan 1 zelfvoorzienend was, de andere twee hadden hun eigen toilet en douche én eigen afwasgedeelte. Het was dus perfect geregeld, zorgvuldig omgegaan met de nodige afstand en hygiëne! Dat gaf ons een goed gevoel!

• 9Reinate gussinklo21-08-2019

Wij vonden het een mooie camping. De eigenaren waren heel aardig. Alles was goed onderhouden en schoon. Wij gaan zeker volgend jaar terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 4Dik en Marianne10-07-2019

Nooit meer.

De plek die we hadden was erg klein voor een caravan van 4.65m , en was erg hellend zodat we 12 stoeptegels onder het wiel moesten plaatsen om de caravan waterpas te krijgen. Met als gevolg dat de opstap naar binnen ruim een halve meter was. Eigenaar was er alleen om gras te maaien en sanitair reinigen en geld innen. Als je wat vroeg moesten we maar kijken op internet.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Marlies en Peter17-12-2018

Mooie camping in rustige omgeving

Kleine sfeervolle camping met prachtig uitzicht en ruime nette plaatsen. We hebben hier 14 dagen mogen verblijven en zijn erg tevreden. De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Verder wordt er erg veel aandacht aan het terrein besteed en de eigenaar is altijd druk bezig om alles netjes te houden. Kortom, we komen zeker terug!

• 9Carla Keim20-06-2018

Voor herhaling vatbaar.

We hebben een week op deze camping gestaan. Vriendelijk echtpaar, maakte tijd voor een praatje. We hadden een mooie ruime plek welke dicht aan de weg lag waar wij echter geen last van hadden. De meeste plaatsen hebben een wijds uitzicht over het landschap. Toiletten en douches waren schoon. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Zeker een aanrader als men van kleinschalig en natuur houd.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Vakantieboerderij Erve Hesselink info