Camping Vakantieboerderij Erve Hesselink

12 reviews over Camping Vakantieboerderij Erve Hesselink in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Carla Keim
20-6-2018

We hebben een week op deze camping gestaan. Vriendelijk echtpaar, maakte tijd voor een praatje. We hadden een mooie ruime plek welke dicht aan de weg lag waar wij echter geen last van hadden. De meeste plaatsen hebben een wijds uitzicht over het landschap. Toiletten en douches waren schoon.

Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

Zeker een aanrader als men van kleinschalig en natuur houd.

Tijdens reserveren verzocht om achter de boerderij te kunnen verblijven dit was destijds geen probleem.

Zeer verbaasd waren wij de wens geheel is wordt en we ergens anders komen te staan geen contact van te voren dat de wens niet haalbaar is

Wel ver van de weg wordt er gelijk bij medegedeeld? 3 plaatsen van de doorgaande 80 km weg (eerder 100) circa 20 meter (ver ?) van de weg af.

naast de asfaltweg liggen betonribbels, alsof je op een P langs de A12 staat te kamperen.

Belangrijk is het om als een gast weg is de plaats te bevochtigen,

Waarschuwingspaal, bord camping Erve Hesselink worden door de eigenaar met plastic afgedekt.

De tafel met tafelkleed, stoelen van gasten echter niet! deze worden gewoon kletsnat gespoten.

Veel water vinden de muggen ook erg prettig die in grote aantallen aanwezig zijn evenals de vliegen.

Sanitair? nog nooit in 35 jaar kamperen hoeven douchen tijdens de lucht van een grote boodschap van een andere gast.

Het was een mooie plek. Echter zondag, we hadden net bezoek, kwam de eigenaar op de zitgrasmaaier het gras maaien. Dag, rustige zondagmiddag ..... ruim een uur werd er vlak langs ons, tussen de auto en de caravan door ( rakelings !), met veel lawaai gras gemaaid. Wel 3x steeds over hetzelfde stuk. De eigenaar keek niet op of

om. Meneer had een koptelefoon op en wij moesten onze oren dicht houden. Dit hielp natuurlijk niets. Wij vonden dit heel vervelend en voor ons de reden om er niet meer naar terug te gaan. Het had gescheeld als van te voren even was meegedeeld dat dit zou gebeuren. Onze caravanburen waren ook niet amused en onze vrienden vroegen zich ook af hoe dit mogelijk was. We konden ruim een uur geen woord met elkaar wisselen !Ook geen excuus naderhand, niets .... Het sanitair was eenvoudig , wel redelijk schoon, maar tot het aantal gasten veel te weinig: 2 douches en 2 toiletten .

Zeker een aanrder als je rust zoekt!

Harry van Goor
22-4-2018

Voor het eerst op de lokatei geweest met de caravan,topweek gehad.

Alles super verzorgd en schoon!

Prachtig uitzicht over de landerijen,heerlijk rustig ook...

Anneke en Henk zijn zeer hulpvaardig en vriendelijk,sanitair ziet er top uit!

En an ook nog een mooie fietsenstalling met voor elke plek 2 oplaadpunten voor de fiets..kortom..helemaal af!

Prachtige camping voor natuur liefhebbers

g.cuijper
1-8-2017

Wat een leuke en mooie camping. We zijn hier voor het eerst dit jaar geweest en we hebben ontzettend genoten. De camping heeft mooie ruime plaatsen en alles is goed onderhouden. Het sanitair is keurig en in prima staat en van alle gemakken voorzien. Ook waren de eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam.

In de omgeving zijn veel fiets- en wandelpaden, dus voor de echte natuur liefhebbers is er genoeg te doen. De camping bevind zicht tussen Winterswijk en Vreden welke op fiets afstand bereikbaar zijn. Dus prima voor een hapje en een drankje!

Een ander pluspunt is het uitstekende internet op de camping. Bij andere campings hadden we hier vaak problemen mee maar hier een prima bereik. Wel is er een limit maar wij kwamen hier prima mee uit.

mooie camping, geen sfeer

Wim
2-7-2017

Wat bemoeizuchtige eigenaars. Noemen het 40 plus camping, maar is eerder 70 plus camping.

In folder en op website staat WIFI gratis. Dit is niet helemaal waar. Tot 150 mb per dag gratis. Daarna duur bijkopen. Nog nooit meegemaakt op een camping. Er is G ontvangst. Dus geen 1, 2, 3. Verder moet je voor een aangelijnde hond die geen overlast veroorzaakt 2 euro per dag betalen.

Mooie rustige kleine camping

Mvr. Heuvelink
30-5-2016

Schone en nette sanitair. Gratis douchen. Goede ligging voor fietsroutes. 3 km. van Winterswijk. 4 km. van Vreden (D). Goedonderhouden tuin en sta plaatsen. Jammer dat er geen voorziening is om het chemisch toilet te lozen.

Een echte aanrader

Hoepelman
8-7-2015

Camping Erve Hesselink is een uitstekende camping met ruime plaatsen, en voldoende privacy ...

Prachtige fietsroutes, hiervan kun je voldoende info krijgen op de camping!

Gratis WiFi verbinding op het gehele terrein.

De beheerders zijn vriendelijk,gastvrij.

De mooiste plek in omgeving Winterswijk

wkloppenburg
23-4-2015

Camping erve Hesselink is een uitstekende camping voor de wat ouderen onder ons met heel veel wandel en fietsmogelijkheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vakantieboerderij Erve Hesselink in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vakantieboerderij Erve Hesselink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.