Bed and Breakfast 't Rookhuus

27 reviews over Bed and Breakfast 't Rookhuus in het Nederlands

Heerlijk vakantiehuis!

Annemieke Poirters
4-5-2017

We waren met een groep van 12 in deze accommodatie. Het is een plek waar je heerlijk tot rust kunt komen in een landelijke omgeving. De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam.

In de buurt geen restaurants, snackbars of winkels. Wel in Winterswijk. Als je beddengoed huurt word je bij aankomst aangenaam verrast door opgemaakte bedden. Fantastisch! Ook krijg je dan p.p. een aantal badhanddoeken. In de keuken en de toiletten ook handdoeken, maar die worden niet vervangen.

Het huis wordt alleen na je verblijf schoongemaakt.

De slaapkamers zijn niet echt groot, maar voorzien van wastafels en goede bedden. Er zijn meerdere douches en aparte toiletten. Erg fijn als je met enkele gezinnen bent. Genoeg privacy voor iedereen!

Buiten volop ruimte en diverse zitjes. Er is een grote overkapping. Kinderen vermaken zich opperbest op het grote grasveld of met jeu de boules.

Oude reviews (archief)

Fantastisch verblijf met natuur, rust en ruimte!

Fam. Eggink
    17-10-2016

Een riant groepsverblijf voor 12 personen met prima slaapkamers/bedden en sanitair. Temidden van natuur en landerijen in het mooie Woold. Ideale uitvalsbasis voor wandel- of fietstochten. Binnen en buiten volop ruimte om je te vermaken of gewoon niets te doen! Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen genoten van een fantastisch weekend.

Goed en mooi verzorgd B&B Rookshuus !!

Joost Timmermans
    14-9-2016

Mooi en goed verzorgd huis, heel rustige omgeving.

Prachtige ligging mooie omgeving om te wandelen en te fietsen.

Bij aankomst bedden waren netjes opgemaakt, en deze waren ook goed en sliepen ook heel goed. Ook in het huis was alles aanwezig wat je nodig hebt.

De gastvrouw was ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

Dit is zeker een aanrader voor iedereen groepen of Fam tot 12 pers.

Wij zullen er vast en zeker nog een keertje naar toe gaan.

Geweldige B&B

de Vries
    14-12-2015

Afgelopen weekend hebben wij het weekend doorgebracht in het Rookshuus! We hebben hier een geweldig weekend gehad! Heerlijk kunnen fietsen in de prachtige omgeving en lekker gegeten in Winterswijk, de gastvrouw heeft ons leuke tips gegeven! 'S avonds lekker gelezen in het ruime en schone appartement! Het appartement is voorzien van goede boxsprings waar wij fijn op hebben geslapen! Al met al een top B & B waar wij zeker nog een keer terugkomen!

fantastische b en b

h.j.Harpman
    30-9-2014

Mooi gerestaureerde deel van een 17de eeuwse boerderij.

Komend uit de randstad is het een verademing om volkomen de duisternis en stilte te ervaren.koeien,paarden maiskolven en weiden het is er allemaal!!

Vele mogelijkheden te wandelen of fietsen.

Je als kers op de taart is er ook mogelijkheden om je minder valide(noem maar op) mee te nemen want ook daar is aan gedacht.

Ik kom hier zéker terug

Mooie plek en een uitstekende gastvrouw

Harpman
    29-9-2014

Mooie plek, prima accomodatie, uitstekende gastvrouw

Uniek

fam Peetsma
    16-8-2014

Wederom fantastisch, want het was niet ons eerste bezoek.

De eigenaren blijven investeren in hun al bijna perfecte accommodatie: nieuw voor de gasten is een prachtige overkapping in oude stijl met een heerlijke loungeset. Aangenaam beschut en erg sfeervol.

We hebben er heerlijk gezeten en genoten van de grauwe vliegenvanger die bij hen nestelt.

Wij komen zeker terug!

Fantastische bed and breakfast!

Guido Lammerts
    25-12-2013

Mooie locatie en een fijne, schone accommodatie. We hebben er heerlijk geslapen.

Mooie plek in landelijke omgeving. Aanrader!

fam. martens
    17-11-2013

Heerlijk weekend gehad in 't Rookshuus. De accommodatie is ruim, schoon en sfeervol ingericht. De omgeving is prachtig. Lekker 10 km hardgelopen op grotendeels onverharde paden. Waar vind je dat nog? De eigenaren zijn erg behulpzaam en tipte ons op een rondje door de Bekkendelle. Goede tip alleen het ijsvogeltje hebben we helaas niet niet gezien.

Lekker geslapen in de prima boxspring. We hebben ons verbaasd over de rust en het feit dat het hier s'nachts nog echt donker wordt.

In de accomodaties stonden dezelfde Montis stoelen die wij thuis ook hebben. Heerlijk dat er zoveel aandacht is voor lekker zitten.

Heerlijke plek in landelijke omgeving. Aanrader!

fam. martens
    17-11-2013

Een lekkere weekend gehad bij 't Rookshuus. De omgeving is prachtige landelijk. Ik heb hier net een mooi hardlooprondje gedaan van 10 km. Zeker 75% hiervan bestond uit onverharde wegen. Waar vind je dat nog?

Vannacht heerlijk geslapen in de prima boxsprings. Opvallend is de stilte en het is hier s'nachts echt donker. Dus voor liefhebbers van rust, stilte en natuur is dit plekje zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Rookhuus in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Rookhuus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast 't Rookhuus scoort een 9.02 uit 10 op basis van 27 reviews.