Camping 't Hilgelomeer

CampingWeer vandaag19°3°
Camping 't Hilgelomeer
8,1

11 reviews over Camping 't Hilgelomeer in het Nederlands

Topper en dicht bij het centrum

Jan en Astrid
5-10-2016

Mooie camping met goede sanitaire voorzieningen. Voor de kinderen weinig te doen. Maar ook logisch.....het is ook een camping met name voor de 50+.

We hebben heerlijk kunnen fietsen in de buurtschappen van Winterswijk.

Zou je hier je kleinkinderen willen ontvangen er is een kleine speeltuin aanwezig.

Fijne camping , nabij het Hilgelomeer .

fr_woning
19-7-2015

19/07 Wij hebben er tien dagen gestaan , op een ruime plek . Het sanitair word goed onderhouden . Je betaald een all in prijs . Vanuit de camping deden we mee met de Winterswijkse Fiets4daagse .

Prachtige Kampeerplaatsen

R.van Dijken Veendam
15-12-2011

Rustig, maar toch centraal gelegen en op korte afstand van Winterswijk.

Mooie uitvalbasis voor fietsers. De Achterhoek"aan je voeten".

Het Hilgelomeer, met z'n helblauw water nodigt uit voor een duik.

Een prima camping, waar voor je geld!

Peter Opdam
1-5-2011

De camping ligt geweldig mooi aan het meer, mooie natuur, Winterswijk op drie trappedalen bereikbaar. Hondvriendelijke omgeving. Zeker een aanrader.

Zeker voor herhaling vatbaar.

sjw van Oudshoorn
17-8-2010

Rustige camping, gezellig veld vlak bij Winterswijk.

Heel mooie omgeving om te fietsen.

Heerlijke vakantie gehad en we gaan zeker nog weer eens terug.

Fam. van Oudshoorn.

Nog een keer, zeker weten

Anneke en Andre
13-8-2010

Een voortreffelijke vakantie gehad. Sanitair (wasbakken) geheel vernieuwd zowel binnen als buiten. Wordt heel goed schoon gehouden (2x per dag) En voorzover ik begrepen heb worden de toiletten in het najaar vernieuwd. Zoals voorgaande beoordelingen ook al zeggen is het een prima uitval basis voor om te gaan fietsen.

Prima velden, lekker gezellig. We komen volgend jaar beslist weer.

Groet Anneke en Andre

mooie fijne camping

M. de Vries-Pijlman
4-5-2010

Fijne camping met ruime plekken.

Grandioos de warme broodjes uit de oven iedere morgen op een tijd die je zelf kan bepalen.

Verwarmde sanitairgroep, wij waren in het voorseizoen dus de verwarming was echt nodig.

Alles heel schoon en opgeruimd.

Een aanrader voor iedereen

Comfortabel en heel gezellig

Ria
28-3-2010

't Chalet dat ik huurde was van alle gemakken voorzien en heel gezellig ingericht. Een plek om zeker weer eens terug te komen!

Hele mooie camping

Hanshorten
    27-5-2009

Zeer fraai gelegen aan een meer. Dichtbij het centrum Winterswijk. Sanitair is goed.

leuke rustige camping

marjolein
    5-5-2009

Doordat er geen eetgelegenheid of kantine aanwezig is op deze camping is het een rustige plek. Weinig jeugd en een speciaal veld voor gezinnen met jonge kinderen. Een prachtig meer aan de ene kant van de camping met plaats om te vissen en een strand om te zwemmen. Aan de andere kant een bos waar je prima kunt fietsen of de hond uit kunt laten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Hilgelomeer in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Hilgelomeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.