Camping Roerdinkhof

Kleine hotelsWeer vandaag7°1°
Camping Roerdinkhof
7,7

10 reviews over Camping Roerdinkhof in het Nederlands

Wij komen er elf jaar met veel plezier

GJ vd Horst
30-6-2018

Een mooie groene rustige camping,

Prima

Bert Stegeman
28-4-2018

Camping ligt in een mooi rustige en bosrijke omgeving van Winterswijk. Prettige ontvangst met koffie. Vriendelijke eigenaren Gerhard en Nina. Zowel onverharde als verharde plekken. Sanitair iets gedateerd, maar wordt 2 maal per dag goed schoongemaakt. Wifi is goed. Kortom een camping met een goede sfeer.

Wij komem zeker weer terug.

Het is een mooie rustige camping. Met vriendelijke

Vd Horst
11-3-2018

Rustig en ruim opgezet en veel groen

Liefdeloos geleide camping

Liesbeth Boom
28-8-2017

Geen warm ontvangst. Gras was gemaaid maar niet opgeruimd. Oud sanitair in houten hokje, dat was op zich niet erg geweest, maar het was ook vies en beperkt: slechts 2 wc's en 2 douches voor een hele camping waarvan er 1 niet functioneerde omdat er het muntstuk van de vorige (je moet er voor betalen!!) vastzat. Ondanks melding aan de eigenaar werd het euvel niet verholpen. Er is geen overkapte ruimte waar je als fietser kunt schuilen, geen leuke aankleding met zitjes o.i.d. De stilte, rust en omliggende natuur is prachtig, maar dat is dan ook het enige.

Zeer vriendelijke ontvangst met kop koffie / thee. Plaats vrij uitzoeken. Slechts 3 vd 25 bezet begin juli. Map met info per plaats staat klaar. Ruime plaatsen met uitzicht op hazen en reeën in het veld met bos op achtergrond. Sanitair verouderd, maar wel goed warm water. Douchen helaas op muntjes. Geen poetsbeurt gezien, maar met slechts drie echtparen werd het niet vies. Volop wc-papier en 4 dagen dezelfde handdoek. Leuke horeca om wat te drinken en eten. Eenvoudige kaart met streekproducten. Ook hier mag de hygiëne beter: glaswerk schoon maar vol strepen doordat het niet afgedroogd wordt. Leuke aankleding en hartelijke eigenaar. 15 euro per nacht. Heerlijke rust.

Prachtig gelegen camping met grote staanplaatsen .

Spontane, vriendelijke eigenaar.

In het bijbehorende boerderijrestaurant kun voortreffelijk eten.

Wij waren dit jaar voor de 10e keer op de camping en we komen graag volgend jaar weer.

Leuk voor een keer

G.Peeters
13-11-2015

Kleinschalige camping in de achterhoek. lekker wandelen en fietsen. Opvallend is de rust, het kan daar echt stil zijn. Enige minpuntje: Vaak geen bereik op mobiel, zit daar echt in niemandsland.

Voor de echte rust- en natuurzoeker!

bert en dineke van keulen
29-6-2015

Camping Roerdinkhof voldoet volkomen aan onze wensen voor een fijne kampeervakantie: sfeervol, rustiek en rustig; je hoort, ruikt en ziet volop de natuur; restaurant aanwezig; aardige, vrolijke en gastvrije eigenaar en vriendelijk personeel; het sanitair is eenvoudig, maar voldoende schoon en doelmatig. Door die eenvoud kan het tarief voor een overnachting aantrekkelijk zijn en kun je in het restaurant een keertje extra genieten! Wij hebben door de jaren heen veel campings bezocht en vinden Roerdinkhof voor herhaling vatbaar!

Natuur, rust, genieten!

Doreth
16-5-2015

Drie nachten verbleven op camping Roerdinkhof. Super locatie, midden in de natuur.

Onze campingplaats was gelegen op het veld, met weids uitzicht op de velden. Totale rust! Ruime plaatsen, schoon sanitair, dagelijks nieuwe voorraad toiletpapier, heet water voor de afwas.

De WIFI viel met regelmaat weg, maar dit is dan ook het enige kritische punt. We hebben één avond heerlijk gegeten (eerlijke streekproducten, smaakvolle gerechten) in het restaurant, de volledig gerenoveerde monumentale " oudste schuur ". Een zeer mooie locatie. De eigenaar is erg gastvrij. De omgeving is ideaal als fietsvakantie, in de klapper die je krijgt na aankomst, staan vele mooie fietsroutes en tips.

We gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd in mei 2015

Deze VeKaBo camping is schitterend gelegen in het coulisselandschap tussen Winterswijk en de Duitse grens. Voor rustzoekers, wandelaars en fietsers een echte aanrader. Jammer dat het sanitair wat te wensen over laat. Het wordt goed schoon gehouden, maar is absoluut te weinig. Twee afwasplaatsen, die samen één kraan delen met een geiser. De geiser is ook bestemd voor de 2 was cabines. De 2 douches worden voorzien door een boiler met wisselend warm en koud water. Het inwerpen van 50 cent is absoluut niet meer van deze tijd. Maar wat klaag je eigenlijk voor een prijs van 14 eure per nacht in het hoogseizoen?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roerdinkhof in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roerdinkhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.