Camping Recreatiepark Sevink Molen

44 reviews over Camping Recreatiepark Sevink Molen

• 2018
    10Steffie03-08-2018

Absoluut fantastisch!

Wij hebben al meerdere jaren mogen genieten van deze super kindvriendelijke, mooie, overzichtelijke, prachtig onderhouden en gezellige camping. Dit jaar voor het eerst in een luxe safaritent wat een soort van ultiem geluk was voor ons alle vijf! Het personeel is waanzinnig vriendelijk en de eigenaren van de camping (een energiek jong echtpaar) timmert hard aan de weg. We kregen zomaar voor onze baby een pasje voor een speciaal gemaakt babybadje! De ligging van de camping is ideaal. Winterswijk is op een steenworp afstand en een heel leuk stadje (met veel eenmanszaakjes!) om in te winkelen of op een terras te zitten. De Italiaanse ijszaak deed het bij onze kinderen heel goed. ‘T Hilgelo is nog geen minuut lopen van de camping vandaan en fijn (en heel schoon) om in te zwemmen maar ook om langs te wandelen of de speeltuin aan het strandje te bezoeken. Het eten en drinken op het terras is goed betaalbaar en van heel goede kwaliteit!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10carlos duursema29-07-2018

fantasisch camping waar wij zeker terug komen

We waren op zoek naar een betaalbare camping op een mooie plek. Precies wat we zochten dus! Geweldige ligging vlak bij 't Hilgelo. Onze kids hebben de hele weekend superfijn gespeeld bij het water en in de speeltuin wij hadden een supercomfortplaats met prive sanitair die was super schoon en netjes en het eten in de restaurant is perfect je word gastvrij ontvangen er werken vriendelijke mensen en ze doen hun uiterste best om naar je zin te maken wij komen zeker terug naar deze camping

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Ellen11-07-2018

Fantastische vakantie voor het hele gezin!

Een weekend verbleven in de nieuwe Glamping tent! Kamperen in luxe, wat een genot. Veel ruimte om de tent met een speelhuisje en zandbak voor de deur. De kinderen vermaken zich daar goed en je hebt vanaf je lounge set zicht op de kids. Echt vakantie dus!

Verder is er een grote buiten speeltuin met een groot terras. Je loopt zo maar het Hilgelo-meer, waar er lekker kan worden gezwommen en gespeeld. Ook is er een mooie grote binnenspeeltuin, waar je bij minder weer alsnog een leuke dag kunt hebben.

Verschillende eetmogelijkheden, waar ook afhalen mogelijk is!

Kortom: Vakantie voor het hele gezin!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 8T. Drost10-07-2018

Prachtig

Mijn echtgenoot en ik zijn hier geweest tijdens de Winterswijkse fietsvierdaagse, ze hadden een mooi arrangement. centraal gelegen aan de rand van het dorp. De plaatsen zijn ruim en het sanitair erg schoon, daar hechten wij altijd veel waarde aan. Het was niet overvol op de camping maar wel gezellig druk.
    Je kan 's morgens broodjes kopen, maar dat wisten we helaas niet. We zijn een aantal keer wezen eten in het restaurant, ook een aanrader. Op het terras heerlijk nagenieten van het mooie landschap winterswijk We komen ieder jaar met de fietsvierdaagse en zullen ook deze camping nogmaals bezoeken!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Sanne10-07-2018

Super gave luxe safaritent

Wij verbleven in een prachtige 7 persoons safaritent . Detent was van alle gemakken voorzien en zeer sfeervol ingericht met een grote koelkast, heerlijke regendouche, gasfornuis, comfortabele bedden, leuke bedstee en speelhutje onder de bedstee. Voor de tent ligt een heel mooi speelveldje voor de kids.

Het hilgelo meer ligt vlakbij en ook recreatiepark sevink molen ligt ernaast. Met prachtig weer kun je naar het hilgelomeer of naar de buitenspeeltuin en met minder weer duik je het binnenspeelpark in. Ook voor een goede maaltijd kun je bij het restaurant van de sevink molen terecht van pannenkoek tot een biefstukje, lekkere broodjes , smoothies of een maaltijdsalade. Het was er het hele weekend gezellig druk.

Kortom ons weekend was zeer geslaagd in de luxe safaritent met alle voorzieningen lekker in de buurt. Een dikke vette aanrader en wij komen ook zeker terug!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Familie Sloetjes23-05-2018

Genoten in de prachtige Safari tent

Wij hebben genoten van een heerlijk pinkster weekend in een van de nieuwe safari tenten. Super mooie tent, van alle gemakken voorzien. Fijn dat je de slaapruimtes kunt afsluiten met een schuifdeur, zo was er voor de kids rust in bed en konden wij nog even genieten van het avondzonnetje op onze veranda. Prachtige omgeving om te wandelen, fietsen en spelen bij het water (het Hilgelo) maar ook op de camping genoeg te doen. Kids 2,5 en bijna 1 hebben heerlijk gespeeld bij de glijbaan en de zandbak, waar je vanuit je tent direct zicht op hebt. Ook de dierenweide moest dagelijks even bezocht worden, waarbij we gelijk bij de receptie verse broodjes mee namen voor het ontbijt. Wij hadden prachtig weer dus niet in het avonturenpark geweest, maar lekker gegeten op het terras en gespeeld in de grote speeltuin. Kortom wij komen hier zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 5Suzan04-05-2018

Leuk, op sommige dingen na!

Kleine camping, zeer rustig, bijna geen mensen op ons veld (ondanks dat het schoolvakantie is), ruime plaatsen met mooi gras. Meer en strand op loopafstand en prachtig. Helaas moet voor het avonturenpark (binnenspeeltuin) apart betaald worden, wij dachten dat dit inbegrepen was (onduidelijk op internet dus misleidend). Terwijl dit de reden was dat we deze camping uitgekozen hadden. Glijbaantje op ons veld kon niet beklommen worden door mijn jongste (2,5 jaar). Wel zand waarmee ze kunnen spelen. Bij de ingang is er wel prachtig speelveld met veel attributen. Douches vinden wij vreselijk, maar vooral voor de kids. Kop hangt erg (te) hoog (niet afneembaar) en temperatuur is niet in te stellen. Voor ons is het water te koud, en de stralen staan te ver uit elkaar (waardoor je stralen moet 'vangen'). Informatiebrief was ook fijn geweest, receptie was altijd dicht dus je kon daar ook niet terecht.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

4Martijn08-10-2017

Eten was slecht, maar spelen voor de kids was goed

1. Geen bestek voor iedereen.
    2. Kinderen eten zou bij voorgerecht geserveerd worden, gebeurde met hoofdgerecht.
    3. Extra mayo meerdere malen om vragen, voor je het krijgt.
    4. Van te voren gevraagd of er in de tomatensoep vlees zit dit m.b.t. Geloofsovertuiging geen varkensvlees. Zou geen vlees inzitten. Maar tot grote ergenis toch soepballetjes varkensvlees. De soep zouden we niet hoeven betalen maar tot onze verbazing stond hij wel op de bon.
    5. Groente bij de hoofdgerechten lauw tot koud.
    6. Vlees van hoofd gerecht lauw.
    7. Personeel niet goed op elkaar in gewerkt, onduidelijk en chaotisch. Door 4 verschillende mensen bediend.
    8. Er werd geen topping geserveerd voor de pannenkoeken. Zelf moeten pakken.
    9. Kinderstoel zelf proberen schoon te maken om dat deze totaal niet hygiënisch was.
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9M. Dijkstra11-04-2017

Fantastische vakantie gehad bij Sevink Molen

Top camping! Alles was keurig verzorgd en het personeel was vriendelijk. Niet alleen ik, maar ook mijn kinderen hebben een geweldige tijd gehad.

Sevink Molen, Eigenaar, 28-12-2017

Leuk om te horen dat jullie enthousiast waren over het verblijf op onze camping. Graag tot een volgende keer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Cindy25-03-2017

Wij komen zeker terug!

Camping Sevink ligt perfect. Naast 't Hilgelo, wat een prachtig groot, net, veelzijdig meer is. Daarnaast is de verdere omgeving heel divers en liggen zowel grotere steden in Nederland als Duitsland om de hoek. Wanneer je liever rondom de camping blijft (ruime staplaatsen) is er bij restaurant met Sevink vertier te vinden of kunnen de kinderen terecht in het speel paradijs.

Kortom: tot in augustus :)

Sevink Molen, Eigenaar, 12-04-2017

Bedankt voor je beoordeling!

Tot in augustus! :)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

2 tips over Camping Recreatiepark Sevink Molen

• Sevink Molen, 28-12-2017

Ga een dagje naar boekenstad Bredevoort. Struin door deze middeleeuwse vestingsstad met haar boekhandels/antiquaraten en eindig op het terras van middeleeuws restaurant Bertram of eetgalerie de Heerlykheid.

• Lisanne, 12-04-2017

Winterswijk is een mooie plaats voor cultuur, winkelen of om lekker uit eten te gaan.

1 vraag over Camping Recreatiepark Sevink Molen

• Ursela Weverink, 31-03-2018

Vraagje mbt verblijf

Hallo, is het mogelijk dat 6 meisjes van 15 jaar een week op uw camping verblijven komende zomer? Of dient er dan een volwassene bij te zijn? Graag een antwoord hierop. Groet Ursela Weverink

Camping Recreatiepark Sevink Molen info

• SchaduwplaatsenAanwezig