Camping Recreatiepark Sevink Molen

44 reviews over Camping Recreatiepark Sevink Molen

• 2019
    10Andrea Renes25-07-2019

super

wat een leuke camping, super ruime plekken, aardige mensen en super schoon sanitair. Dikke aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Marian Verbeek25-06-2019

Een mooie week vol rust en mooi weer, heerlijk.

Wat een mooi stukje Nederland, heerlijk in een bosrijke omgeving. Tijdens het boeken vroegen we om een rustig kampeerveld, daar werd goed rekening mee gehouden. afstanden naar alle faciliteiten waren goed te lopen. Plaats voor de caravan was ruim en de sfeer op het veld zeer gemoedelijk. Ook de mensen van de Sevink Molen waren vriendelijk en prettig in de omgang. Kortom een geweldige week en we komen zeker nog een keer terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Toon van den Elzen05-06-2019

Echt een aanrader wij komen zeker nog eens terug

We hebben er gestaan met Hemelvaart, En het was gezellig en rustig we hebben echt een heel goed weekend gehad 👍👍👍👍👍👍

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Inge Vreeman02-06-2019

Super!

Leuke kleinschalige camping met de faciliteiten van een grote camping. We hebben een heerlijk Hemelvaart weekend hier door gebracht!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    10Corien01-09-2018

Meer dan de moeite waard!

Afgelopen week in een van de safaritenten verbleven. Het was perfect, werkelijk aan alles was gedacht! De tent is zeer compleet en van alle gemakken voorzien. Wij waren met z’n 4-en, er was slaapgelegenheid voor 5 personen, de tent is qua ruimte zeer ruim opgezet. Heel erg fijn om je eigen sanitair te hebben, inclusief een heerlijke regendouche! De combinatie van de camping, het Hilgelo, de speelhal en het restaurant waar je heerlijk kunt eten was een perfecte combinatie. Zowel bij mooi weer en slecht weer voldoende te doen voor de kids! De eigenaren van de camping houden van hun werk, gastvrijheid staat voorop! Zeer de moeite waard om deze fijne vakantiebestemming te bezoeken.

• 9Esther Meertens30-08-2018

Luxe in de tent.

We hebben twee weken verbleven in een safaritent. Wat een luxe en toch genieten van een campinggevoel. Ruime tent, van alle gemakken voorzien, en veel ruimte om de tent. Zandbak en speeltoestel voor tent, waar het voor de kleine man heerlijk spelen was. Tijdens de wat koudere avonden en nachten een kacheltje gekregen, waardoor het ook dan erg aangenaam bleef. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en er is volop vertier voor kinderen, met ook een overdekte speeltuin tegen een aantrekkelijk tarief. Kortom een fantastische plek om je vakantie te vieren!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Linda25-08-2018

Super!

We hebben een heerlijke week gehad, we hadden een plek met privé sanitair, dit was erg netjes en goed schoon, top gewoon! De plek was ruim genoeg voor onze caravan met voortent en luifel, de tent van onze dochter en onze auto! Wat voor ons ook ideaal was is dat alle 3 onze hondjes mee mochten. Meestal zijn maximaal 2 honden toegestaan... Ook werden er leuke dingen georganiseerd voor de kinderen. Al met al voor ons een heerlijke vakantie!

• 7mieke09-08-2018

bijna perfect

wij zaten in een safaritent en die was echt ideaal met kleine kindjes. als de 1 sliep kon de ander lekker spelen op t veld voor de tent, lekker veel ruimte. het meer was ook heerlijk en niet eens extreem druk ondanks t warme weer. op de plattegrond staat dat er fietsverhuur is maar die was er niet meer, in winterswijk zit wel een zaak (oonk) waar je prima fietsen kunt huren. t enige waar wij écht een groot probleem mee hadden was een groep hanen die op t terrein liep en sochtends tussen 4 en half 5 begonnen te kraaien tot een uur of 7. niet alleen wijzelf maar ook onze kinderen werden hier wakker van. dit is ook gemeld maar helaas niet opgelost. uiteindelijk een dag eerder naar huis gegaan omdat iedereen moe en chagerijnig was. echt heel jammer want verder was het een super fijne vakantie.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9Stef03-08-2018

Super fijne vakantie bestemming!

Echt een super fijne vakantie gehad. Zeer vriendelijk ontvangen en persoonlijk naar de safaritent begeleid. Super veel te doen voor jong en oud. Met het warme was het erg fijn dat het Hilgelo meer op loopafstand was.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Jasper03-08-2018

Absolute aantader!

Een topweek hebben we gehad! We hadden één van de 7-persoons safaritenten geboekt en dat is echt een feest voor jong en oud. Alle luxe van een vakantiehuis maar dan onder een tentdoek, met alle sfeer van een fantastische camping. Voor de kinderen is er meer dan genoeg te doen: speeltuinen, dierenweide, speeltuintje voor de tent, ‘T Hilgelo op loopafstand en ontzettend leuk amusement in het hoogseizoen. Onze kinderen mochten zelfs mee kreeftjes vangen en met een huifkartocht! Voor de andere generaties is er genoeg sfeer te vinden op de camping, binnen één van de restaurants, in Winterwijk en voor ons vooral op de veranda van de safaritent! De eigenaren van de camping zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en vooral ontzettend enthousiast waardoor de vakantie ook echt al bij de receptie begint! Bij eventuele bijzonderheden wordt meegedacht en er is veel mogelijk. Kortom, een echte aanrader voor jong en oud en we komen heel graag terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

2 tips over Camping Recreatiepark Sevink Molen

• Sevink Molen, 28-12-2017

Ga een dagje naar boekenstad Bredevoort. Struin door deze middeleeuwse vestingsstad met haar boekhandels/antiquaraten en eindig op het terras van middeleeuws restaurant Bertram of eetgalerie de Heerlykheid.

• Lisanne, 12-04-2017

Winterswijk is een mooie plaats voor cultuur, winkelen of om lekker uit eten te gaan.

1 vraag over Camping Recreatiepark Sevink Molen

• Ursela Weverink, 31-03-2018

Vraagje mbt verblijf

Hallo, is het mogelijk dat 6 meisjes van 15 jaar een week op uw camping verblijven komende zomer? Of dient er dan een volwassene bij te zijn? Graag een antwoord hierop. Groet Ursela Weverink

Camping Recreatiepark Sevink Molen info

• SchaduwplaatsenAanwezig