Vakantiepark Recreatiepark Den Möllenhof

Vakantiepark Recreatiepark Den Möllenhof
9,3

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Den Möllenhof voor je op een rij gezet:

19 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Den Möllenhof in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Rust, Relax, Ruimte en luxe, Fantastisch.

Heidi den Dekker
14-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij zijn met onze twee border collies geweest en hadden een grote omheinde tuin. In het laagseizoen zijn honden ook toegestaan op het naast gelegen recreatie park.(Sevink Molen) Daar is ook een horecagelegenheid waar honden welkom zijn en ze hebben een groot indoor speelparadijs. ( voor ons niet nodig, maar zeker voor kinderen fantastisch)

Rust en relaxen

L. de Vos
12-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Comfortabel vakantie houden in ren relaxte omgeving . De woning is van alle gemakken voorzien en verhoogt hiermee het vakantie genot

Ook de grote groene tuin is een oase van rust. We hebben genoten en heerlijk ontspannen . Een echte aanrader vooral huis nr. 59

Thuis komen

daan
20-7-2015
  • Onderkomen10

Prettig, thuis gevoel, rust, vrije gevoel, mooie tuin, sfeervol huis, veel fiets- en wandelgelegenheid, prachtige natuur, vriendelijke mensen

Rust, ruimte

Els Smouter
    17-7-2014
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

Hier kom je helemaal tot rust. Prachtig ruim schoon huis.

Heerlijke omgeving, voor herhaling vatbaar.

Lekker rustig

jolandavanderschans
    19-5-2013
    • Onderkomen9

Vakantiepark Den Mollenhof is een lekker rustig park. Ligt in een mooie rustige omgeving. Een park om helemaal tot rust te komen.

Heerlijk relaxen

Amy van Blitterswijk
    20-7-2012
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Fantastische accomodatie, heerlijk in de sauna gezeten. Lekker gewinkeld in centrum Winterswijk. Verrassend leuk centrum. Ritje met paard en wagen is een aanrader.

• Activiteiten8
    • Onderkomen9

Wij verbleven een midweek in wk 37, een mooie accomodatie. Zeer rustig gelegen maar toch wel weer overal dichtbij. Huis voorzien van alle benodigde zaken en meer.. De tuin is mooi en goed toegankelijk ook voor onze hond. Wij zaten in Niethof 63, met sauna, whirlpool, zonnebank. Een heel fijn verblijf gehad.

Wat een luxe!

denkoe_1
    4-7-2011
    • Onderkomen10

Van alle bungalowparken die we in al die jaren hebben bezocht is dit een absolute topper. Zelden zo´n compleet huis gehad en wat een prachtige tuin.

5 sterren!!

Fantastisch mooie omgeving

Patries
    16-5-2011
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Prachtige omgeving om te fietsen/wandelen. Ons huisje was fantastisch ingericht., modern en van alle gemakken voorzien. De sauna was mooi, maar hebben we vanwege het mooie weer niet gebruikt.

Een aanrader

Wilma Janssen
    16-5-2010
    • Onderkomen10

Zeer luxe en complete vakantievilla dichtbij de natuur gelegen. Zeer rustig.Een verademing hoe schoon het huis is, dat maken we wel anders mee. Je kon er van de grond eten bij wijze van spreken! Nog nooit zo'n proper vakantiehuis aangetroffen als hier! Goede bedden, een zeer complete keuken, 2 badkamers, mooie omheinde tuin en voorzien van alle comfort. Wij gaan er zeker terug. NB Wij zaten in Niethof nr 59.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark Den Möllenhof in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark Den Möllenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Recreatiepark Den Möllenhof scoort een 9.31 uit 10 op basis van 19 reviews.