Hotel Motor Hotel Meddo

Met vrienden

Prima voor elkaar

Sjors
25-8-2017

Zoek je een gezellig motorhotel waar het eten heerlijk is, de eigenaars heel aardig , behulpzaam en correct zijn, waar je lekker in de tuin kunt zitten, je kan kiezen om mooi met zn tweetjes te blijven of contact te maken met andere gasten, je een nette kamer met douche toilet, genoeg schone handdoeken krijg en op een uitstekende uitvals locatie ligt voor mooie toertochten , ga dan naar dit motorhotel. Wij vonden het prima voor elkaar!

Heerlijk weekend gehad!

vince
23-7-2017

Net terug van een heerlijk weekend,

We waren er nog nooit geweest maar veel over gehoord, dus een keer kijken! Gastvrije ontvangst, huiselijk, heerlijke BBQ in braziliaansestyle, schitetrnde omgeving goede motor stalling en nette gerenoveerde kamers.

We hadden een lekkeband en zijn door de eigenaar "even naar de garage gebracht met motor. Ik zeg prima service en tot de volgende keer!!!

Jullie zien ons zeker terug.

Mvg Vincent Overbeek

Leuke plek!

Stijn
30-10-2016

Dit weekend weer heerlijk genoten van de omgeving en de gastvrijheid vsn het hotel. Heerlijk weekend arrangement! Wij komen zeker terug!

Mvg fam. van Doorne

Nooit meer.Zeer slecht,Brutale serveerster,Slechte

Myrthe Brammelo
23-8-2016

Bediening is slecht,brutale en onvriendelijke serveerster,kan niet tegen kritiek.Arrogante kok die geeft wat hij kwijt moet en niet wat je besteld hebt en wat op de menukaart staat aangegeven.Ze kijken je gewoon weg,als je laat merken{op een vriendelijke manier}dat het je tegenvalt.Toen het nog gewoon Hotel Onland was,kwamen we er graag en vaak.Dit adres kun je Veel beter voorbij gaan.

Wat een geweldigeplek!

Vinche
12-2-2016

Een heerlijk weekend gehad in de mooie Achterhoek in Meddo vlak aan de duitse grens. Ook een leuke uitvals bassis voor een weekendje motor rijden en een start of tussen stop van een toertocht hebben we gemerkt. Gastvrij fam. Hotel. de kamer die wij hadden was recent gerenoveerd net zoals de andere kamers. Erg netjes geworden vonden wij. Al met al voor herhaling vatbaar. Ps het Zwembad is er niet meer. Maar met het receriatie meer meer en een mooi overdekt zwembad is er voor de liefhebber genoeg keuze

Mvg Vinche en tot een volgende keer!

al 4 jaar aaneen te gast

Jan van Diermen
4-8-2015

een geweldig hotel onder de oudere gekken onder ons goede service leuke aankleding kamers zeer gastvrije familie gewoon te gek

Goede reis gehad wilt u koffie

Marinus
6-5-2012

Een hotel waar je jezelf kunt zijn en dus geen nummer bent.

Zeer gezellig weekend gehad. Lekker hollands dagmenu op vrijdagavond. Zeer prettige bediening, en de BBQ met daarna aan het kampvuur met een lokale borrel v h huis, geweldig!!

Kamers gedateerd maar schoon. Geweldig terras en tuin waar je heerlijk kunt relaxen. Omgeving is perfect om te touren, veel groen en weinig verkeer. We hebben de Hameland route gereden, een mooie route van 240 km en zeer goed aangegeven.

gastvrij eenvoudig hotel

sander
29-4-2012

net weer thuis van een weekendje meddo. bij aan komst bleek het al aardig druk te zijn. Leuk eenvoudig hotel waar je je snel thuis voeld. kamers waren eenvoudig maar goed. Vrijdag een heerlijk 3gangen dag menu gegeten en zaterdag een uitbebreide barbecue met vis, vlees en diverse salades, alles er op en er aan. personeel zeer behulpzaam. al met al een zeer geslaagd weekend en voor herhaling vatbaar! tot ziens in meddo

Tegenvaller

Lagerwey
17-4-2012

Moest ruim vantevoren aanbetalen terwijl ik de enige gast bleek. Goed bed in kamer. Geen afzuiger in badkamer. Schimmel aan behang. Geen shampoo e.d. Oudbollige inrichting. Wel lekker, maar eenvoudig gegegeten. Ook fijn dat mijn motor in de stalling kon. Betaalde wel de hoofdprijs en daarom als geheel: een tegenvaller.

zeer gastvrij, mooie omgeving

Rene en Gerta Duits
27-9-2010

Een heerlijk rustig en gastvrij hotel, met leuke bediening, goede kok en niets is te gek of kan geregeld worden! Heerlijke tuin waar je tot laat rond de vuurschaal kan zitten. Motoren kunnen er goed gestald worden, omgeving is prachtig om actief bezig te zijn of juist heerlijk te relaxen. Het zwembad is ook super!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motor Hotel Meddo in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motor Hotel Meddo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.