Tijdelijk €25 aanbetaling

Minicamping Veenemaat

We hebben de beste aanbieders voor Camping Minicamping Veenemaat voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 52 reviews

8.8FantastischScore uit 52 reviews
  • 8.9Staat v/h sanitair
  • 8.8Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

52 Reviews over Minicamping Veenemaat

• 9Daniëlle24-10-2022

Fanatisch

Heerlijk verblijf gehad in een mooie kamer. Hele gastvrije ontvangst, na thuiskomst komen we er achter dat we iets vergeten zijn in de kamer en dit word gelijk de volgende dag verstuurd! Wij komen hier zeker nog een keer terug!

• 8Lidy & Dorothe08-08-2022

Ontspannen mini fiets vakantie

We hebben 4 dagen genoten van deze heerlijke rustige B&B in een prachtige omgeving. Ontvangst met koffie was vriendelijk en gastvrij, de kamer was van alle gemakken voorzien met veel oog voor detail. De kleine keuken waar we gebruik van konden maken maakte het geheel compleet. Ook hygienisch was alles tip top in orde. Kortom een aanrader !

• 9Eetgelegenheden
  • 9Fam Jager27-07-2022

In een woord HEERLIJK !!!

Wij zijn drie weken op deze prachtig gelegen camping geweest. Mooi gemaaid en netjes onderhouden grasveldje Wij hadden een super plek op het weide veld. Eenvoudig doch heerlijke Hollandse maaltijden gegeten. Het sanitair was zeer netjes onderhouden Hermien en Erik zijn zeer gastvrij, ontvangst met een kopje koffie. Prachtige omgeving om te wandelen ,fietsen,en om meerdere steden in het dichtbij gelegen Duitsland te bezoeken. Bedankt voor de leuke tijd.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Karel & Rita27-07-2022

Tot in de puntjes verzorgde, rustige camping

Min of meer bij toeval op deze camping terechtgekomen, maar wat hebben we genoten! Als je van rust, ruimte en een prachtige omgeving om te fietsen (en waarschijnlijk ook om te wandelen - maar dat hebben wij niet gedaan) houdt, is deze camping een absolute aanrader! Vriendelijke ontvangst met koffie of thee; hier voel je je echt welkom! Van de eetgelegenheid hebben we geen gebruik gemaakt, maar het terras ziet er gezellig uit. De broodjesservice was prima!

• 9T. Van Dijk03-07-2022

Geweldig

Zeer gastvrij. Hele mooie en schone kamer. En heerlijk rustig. Aan allerlei kleine dingen is gedacht. Er is een keukentje dat we mochten gebruiken en daarbij ook een koelkast. Iets dat wij in hotelkamers altijd missen. De omgeving is echt prachtig. Was leuk om op de fiets van te genieten.

• 9A. Winkelman02-07-2022

Prima, zoals verwacht

Jaren geleden al eens geweest. Nog steeds gastvrij. Rustige camping , veel ruimte en prima natte ruimte ( wc, douche) Voor ons een geweldige vakantieplek. Komen hopelijk terug.

• 9Roel en Renate Jonker05-06-2022

Mooie en gastvrije camping

Wat ligt deze camping op een mooie plek in de achterhoek. De plaatsen zijn heel ruim en de eigenaresse is zeer gastvrij. Aangezien ik op krukken liep werd ons een plek dicht bij de toilet/ douche ruimte aangeboden. Toilet/douche ruimte heel compact maar schoon. Voor kinderen is het minder geschikt, maar dat wordt ook aangegeven. Op het terras kun fijn vertoeven. Je kunt er heerlijk eten, van de kleine kaart. Hier komen we nog terug, wandelroutes lopen, die nu niet gedaan konden worden.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Jan Willem23-04-2022

Heerlijke plek

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op de camping. Lekker rustige camping met gezellig terras om te eten of drinken. 'S morgens gezellig gewekt door de vogels. Prachtige omgeving om te fietsen/wandelen. We komen zeker een keer terug.

• 6Frans en Lenny17-09-2021

Mooie gelegen keurig verzorgde camping

Prima camping met goed restaurant en keurig verzorgd sanitair maar….. geen internet en de wifi was heel slecht en soms helemaal geen ontvangst. Telefoon geen bereik. De eigenaresse niet bepaald vriendelijk en we werden ontvangen met de woorden “ik ben moe en ik heb er geen zin meer in” !? JAMMER

• 6Staat v/h sanitair
  • 6familie Gosen17-09-2021

Teleurstellend

De camping is prachtig. Toilet en douches te klein, kruiphokjes. Wel heel schoon. Afvalbakken staan bij het terras en afwasgelegenheid, terwijl deze in de aparte hoek kunnen staan. Restaurant eenvoudig, maar goed. Wifi heel slecht. Geen bereik met de telefoon, dus ook geen gebruik van de hotspot mogelijk. Geen ontvangst van digitenne mogelijk. Eigenaresse onvriendelijk. Ze had er eigenlijk geen zin meer aan. Discussies onmogelijk. Zij heeft gelijk.

• 6Staat v/h sanitair

Camping Minicamping Veenemaat info