Camping Minicamping Tönsmanshoeve

14 reviews over Camping Minicamping Tönsmanshoeve in het Nederlands

GEWELDIG

Jos
16-7-2018

In buurtschap het Woold, ligt deze prachtige camping. We werden vriendelijk ontvangen door Jolanda, zij gaf een rondleiding en had zowaar voor elke kampeerplaats een map met informatie klaarliggen over de camping en de omgeving. We mochten zelf een plek uitzoeken. We hadden zowel voor als achter de caravan ontzettend veel ruimte, wat heerlijk was omdat wij er in de warme periode verbleven. De plekken zijn bijzonder en zo ook het uitzicht (geen caravans voor of achter je). De camping is verder van alle gemakken voorzien (wasmachine, droger, strijkplank, strijkijzer). Het sanitair wordt dagelijks grondig schoongemaakt. Kortom, je voelt je welkom en je bent echt te gast.

heerlijke rust

Ria en Bram
1-8-2017

Heerlijk rustige camping in een schitterende omgeving. Volop fietsmogelijkheden in de omgeving. Bijzonder gastvrije ontvangst. Jolanda is een heerlijke gastvrouw met oog voor haar gasten. Alles onberispelijk. Om terug te keren ...!!

Een Ultieme plek voor rustzoekers ! Gastvrij !

Jan en José
15-6-2017

Absolute rust en véél ruimte - zeer gastvrije beheerders - altijd een vrij uitzicht over de weilanden mét prachtige koeien - middenin de natuur - afgesloten van de buitenwereld ...een verademing dit plekje ....

En ....we willen nérgens anders meer naar toe !

Dit ervaren wij élke x weer als thúiskomen !

Rond de jaarwisseling huren wij de vakantiewoning " Roosachtig "

Wéér naar de camping maar dan overdekt , we tellen steeds maar weer de maanden af ...van de zomer naar de winter en weer naar de zomer :-)

Hélemaal Verknocht aan deze plek dus !

En het antwoord op de vraag wat we níet goed vinden , moeten wij schuldig blijven !!

Gelúkkig maar :-)

Niets dan Lof

Aanbevolen dus !

Heerlijke kleine rustige camping met dieren..

Fam J.G. Kerstens
12-6-2017

Het is een heerlijke camping voor mensen die rust zoeken. Heerlijke omgeving om te fietsen en wandelen.

Hartelijke ontvangst door eigenaars en honden.

Wij hebben genoten van de rust de koeien en kalfjes, konijnen en vooral de honden..lekker spelen met de ene hond en kroelen met de andere , Heerlijk..

Wij komen hier zeker vaker terug.

Jammer dat er niet overal internet te ontvangen is.

Heerlijk rustig, ruime plaatsen, vrij uitzicht

Dolly
11-6-2017

Een ideale stek. Vriendelijke ontvangst.

Heerlijk rustige kleine, schone camping!

A. de Wit
8-4-2017

Alle plekken hebben mooi uitzicht. Zeer vriendelijke eigenaren, schoon sanitair en heerlijke warme douche! Een aanrader.

Top camping op een prachtige locatie!

Fam. Dijkstra
4-8-2015

3 weken was nog te kort. Een aanrader voor iedereen die van rust en ruimte houdt.

Fantastische plek

Joop en Elly Naborn
5-7-2015

Al vele jaren genieten wij van de gastvrijheid van Jolanda en Wim. Op deze camping geniet je van de rust, de ruimte en het prachtige uitzicht wat alle plekken bieden. Ook voor 2016 hebben wij alweer geboekt.

Uniek plekje midden in de natuur

JaapdeL
5-7-2015

Na jaren op een camping te hebben gestaan waar we alleen maar naar onze overburen zaten te staren, hebben we dit jaar geboekt bij de Tonsmanshoeve. De informatie op de website sprak ons direct aan en niets bleek minder waar!

We zijn gastvrij ontvangen door Jolanda en hebben genoten van de rust, bij deze camping zit je midden in de natuur en heb je vrij uitzicht. Op fietsafstand ben je in Winterswijk, waar voldoende restaurantjes zijn.

We hebben enorm genoten en willen daarom deze beoordeling voor jullie achter laten, super!

Unieke plek in een prachtige natuur!!

P.C. van Kooten
1-7-2015

Wat een heerlijk rustige camping, in een prachtige omgeving, met heel gastvrije mensen. Heerlijk gefietst en genoten van de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Tönsmanshoeve in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Tönsmanshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.