Géén boekingskosten
NederlandGelderlandWinterswijkCampings WinterswijkCamping Minicamping Tönsmanshoeve

Camping Minicamping Tönsmanshoeve

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

19 Reviews over Minicamping Tönsmanshoeve

• 10John09-08-2021

Een fantastische mooie camping met schoon sanitair en vriendelijke en behulpzame beheerders. Gelegen in een schitterende omgeving.Ideaal voor mooie wandel of fietstochten.

• 10John09-08-2021

Een fantastische camping in het mooie Winterswijk. Schoon sanitair en zeer vriendelijke en behulpzame beheerders. De omgeving is prachtig mooi. Ideaal om fietsroutes en wandelroutes te gaan maken.

• 10John09-08-2021

Dit is een mooie rustige camping met schoon sanitair en vriendelijke en behulpzame beheerders.De omgeving is prachtig en leent zich goed voor wandel of fietstochten door de natuur.

Geweldig

Fantastische camping. Ondanks het af en toe slechte weer, toch genoeg gewandeld en gefietst in de prachtige omgeving van deze camping. Het sanitair werd goed schoongehouden.Erg vriendelijke beheerders.

• 9Rob18-06-2019

Prima camping in een leuk gebied.

Camping met 13 plaatsen die allemaal vrij uitzicht hebben op een aantal koeien die op 50 meter afstand lopen te grazen. Voldoende en erg schoon sanitair. Verlichting bij wastafels te zwak om een scheerbeurt uit te voeren. Toiletten gelet op de doelgroep, vnl 55+ erg laag. Wel een steun aan de muur om op te trekken. Website geeft aan dat wifi niet op alle plaatsen is gegarandeerd. Dat klopt.......op plaats 6 in het geheel geen ontvangst en de wifiversterker had moeite het signaal op te pakken. Jumbo en Lidl op 5 km afstand. Obelink 7 km. Centrum Winterswijk op 5 km. Leuke fietsomgeving met veel bossen. GEEN digitenne ontvangst.Fietsenstalling met oplaadpunten aanwezig. Leuke info map bij aankomst te leen. Vriendelijke ontvangst.

• 10Jos16-07-2018

GEWELDIG

In buurtschap het Woold, ligt deze prachtige camping. We werden vriendelijk ontvangen door Jolanda, zij gaf een rondleiding en had zowaar voor elke kampeerplaats een map met informatie klaarliggen over de camping en de omgeving. We mochten zelf een plek uitzoeken. We hadden zowel voor als achter de caravan ontzettend veel ruimte, wat heerlijk was omdat wij er in de warme periode verbleven. De plekken zijn bijzonder en zo ook het uitzicht (geen caravans voor of achter je). De camping is verder van alle gemakken voorzien (wasmachine, droger, strijkplank, strijkijzer). Het sanitair wordt dagelijks grondig schoongemaakt. Kortom, je voelt je welkom en je bent echt te gast.

• 10Ria en Bram01-08-2017

heerlijke rust

Heerlijk rustige camping in een schitterende omgeving. Volop fietsmogelijkheden in de omgeving. Bijzonder gastvrije ontvangst. Jolanda is een heerlijke gastvrouw met oog voor haar gasten. Alles onberispelijk. Om terug te keren ...!!

• 10Jan en José15-06-2017

Een Ultieme plek voor rustzoekers ! Gastvrij !

Absolute rust en véél ruimte - zeer gastvrije beheerders - altijd een vrij uitzicht over de weilanden mét prachtige koeien - middenin de natuur - afgesloten van de buitenwereld ...een verademing dit plekje .... En ....we willen nérgens anders meer naar toe ! Dit ervaren wij élke x weer als thúiskomen ! Rond de jaarwisseling huren wij de vakantiewoning " Roosachtig " Wéér naar de camping maar dan overdekt , we tellen steeds maar weer de maanden af ...van de zomer naar de winter en weer naar de zomer :-) Hélemaal Verknocht aan deze plek dus !

En het antwoord op de vraag wat we níet goed vinden , moeten wij schuldig blijven !! Gelúkkig maar :-) Niets dan Lof Aanbevolen dus !

• 10Fam J.G. Kerstens12-06-2017

Heerlijke kleine rustige camping met dieren..

Het is een heerlijke camping voor mensen die rust zoeken. Heerlijke omgeving om te fietsen en wandelen. Hartelijke ontvangst door eigenaars en honden. Wij hebben genoten van de rust de koeien en kalfjes, konijnen en vooral de honden..lekker spelen met de ene hond en kroelen met de andere , Heerlijk.. Wij komen hier zeker vaker terug. Jammer dat er niet overal internet te ontvangen is.

• 10Dolly11-06-2017

Heerlijk rustig, ruime plaatsen, vrij uitzicht

Een ideale stek. Vriendelijke ontvangst.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Minicamping Tönsmanshoeve info