Tijdelijk €25 aanbetaling

Lutje Kossink

9.4FenomenaalScore uit 15 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair
  • 9Eetgelegenheden

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Lutje Kossink

• 9Jan28-08-2022

Mooie camping en dito omgeving.

Mooie camping, goeie faciliteiten en vriendelijke beheerder(s). Minpunt was toch weer de ongelooflijke stroom gigantische en lelijke campers die elk uitzicht wegnemen van kampeerders die er tegenaan moeten kijken. Een restrictie van afmetingen zou het genot van de camping ten goede komen. Desondanks voor herhaling vatbaar.

• 9Martine07-08-2022

Fantastische camping

Prachtige groene camping met ruime plekken heel gastvrij ontvangst en je kan dwalend door de pluktuin lopen zoeken naar je kruiden of tomaten met heerlijk schaduw rijke zitjes het sanitair is prima met veel ophang mogelijkheden voor je kleding op tehangen als je gaat douchen en er is zelfs een centrifuge en een goede koelkast aanwezig en elke plek heeft elektra dus ik vind het op mijn trektocht door Nederland met het busje en de hond een super camping graag kom ik nog eens terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 10esther05-09-2021

Bijzonder mooie camping en omgeving

Lutje Kossink is een bijzonder mooie, warme camping. Naast een vriendelijke eigenaar, mooi terrein en prima onderhouden sanitair is er de bloemenzee rondom de gebouwen maar ook langs de rand van de camping, echt bijzonder. De kruiden die er staan mag je ook plukken. Vanaf je plaats kun je genieten van het mooie uitzicht en de zon onder zien gaan op het bankje aan de rand van de camping. Er lopen wandel en fietsroutes langs de camping en de omgeving is echt bijzonder mooi. Je komt echt tot rust op deze camping. Toen wij er waren was er ook een kampvuur concert. Daar hebben we van genoten. We gaan hier zeker weer terugkomen.

• 10Henk van Blijderveen09-08-2021

Een unieke camping!

Lutje Kössink krijgt van mij 5 dikke sterren! En eigenlijk ben ik gek dat ik dat doe, want daardoor wordt het een volgende keer alleen nog maar moeilijker om een plekje te krijgen op deze unieke camping. Waarom uniek wilt u weten? Ik zal het u zeggen: een vriendelijke en humoristische campingbaas, mooie ruime en rustige plaatsen, relaxte bezoekers, een verzorgd sanitairgebouw, opgefleurd door een bijna mediterrane beplanting en aankleding en tot slot noem ik de prachtige natuur met bijzondere dieren en planten (zo hebben we de wielewaal, gekraagde roodstaart, hagedisjes en verschillende soorten orchideeën gezien) op en rond de camping. Dan kom je als vakantieganger toch helemaal aan je trekken!

• 9Jacqueline04-05-2019

Oase van rust!

Rustige camping met mooie, ruime plaatsen. Ligging prachtig tussen de weilanden. Fijne wande-l en fietsroutes.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Bep26-08-2018

Mooie natuurcamping! Aanbevolen!

Fijne natuurcamping! Grote plekken. Vriendelijke, gastvrije eigenaar. Prachtige omgeving. We hebben veel gefietst. We komen graag nog een keer terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Anja en Leo08-09-2017

Gemoedelijke camping.

Aan einde van vakantie nog heerlijk een paar dagen gefietst vanuit lutjekössink. Een rustige camping met een gemoedelijke sfeer.

• 9Lies28-05-2017

Heerlijk!

Heerlijke plek. Prachtig uitzicht. Fantastisch wandel- en fietsgebied. Relaxte sfeer. Vuurkorfjes en picknicktafels. Eenvoudig sanitair maar heel netjes (verse bloemen en handzeep bij de wastafel!). Kinderen heerlijk gevoetbald op het veld. Aardige en zeer behulpzame eigenaar. Wijngaard ernaast met goede wijn!

• 9Maarten06-05-2017

Relaxed kamperen in de Achterhoek

Een no-nonsense camping met grote plekken, een relaxte sfeer. Aan alles wat nodig is om fijn te kamperen is gedacht. De ligging is prachtig. Geen speciale voorzieningen voor lijsten. Een hele fijne plek!

• 8André de Reus16-09-2016

Uitstekend

Heerlijk rustig gelegen camping met aanvaardbaar/goed sanitair. Prachtige omgeving, vooral voor fietsactiviteiten. Is niet/minder geschikt voor kleine kinderen.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Lutje Kossink info