NederlandGelderlandWinterswijkResorts WinterswijkVakantiepark Kooiveld / Simmelink

Vakantiepark Kooiveld / Simmelink

• 8Waardering
  • 6.6Activiteiten
  • 8.3Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark infoTonen op kaart

40 Reviews over Kooiveld / Simmelink

• 9Hillie Lugt11-09-2021

Fantastische ....ook door het prachtige weer!!!

We verbleven in de "Sylvestra".. Supergezellige en sfeervolle bungalow...met alles erop en eraan.. Met een heerlijk zonnig terras...Fijne tuinmeubelen en een prieel waar we 's morgens heerlijk in de zon konen zitten.Met de fietsen erop uit en dat kon.. Veel knooppuntenroutes.. Ook geweldig...Wat een prachtige omgeving.... En niet te vergeten: wat een aardige man bij de receptie... Wij komen hier zeker nog een keer terug want we zijn nog niet klaar met de fietsroutes...

• 9Eetgelegenheden
  • 9Fam. de Boer04-12-2017

Heerlijk

Verbleven in bungalow "aan de Wei". Wat een prachtige plek en een heerlijk comfortabele bungalow. Een oase van rust met een geweldig uitzicht over de landerijen van natuurmonumenten. We hebben genoten van wandelen en fietsen direct vanaf onze plek. En het gezellige dorp Winterswijk, waar vele eetgelegenheden zijn.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 8Liesbeth ten Barge29-07-2017

Geweldige vakantie gehad!

Voor het derde jaar op rij hebben we opnieuw een heerlijke vakantie gehad in het Natuurhuuske in Winterswijk. Wat een prachtplek! Altijd schoon, goed slapen, lekker relaxen op het terras. Sinds kort kunnen we ook de elektrische fietsen in het schuurtje opladen. Beheerders echtpaar vriendelijk en hulpvaardig. Een echte aanrader!

• 6Keulstra30-06-2017

Nooit meer

We zaten in het "' natuurhuuske", met uitzicht over de weilanden. Het huisje zelf was wel goed. Ook schoon en veel ruimte. Maar door al die zandpaden eromheen, was het niet prettig wandelen met de hond.

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 5Swaney29-05-2017

Verblijf het Zwaontje

Prachtig vakantiehuis voor de wanneer het koud is. Het is een vrij compleet huis. Bijna alles is aanwezig. Bij warmte heel veel stekende veenmuggen( deze komen door een hor heen) De woning is geïsoleerd en moeilijk koel te houden. Het grote aantal insecten zorgt voor een minder plezierige vakantie. In de omgeving is voldoende te doen. De Strandlodge als restaurant is erg goed.

• 10Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 10Witteveen27-05-2017

Privacy, ruimte en rust

Huisje Zonzicht is zeer compleet en gezellig ingericht. Zonneschermen, rolluiken en horren hebben wij nog niet eerder meegemaakt bij een vakantiehuis. Prettig dat er een gebruiksaanwijzing is van ieder apparaat, dat heb ik ook gebruikt want ik had geen ervaring met inductie koken. Veel ruimte om de bungalow en heerlijk rustig. Een goed restaurant op een paar minuten lopen maakte onze vakantie compleet.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 4L. Pieters18-04-2017

Prachtig gelegen huisje

Wij hebben het Natuurhuuske gehuurd. De ligging was prachtig. Aan een weiland en rustig gelegen. Het huisje was op zich prima met open haard en zonnig terras. Helaas was de schoonmaak niet geweldig, door de openstaande ramen was er stof naar binnen gewaaid op de bedden en er zaten bloedafdrukken op verscheidene dingen in de keuken. We kregen wel excuses van de eigenaresse van het huisje maar fraai is anders. Ook moeten we nu na 3 weken nog steeds onze borg terug krijgen.

• 7Onderkomen
  • 8Anneke12-01-2017

Fijn verblijf in huisje Zonzicht 2-13

Huis Zonzicht is ons goed bevallen. Het huis is voor twee volwassenen ruim genoeg en is comfortabel ingericht met goede (nieuwe) apparatuur en voldoende servies/keukenspullen. Buiten was het koud en nat maar binnen heerlijk warm. Er was hout voor de houtkachel en ook deze gaf veel warmte. Goede lampen om bij te lezen en lekkere bedden in de grote slaapkamer. Stapelbed in de kleine slaapkamer. Grote, onderhouden tuin rondom het huis en plek voor de auto. Het hele huis was schoon en goed onderhouden. De ontvangst plezierig met een leuke attentie bij aankomst in het huis. Wij hebben een fijne week gehad in dit huisje en genoten van de mooie ongeving met veel mogelijkheden. N.B. voor 4 volwassen personen is het huis m.i. te krap.

• 8Fam Arends19-07-2016

Heerlijk genieten van rust, ruimte en natuur.

Een prachtige tuin rondom een sfeervol huisje. Vogels, eekhoorntjes kortom logeren in de natuur. Mooi omgeving en volop fietspaden in een prachtig coulissenlandschap. Wanneer het weer tegenvalt is het koud en klam in het bos en daardoor ook in het huisje. De verwarming maakt het gelukkig behaaglijk.

• 9Fam. Hoorn12-06-2016

heerlijk, natuur en rust

Wij verbleven in huisje "aan de wei", nummer 1-78. Prachtig gelegen met geweldig weids uitzicht. Heel gezellig en leuk ingericht, prima bedden. Wij hebben genoten van de rust en de ruimte. Een aanrader als je van wandelen en fietsen houdt.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden