Camping Klompenmakerij ten Hagen

7GoedScore uit 9 reviews
  • 7Waardering
  • 6.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

9 Reviews over Klompenmakerij ten Hagen

• 9Gerrie Broers18-08-2019

Hele fijne schone en vriendelijke camping!

Dit is zo'n mooie camping om te vertoeven. Schoon,vriendelijke mensen en niet te vergeten het prachtige meer om heerlijk in te zwemmen. Echt een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair
  • 4Karel06-08-2018

Kille sfeer,

We voelden ons niet echt welkom, ik weet niet wat we verkeerd hebben gedaan maar gezellig werd het niet.

Omgeving is prachtig, voorzieningen zijn er maar.....

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Connie Kraaikamp07-05-2017

Relaxte camping in prachtige omgeving

Na een vriendelijke ontvangst een ruime en rustige plek gevonden. Camping ligt tussen enerzijds een mooi bos met de slingerende Ratumse beek, anderzijds het Hilgelo, een grote recreatieplas met kraakhelder water. Aan de overkant is een strandbad maar ook aan de kant van de camping kun je heerlijk zwemmen. In de omgeving zijn talloze prachtige wandel- en fietsroutes en Winterswijk is een levendig dorp. Wij hebben met onze hond een fijne week gehad.

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Wouter Slop08-11-2015

Nooit meer

Enorme herrie van Duitser. Kabaal de hele dag en dan 's avonds nog een keer. Als je van heel veel honden houdt op het veld ben je aan het goede adres.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Familie Broshuis16-10-2011

leuke rusitge camping

hier eind augustus 2011 op ge camping gestaan met 2 kleine kinderen. We stonden op een veldje met speeltuin en dicht bij het Hilgelo. We hebben ons hier prima vermaakt, lekker rustig. De kis hebben zich in de speeltuin en in de recreatie ruimte goed kunnen vermaken. Sanitair is netjes en schoon. Zeer aardige eigenaren.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Johan12-08-2010

Nee was niet de moeite waard

Bij mooi weer een hoop stof doordat de puin verharde wegen stof veroorzaken. Niet gezellig doordat men in een kring om de vaste plaatsen staat. Sanitair is oud maar wel schoon. Vandaar die 5.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8KIMJ21-05-2010

Duits

Twee weken op deze camping gestaan. Erg veel jaarlijks terugkerende Duitse gasten. Camping is wel netjes, met een voetbalveldje, een tafeltennistafel en een prachtig groot meer grenst aan de camping. Aan de kant van de camping heeft het meer stijle oevers, aan de overkant (ongeveer 2 km over een fietspad) is wel een strandje. Door één van de campinggasten wordt regelmatig in de avond een voetbalwedstrijdje georganiseerd.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6bloemen28-03-2010

nee niet weer

vaste plaatsen in het midden. en in een kring de losse plaatsen. ben meer voor veldjes waar de toerist bij elkaar staat. Maar het sanitair "oud" maar netjes en schoon.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Andreas Jankuhn16-07-2009

War 2008 auf dem Platz mit einem Zelt

Hallo. Von dem Platz bin ich total begeistert. Nette Platzbetreiber, saubere Waschräume, Animation auf dem Platz. ( Da es nur ein kleiner Platz ist, gibt man sich auch für Durchgangscamper unheimlich viel Mühe.) Immer kompetent für Fragen, auch die Führung in der Holzschuhmacherei ist nicht nur für Kids ein Erlebnis!! Der angrenzende See, 1a Wasserqualität, im Sommer warm und mit dem Fahrrad in 6-7 Min im Zentrum. Ich selbst Campe seit 1975 im WW und Zelt. Habe schon viele Plätze im In & Ausland besucht. Dieser Platz ist einer der wenigen den ich persönlich empfehlen kann. Auch für den www.Obelink.nl besuch.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Klompenmakerij ten Hagen info