Vakantiehuis Huisje Boompje Hondje

8 reviews over Vakantiehuis Huisje Boompje Hondje in het Nederlands

We blijven terugkomen.

Peter en Helga
13-8-2017

Wij zijn hier nu zes keer geweest met onze Duitse herders. Zowel wij als de honden voelen ons hier heerlijk op onze plek. Hele relaxte omgeving. Heerlijke tuin, omheining ongeveer 1 meter. Inrichting van de huisjes iets gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Wij slapen er prima op de bedden. Winterswijk is een gezellige plaats voor wat shoppen, lekker eten of een gezellig terras. Pad uit en je bent in het bos. Auto bij de bungalow. Ondanks aardig wat bungalows is het toch vrij rustig. Geen overbevolkt gebied tijdens de bouwvak. Met honden vinden wij dat heel fijn.

In de directe omgeving niet veel te doen voor kinderen. We voelen ons altijd erg welkom!

Oude reviews (archief)

Wij zijn in 2013, 2014 en 2015 daar op vakantie geweest (dit jaar niet omdat mijn man 2x geopereerd werd) en hopelijk kunnen we volgend jaar weer.

Ja, de inrichting is wat gedateerd maar daarintegen wel ruim genoeg voor 6 personen (wel type B huisje)

De omheinde tuin is perfect om honden mee te nemen en je kan er in de buurt heerlijk wandelen.

Winterswijk zelf ligt ook op (een flinke) loopafstand.

Prima huisje voor een leuke vakantie.

geweldige plek

Yvonne Losekoot-Jacobsen
23-5-2016

zeer geweldig ook voor honden, omheinde tuin,en een zeer mooie omgeving.

Super

Andries en Yvonne
28-7-2015

Het is een geweldige stek,knus en gezellig huis met een super tuin,ook voor de honden,en het is er heerlijk rustig,bedden zijn goed,aparte douch,en nog een bad ook,vlak bij een goed restaurant de Rommelpot,en een prachtig bos,de eigenaren zijn bijzonder vriendelijke mensen.

Na 1x geweest te zijn,is dit onze vaste stek !

Rob en Jacqueline Vos
20-4-2015

Wij hebben een hond die niet makkelijk is met andere honden. Aangezien we wel heel graag met haar op vakantie wilden zonder dat ze de hele dag aangelijnd moet blijven, heb ik in een hondenblad gekeken. Wilma en Dick adverteerden met "geheel omheinde tuin' . Aangezien dat wel ideaal klonk hadden we een weekje in de zomer geboekt. We hebben er zo van genoten dat we sindsdien sowieso eens per jaar gaan, maar als het even kan vaker. Ik vind het persoonlijk niet kindvriendelijk omdat er niets te doen is. Maar als je voor rust en lekker buiten zitten met je hond om je heen, zonder dat ie weg kan, is het perfect. Dat gezeur over inrichting en dat soort dingen: het zijn geen 5***** huisjes, dat zou ik niet eens willen met een hond. Als je een vakantie met luxe en dat soort dingen wilt zou ik lekker naar park van keten of zo gaan.

Nooit meer

J.Sjardin
2-11-2011

Huisje, boompje, hondje (huisje nummer 6)

De vakantie is erg tegengevallen. Er stonden 4 eenpersoons bedden, waarvan de spiralen bedbodems doorgezakt waren. Dit was “opgelost” door er een houten plaat op te leggen. De matrassen die er op lagen waren behoorlijk hard en de bedden waren maar 1.90 meter lang. Ook stond er nog een 2 persoonsbed van 1.40 bij 2 meter. De bedbodem bestond uit doorgezakte lattenbodems met daarop ook weer een behoorlijk harde matras. Na drie overnachtingen zijn we huiswaarts gegaan om weer goed te kunnen slapen, terwijl we een week hadden geboekt.

Het huisje was zicht schoon. Zodra je verder keek was te zien dat bepaalde onderdelen lange tijd niet schoon waren gemaakt. De afzuiging kon weinig meer doen door al het verzamelde vuil en stof.

Het huisje ligt wel in een mooie, rustige, groene omgeving. Al met al toch geen aanrader.

Huisje, boompje hondje, Viel tegen

hondenvriend
12-12-2010

Ook wij zijn in een huisje van de particuliere verhuurder van huisje, boompje beestje geweest.

Het was een 6 persoons huisje er was een ronde kleine eethoek waar net 4 personen aan konden zitten Er miste nogal wat aan het servies, veel dingen waren gericht op 4 personen en er was ook geen inventarislijst.

De 'grote' omheinde tuin was klein en in winterswijk mag je hond bijna nergens geoorloofd los. Enige voordeel was het bos tegenover het park waar ook de trimbaan was, hier stond geen verbods bord en daar hebben we de honden lekker los kunnen laten, maar dit bos was weer te klein voor een heerlijke wandeling met je hond. Je was er in een rustig tempo in een 20 minuten wel dooorheen.

Tuin was vanwege het weer erg modderig, waardoor snel kale plekken onstonden als je hond hier op speelde. Gelukkig hebben we hier geen klachten achteraf over gehad.

fijn huis in winterswijk

Hagenees
5-12-2010

Rommelgebergte is een mooi gebied in Winterswijk met vele bungalows.

Wij verbleven in huisje-boompje-hondje bungalow, welke speciaal geschikt

is voor meerdere honden omdat de tuin omheind is.

Bungalow is van alle gemakken voorzien en men heeft de auto naast het huis staan.

Ligt prachtig in de bossen en men kan naar hartelust wandelen en fietsen in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huisje Boompje Hondje in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huisje Boompje Hondje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Huisje Boompje Hondje scoort een 9.03 uit 10 op basis van 9 reviews.