Vakantiepark Het Wieskamp

8,8

• Onderkomen8,9
  • Activiteiten8,4

109 reviews over Vakantiepark Het Wieskamp in het Nederlands

Mooie omgeving, leuk huisje. Schoonmaak minder.

Jose Westerbaan
6-5-2019
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Leuke knusse houten Finngalow. Alles wat je nodig hebt is er. Schoonmaak laat te wensen over. Met name de vloer, veel stof ervaren I. V. M. huisstofmijt allergie en zakdoekjes van vorige bewoners lagen nog onder bed.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

erg leuk en voor herhaling vatbaar.

J.A.W. Legebeke
3-1-2019
  • Onderkomen9

oud en nieuw hier als gezin gevierd in een pas gerenoveerd huisje , geen Finngalow maar een beergalow😉 dus alles netjes en schoon en een leuke originele inrichting, top! de mensen die we hebben gesproken erg vriendelijk. konden ook zien dat er veel vernieuwd wordt, de natuurspeeltuin in aanbouw wordt volgens mij geweldig.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018
Mark van Dam, directeur-eigenaar, 13-4-2019

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. De natuurspeeltuin is inmiddels gereed, de eerste foto's komen snel online. Fijn dat u de inrichting van ons themahuisje waardeerde !

Tristan
4-12-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Helemaal toppie alleen het zwembad is niet het beste

Gereisd Alleenreizend in december 2018
Mark van Dam, directeur-eigenaar, 27-12-2018

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn er erg blij mee. Wat het zwembad betreft, het klopt inderdaad dat de coating losliet. In september 2018 is het zwembad geheel gerenoveerd. Als het seizoen 2019 begint, is het zwembad dus ook weer helemaal toppie !

Komen zeker terug

Annemieke Ebbenhorst
19-10-2018

Mooie camping, eigen sanitair, vriendelijke mensen en een prachtige omgeving, perfect verblijf gehad

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Mark van Dam, directeur-eigenaar, 27-12-2018

Hartelijk dank voor uw mooie review ! Fijn dat u het zo leuk hefet gehad bij ons.

Prachtige streek en fantastische mensen!

Familie Van Aerde
9-10-2018
  • Activiteiten9

We verbleven met de camper op het Wieskamp voor een bezoekje aan Obelink en een weekendje in de streek. Het privé-sanitair is heel aangenaam. De plaatsen zijn ruim. Toen we vroegen om de indoorspeeltuin te openen werd dit direct gedaan. De eerste nacht werd ons zoontje heel ziek en moesten we de hulp van de eigenaars inroepen. Deze stonden meteen voor ons klaar, stelden ons gerust en belden naar de huisdokter die ons doorverwees naar het ziekenhuis. Dankzij de snelle hulp van de eigenaars kwam alles in orde. Prachtmensen! Dit was niet het eerste en zeker ook niet het laatste bezoek aan deze camping. Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018
mark van Dam, directeur-eigenaar, 27-12-2018

Hartelijk dank voor uw bijzondere review. We zijn heel blij dat het inmiddels beter gaat met uw zoontje. Altijd welkom op het Wieskamp !

Bij een volgend bezoek aan Winterswijk kom ik weer

Bonne de Boer
14-9-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Slechts 1 overnachting geboekt, was op doorreis, maar wilde graag een keer in de omgeving Winterswijk gaan fietsen, mooi gebied, prima camping, goed en gezellig restaurant, mooi eigen was/douche/wc gelegenheid. Kom hier weer!

Gereisd Alleenreizend in september 2018
Mark van Dam, directeur-eigenaar, 27-12-2018

Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad en we zien u een volgende keer graga weer !

Leuk, maar houd van meer open veldjes.

Peetsje
9-9-2018
  • Activiteiten7

De foto's op de site geven niet het juiste beeld weer. Er is intussen veel veranderd en de veldjes zijn niet zo groot als de plattegrond laat zien. Op zich geen probleem, als je van rust houdt. Op het veldje waar wij stonden, waren maar zes plaatsen. De plaatsen zelf zijn groot, eigen sanitair en schoon. Veel vaste plaatsen en verhuur. Wij hebben ons prima vermaakt, je kon er prachtig fietsen, je bent zo in Duitsland. Vriendelijk personeel, goed restaurant. Nadeel is een koud zwembad. Wel is er een groot meer vlakbij. Winsterwijk is maar 1,5 km fietsen. Voor de kinderen is er genoeg te doen, miste alleen wat meer activiteiten ('s avonds) voor volwassenen, wat muziek?

Gereisd Met partner in augustus 2018
Mark van Dam, directeur-eigenaar, 27-12-2018

Hartelijk dank voor uw review. U heeft op één van onze kleinere kampeervelden gestaan, op de Esch of op De Ravenhorst. Het Walïen is een groter, meer open veld. Wellicht is dat het veld wat u voor ogen had. Van alle 3 de velden staat er een impressie op onze internetsite, inlusief filmpjes. Deze zijn allen van recente datum. Wij hopen dat u nogmaals bij ons wilt verblijven. Als u dan aangeeft liever op het Waliën te willen staan, zullen we daar zeker rekening mee houden.

Onze activiteiten vinden door het jaar heen plaats, maar het merendeel vindt plaats in de echte zomermaanden. Dan vindt u ook een aanbod aan excusies en livemuziek.

Fantastische vakantie gehad!

Janine
17-8-2018
  • Activiteiten9

Als er dingen niet waren/kapot waren werd het snel opgelost. Zeer kindvriendelijk. Veel te doen voor kinderen. Zeer vriendelijk ontvangen. Zeker de moeite waard om heen te gaan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Mark van Dam, directeur-eigenaar, 27-12-2018

Hartelijk dank voor uw mooie review ! FIjn dat u bij ons was en het zo naar de zin heeft gehad.

Super!

Nicole Rutten
16-8-2018
  • Activiteiten7

Mooie en rustige camping, fijne plekken met privé sanitair. De kampeerplekken op het veld waar wij stondenliggen in een mooie ronding en in het midden zijn nog vier plekken. Leuke animatie voor jongere kinderen en binnenspeeltuin. Kinderen kunnen medailles verdienen door mee te doen aan de activiteiten van de animatie, erg leuk! Zwembad is klein maar voldoende voor waterpret voor jongere kinderen. Tweede keer dat we hier waren en komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Mark van Dam, directeur-eigenaar, 27-12-2018

Hartelijk dank voor de mooie review. FIjn dat u het zo naar de zin heeft gehad. Graag tot ziens !!

Top vakantie in eigen land.

Fam. Leferink
4-8-2018
  • Activiteiten9

We verbleven in een landleven chalet. Het was schoon en verzorgd. Een moderne inrichting en een mini vaatwasser. Verder heeft onze zoon veel gebruik gemaakt van de tv met dvd-speler. Wel vonden we het jammer dat er geen koffieschepje aanwezig was en dat de messen bot waren. Zeker voor herhaling vatbaar. Onze zoon is 3 en hij heeft zich heel goed kunnen vermaken in de speeltuin en in het zwembad en overdekte speelplaats. Elke ochtend met de Wiesexpress. Van de animatie wilde hij geen gebruik maken, maar dat kan ook. Og en ze doen leuke dingen. Restaurant Antoons is een aanrader. Goed eten voor een goede prijs en verschillende soorten bieren.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Mark van Dam, directeur-eigenaar, 27-12-2018

Hartelijk dank voor uw mooie review. Wel jammer dat het koffieschepje ontbrak en de messen bot waren. Koffieschepjes willen nog wel eens verdwijnen en niet altid hebben onze schoonmaakteams dat in de gaten. De messen zullen we nog eens nakijken ! Nogmaals dank en hopenlijk tot ziens !

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Wieskamp in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Wieskamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.