Vakantiepark Het Wieskamp

8,8

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,7

104 reviews over Vakantiepark Het Wieskamp in het Nederlands

Bij een volgend bezoek aan Winterswijk kom ik weer

Bonne de Boer
14-9-2018
  • Onderkomen8

Slechts 1 overnachting geboekt, was op doorreis, maar wilde graag een keer in de omgeving Winterswijk gaan fietsen, mooi gebied, prima camping, goed en gezellig restaurant, mooi eigen was/douche/wc gelegenheid. Kom hier weer!

Leuk, maar houd van meer open veldjes.

Peetsje
9-9-2018
  • Activiteiten7

De foto's op de site geven niet het juiste beeld weer. Er is intussen veel veranderd en de veldjes zijn niet zo groot als de plattegrond laat zien. Op zich geen probleem, als je van rust houdt. Op het veldje waar wij stonden, waren maar zes plaatsen. De plaatsen zelf zijn groot, eigen sanitair en schoon. Veel vaste plaatsen en verhuur. Wij hebben ons prima vermaakt, je kon er prachtig fietsen, je bent zo in Duitsland. Vriendelijk personeel, goed restaurant. Nadeel is een koud zwembad. Wel is er een groot meer vlakbij. Winsterwijk is maar 1,5 km fietsen. Voor de kinderen is er genoeg te doen, miste alleen wat meer activiteiten ('s avonds) voor volwassenen, wat muziek?

Fantastische vakantie gehad!

Janine
17-8-2018
  • Onderkomen8

Als er dingen niet waren/kapot waren werd het snel opgelost.

Zeer kindvriendelijk. Veel te doen voor kinderen. Zeer vriendelijk ontvangen. Zeker de moeite waard om heen te gaan!

Super!

Nicole Rutten
16-8-2018
  • Onderkomen10

Mooie en rustige camping, fijne plekken met privé sanitair. De kampeerplekken op het veld waar wij stondenliggen in een mooie ronding en in het midden zijn nog vier plekken. Leuke animatie voor jongere kinderen en binnenspeeltuin. Kinderen kunnen medailles verdienen door mee te doen aan de activiteiten van de animatie, erg leuk! Zwembad is klein maar voldoende voor waterpret voor jongere kinderen. Tweede keer dat we hier waren en komen zeker nog een keer terug!

Top vakantie in eigen land.

Fam. Leferink
4-8-2018
  • Onderkomen10

We verbleven in een landleven chalet. Het was schoon en verzorgd. Een moderne inrichting en een mini vaatwasser. Verder heeft onze zoon veel gebruik gemaakt van de tv met dvd-speler. Wel vonden we het jammer dat er geen koffieschepje aanwezig was en dat de messen bot waren. Zeker voor herhaling vatbaar. Onze zoon is 3 en hij heeft zich heel goed kunnen vermaken in de speeltuin en in het zwembad en overdekte speelplaats. Elke ochtend met de Wiesexpress. Van de animatie wilde hij geen gebruik maken, maar dat kan ook. Og en ze doen leuke dingen.

Restaurant Antoons is een aanrader. Goed eten voor een goede prijs en verschillende soorten bieren.

Een geweldige vakantie!

Familie de Klein
4-8-2018
  • Onderkomen9

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Het Wieskamp! We verbleven in een comfortabel Landleven Chalet op een rustige, schaduwrijke plek. De kinderen hebben zich goed vermaakt bij de recreatie en wij hebben genoten van de mooie omgeving! Met het warme weer hebben we dankbaar gebruik gemaakt van het zwembad op de camping en van 't Hilgelo (een groot meer vlakbij). Het restaurant op de camping is absoluut een aanrader. We hebben erg genoten!

Super week gehad!

Esther
3-8-2018
  • Onderkomen8

Een heerlijke week gehad op deze camping. Erg mooie en schone stacaravan. Rustige camping met voldoende faciliteiten voor onze 3 jarige zoon. Heerlijk dat er een buitenzwembad is.

We hadden erg mooi weer. Omgeving Winterswijk is ook leuk; van alles te doen. Kortom; een top week gehad die voorbij is gevlogen!

Tot de volgende keer.

Fam.Oudman
23-7-2018
  • Onderkomen9

Zeer mooie en rustige camping,wij hebben hem weer gebruikt voor de Fietsvierdaagse en 6 weken vacantie te vieren.

Mark van Dam, directeur-eigenaar, 20-8-2018
Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat u bij ons was en nog fijner dat u het zo naar de zin heeft gehad. Graag tot een volgende keer !

voor herhaling vatbaar

J. Loopik
19-6-2018
  • Onderkomen8

prima camping, eigen toilet en douche op je plaats went wel heel snel!

Mark van Dam, directeur-eigenaar, 20-8-2018
Hartelijk dank voor uw review. Fijn dta u het naar de zin heeft gehad bij ons. Graag tot een volgende keer !

Fijne camping in mooie omgeving

Rinus
29-5-2018
  • Onderkomen9

Mooie camping, veel vaste vakantie chalets maar hier merk je v.w.b. het kamperen niets van. De plaatsen zijn allen uitgerust met een eigen sanitair unit. Met een heerlijke douche. Sommige plaatsen zijn wat krap maar andere daarentegen weer heel erg ruim.

De ontvangst was erg prettig. Alles is goed en professioneel geregeld.

Het restaurant Antoons heeft fantastische schnitzels tegen een redelijke prijs. Ook de witte wijn smaakte voortreffelijk en is goed betaalbaar.

We moeten nog een keer een heerlijk (gigantisch groot) ijsje eten in Oeding (DE) bij de Italiaanse ijssalon. En er is nog zoveel te zien in de omgeving. Dus, volgend jaar weer terug.

Mark van Dam, directeur-eigenaar, 16-6-2018
Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Ik zal de complimenten overbrengen aan het team van Antoon. Fijn dat u het naar de zin heeft gehad bij ons.

We hebben een aantal aanbieders voor Het Wieskamp voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Het Wieskamp in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Het Wieskamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.