Vakantiepark Het Wieskampstersterster

Tonen op kaart

129 reviews over Vakantiepark Het Wieskamp

• 9Ruth26-02-2020

Sfeervol en compleet

Bungalow was klein maar gezellig en comfortabel. Heel schoon. Kachel stond te laag bij aankomst, melding van gemaakt bij weggaan en positieve reactie gekregen. Ontzettend aardige ontvangst en behulpzame mensen. Buitenspeeltuinen binnenspeeltuin waren heel leuk en zeer goed onderhouden. Was rustig op het park maar evengoed was alles open. Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2019
    10Michaela22-09-2019

Geweldige keuze ook voor spontane :)

(Vertaald van Duits naar Nederlands) We kozen voor 4 dagen accommodatie in een Fingalows en maakten een goede keuze. Een heel leuk huisje waar je je comfortabel voelt en wat alles te bieden heeft wat je nodig hebt. De camping is erg rustig en is goed verdeeld, een restaurant is ook waar het heerlijk was. Bij de receptie werden we heel aardig ontvangen en krijgen alle belangrijke informatie. We zouden op elk moment terugkomen :)

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 9Aggie en Harry Jaegers08-09-2019

kortom een fijne vacantieplek

Fijne camping met vriendelijke medewerkers en dat ook nog in een omgeving waar het heerlijk vertoeven is en waar je fijn en ongestoord kunt fietsen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Castricum08-09-2019

Heel fijn complex met aardige eigenaars.

Eigen toiletunit, toilet en douche

• 1Activiteiten

Gereisd met partner in september 2019

• 8Marja05-09-2019

Een heerlijke camping!

Een rustige zeer gastvrije camping op fietsafstand van het centrum van Winterswijk.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Familie Haasjs21-08-2019

Leuke familie camping, goed te doen met rolstoel

Fijne kleine camping. Aantal kampeerplekken met eigen aangepast sanitair. En als rolstoelgebruiker werd ik daar erg gelukkig van. Ruime ruimte, fijne douche en douchestoel beschikbaar. Aanrader voor de (semi) zelfstandige rolstoelgebruiker. Wij zijn van het kamperen maar de aangepaste bungalow zag er ook goed uit.

Wij kamperen met onze dochter (9) en zij heeft het ook naar haar zin gehad. Leuke activiteiten en een zwembad doet het altijd goed.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Janine16-08-2019

Fantastische vakantie gehad!

Weer 2 geweldige weken op de camping gehad. We zaten weer in een huisje, weer goed bevallen. Voor onze dochter was er ook genoeg te doen. Ze was alleen maar op pad en kon genoeg leuke dingen doen. Vooral het 'treintje' was helemaal geweldig. Dit was onze 2de keer maar vast niet de laatste.

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10peter rongen11-08-2019

Alles TOP hebben weer gereserveerd voor 2020

Geweldige camping voor jong en oud. Alles was naar wens en voortreffelijk geregeld. Super vriendelijke eigenaren en personeel. zeker een aanrader. nogmaal alles TOP

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Romke en Gerda Jongsma05-08-2019

Een echte aanrader, een top-camping !!

We hebben 2 weken met onze caravan gestaan op de Ravenhorst, we hadden een royale plek met een nette prive-unit. Er was genoeg te doen op de camping en de omgeving nodigt ook uit tot leuke uitstapjes,zowel in Nederland als in Duitsland. Het zwembad was een topper en met het warme weer zeer in trek ! We hebben erg genoten van deze 2 weken en komen zeker weer terug !!

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Esther03-08-2019

Erg fijne tijd gehad!

Erg fijne tijd gehad met 2 kinderen van 4 en 5 jaar. Landlevenchalet was fijn ingericht en erg schoon. Alles op acceptabele loopafstand. Zwembad, binnen en buitenspeeltuin en animatie deden het goed bij de kinderen.

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

16 tips over Vakantiepark Het Wieskamp

• Esther, 03-08-2019

Via https://www.kidsgeluk.nl/ vonden wij leuke uitjes voor onze kinderen (4 en 5 jaar). Onze tips: - het land van Jan Klaassen (Braamt, 40 km) - muizenpad (Winterswijk, wandelroute 2 km vanaf Sevink molen, 1,50 euro per kind) - speel en pannenkoekenboerderij De Neeth (Aalten, 20 km)

• mathijs jansen, 28-04-2014

Een echte aanrader is het schnitzel restaurant Anton heerlijk gegeten daar.

• rien en jolanda vanDijke, 28-06-2013

Heerlijke camping voor stellen zoals wij die de omgeving is heerlijk om te fietsen of wandelen. Je zit zo in Duitsland.

De camping zelf is verder geschikt voor gezinnen met kinderen tot ongeveer 12 jaar.

2 vragen over Vakantiepark Het Wieskamp

• ilona, 14-07-2014

foto's van kampeerveld esch

hallo, zijn er misschien ook foto's van kampeerveld esch? en dan het liefst van nr 404. gr ilona

Van Driessche Leen, 01-06-2015

Jammer genoeg heb ik er geen; wij zaten in een huuraccommodatie

• J.Gerrits, 28-08-2011

reactie

Hallo Mark,

Ik waardeer het dat je de tijd neemt om te reageren. De vakantie is twee jaar geleden. (Inderdaad onder een andere naam geboekt.) Het was niet alleen iets wat mij tegenviel (de hoeveelheid Duitse vaste bewoners), maar ook het andere Nederlandse stel naast ons. Ik had er een andere voorstelling van, vooral omdat Het Wieskamp toenertijd zich nog profileerde als "Camping Wieskamp". Terwijl er geen enkele caravan of tent te bekennen was. Ik vond de huisjes mooi en de omgeving ook. Maar ik vond het toenertijd geen camping voor kinderen. Gelukkig verbleef er naast ons een Nederlands stel met kinderen, maar voor de rest waren de paar kinderen die er liepen hoofdzakelijk Duitse kinderen. Ik herinner me nog dat zelfs de "Soundmixshow" afwisselend in Duits en Nederlands werd gepresenteerd. :) Het animatie-team deed hun best, aardige meisjes, maar dat uurtje knip-en-plakwerk s'morgens dat was niet echt veel. Ik hoop inderdaad dat er, voor gezinnen met kinderen, verbeteringen zijn ingevoerd.

Groetjes,

Jan.

mark van dam, 04-09-2011

Beste Jan,

Dank voor je reactie. Inderdaad hebben wij elke ochtend knutselen, voor de meeste kids de meest favoriete activiteit. We hebben nu, maar ook al destijds, 4 keer per dag activiteiten met het recreatieteam. Dat is voor steeds wisselende doelgroepen en leeftijden, om het zo iedereen naar de zin te maken.

Inmiddels hebben we een groot toeristenveld en is de verhouding NL en Duits fifty-fifty. het is dus geen wonder dat activiteiten twee-talig worden uitgevoerd. Ik zie ook veel Duitse en Nederlandse kids met elkaar spelen. Kennelijk hebben jullie die klik met andere gasten niet gehad, wat jammer is.

Je verhaal overziend denk ik dat het meer met de klik met ons en onze andere gasten te maken heeft, dan met de aangeboden voorzieningen en activiteiten. Dat zien wij natuurlijk graag anders. met vriendelijke groet, Mark

J.Gerrits, 04-09-2011

Ik denk inderdaad dat de campingplaatsen een verbetering zijn voor jullie park. We hadden het geluk dat er naast ons een Nederlands stel zat met twee kinderen. (Die hadden trouwens dezelfde mening over het park als wij.) Het was niet dat er geen klik was tussen ons en de andere vakantiegasten. De (meestal oudere) Duitse bewoners waren wel aardig. Ik gaf alleen de feiten, zoals wij Wieskamp 2 jaar geleden "aantroffen". Weinig animatie voor de kinderen, veel vaste oudere Duitse bewoners. Ik denk dat het voor kinderen wel fijn is als andere kinderen hun taal spreken. Los daarvan, zoveel kinderen waren er toen niet. En Nederlandse al haast helemaal niet. Met die campingplaatsen en stacaravans die verhuurd worden zal dat inmiddels waarschijnlijk wel beter zijn geworden. Ik wens je veel succes met Wieskamp.

Groeten, Jan.

Vakantiepark Het Wieskamp info

• Aantal sterrenstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Krant, Wasserette