Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske

Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske
9,2

6 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie te Paske

Martijn Giesen, 7-2-2017
Kleiduiven schieten in Aalten erg leuk. Terwijl de helft van de groep niet kan schieten viel het goed in de smaak.
Nancy Snijders, 6-1-2017
We hebben gebruik gemaakt van de sinds kort aanwezige Grill & Spies op het terrein! Super goed verzorgd tegen een zeer schappelijke prijs! AANRADER!
jan arends, 17-9-2016
Als groep fietsers die hier 1 nacht hebben verbleven hadden we verder geen op/aanmerkingen. De fietsen konden netjes onderdak gestald worden.

Lobke Wolters ; koor Vocales , 30-6-2016
omgeving bewonderen, gebruik maken van de extra services rondom activiteit en eten. Verse broodjes van de Duitse bakker nabij de locatie , boerderij ijs bij de naastliggende boerderij!
D.B. Pontier-Simmelink, 9-3-2016
Aaanbevolen: het stamppot-buffet en de gourmet
Simone Rabelink, 7-3-2016
We zijn bij de geitenboerderij de Brommels geweest. Geweldig. Boeiend om het leven op een geitenboerderij te horen en je kunt er lekkere dingen proeven.