7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof in het Nederlands

Niet meer helaas

Wilco En Ellen Landman,
6-1-2019

Mooie receptie, brasserie en restaurant. Wij zaten via een aanbieding in wat het budgetgedeelte van het hotel leek. Gehorig, vlekkerige vloerbedekking, kapotte tegels en schimmel in de badkamer. Afstandsbediening versleten en geen afzuiging of ventilatie in de badkamer. Slechte gordijnen. Heel jammer. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in januari 2019

In dit hotel van fletcher niet weer

N.j. Huijskens,
28-12-2018

Kamer stoffig bedden versleten Ontbijt zeer slecht

Diner uitstekend

Personeel zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in december 2018

Wij zeggen "doen"!

Cherry van Veenendaal,
24-12-2018

Omdat de reviews van vorig jaar niet positief waren vinden we dat we nu wat tegengeluid moeten geven. We hebben een perfect verblijf gehad. Een mooie nieuwe schone kamer, heerlijk eten in Duco, goede service en een mooi schoon zwembad. Echt de moeite waard dit hotel. Er wordt alles aan gedaan om je een gezellig en goed verblijf te geven.

Gereisd met partner in december 2018

Nooit meer

Roel,
12-9-2018

We hadden onze kamer via veiling verkregen we hadden een upgrade

Gedaan we zaten in hotel frederikshof in

Winterswijk ik heb gemerkt dat als je via veiling boekt een andere kamer krijgt als dat je normaal boekt

We kregen een oude kamer met een bed waar de vellen aan hingen een badkamer

Vol met schimmel plekken ik denk probeer is via veiling te boeken

Maar dit was slecht we hadden kamer 128 ik boek voortaan weer gewoon

Maar niet meer bij dit hotel

Gereisd met partner in september 2018

Fijn verblijf

Ria,
4-9-2018

Prachtige locatie, mooie kamers na verbouwing.

Heerlijk gegeten en bovenal de prima ontvangst en vriendelijkheid van het personeel.

De omgeving leent zich voor mooie fietstochten en wandelingen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Een plek voor zenmomentjes.....

Lidy Lowenthal,
28-8-2018

Vrijdag 24 augustus kwam ik met mijn dochter( uit België) om 17.15 uur aan voor 3 dagen "Ik hou van Holland arrangement " of wel Moeder- Dochter weekend. Prima gratis parkeerplaatsen. We kregen een zéér warm welkom bij het inschrijven en hebben we dit weekend genoten van de vriendelijkheid van alle personeelsleden. We hadden een gerenoveerde kamer met balkon ( 204) aan de voorkant met zicht op de tuin en de straat. Goede badkamer met een regendouche en emmertje met dichte deksel. We miste het plankje onder de spiegel om de toilettassen op te zetten.Ontbijt was prima en werd goed aangevuld, zelfs de afbakbroodjes. We hebben genoten 's avonds van het 3-gangendiner in het volle restaurant met keuze uit heerlijke gerechten. Het duurde wat langer tussen de gangen maar dat kon de pret niet drukken. In de serre was het goed zitten voor 'n bak koffie/thee, 'n spelletje of 'n glas overheerlijke Fletcher wijn. BEDANKT voor alles - tot ziens !

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fantastisch hotel

Kevin,
26-8-2018

Echt een super mooi zwembad! En een leuke bowling baan goedkope kamers zijn nog verouderd maar maak niks uit

Gereisd met partner in augustus 2018

Is een prima hotel voor 1 of 2 nachten.

F. Grunder,
25-8-2018

Prima ontvangst, mooi gerenoveerde kamer echter een groot gebrek aan personeel, dat met name aan het ontbijt duidelijk werd omdat er continu geen bestek aanwezig was, lege schalen, geen koffiekopjes, koffieapparaat leeg etc etc, wanneer er hier 1 meisje in de spits wordt bijgezet dat los je deze dingen eenvoudig op. Een schoonmaakdame die je alleen maar tegenkomt op de gang met een telefoon aan haar oor, maar wel de handdoeken vergeet op te hangen en haar stofzuiger overal voor de deuropeningen laat slingeren heeft ook enige begeleiding nodig om dit op te lossen.

Gereisd met partner in augustus 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.