Tijdelijk €25 aanbetaling

Erve Hesselink

We hebben de beste aanbieders voor Camping Erve Hesselink voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 26 reviews

8.4FantastischScore uit 26 reviews
  • 7.7Staat v/h sanitair
  • 6.1Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Erve Hesselink

• 9Johan en Alice Pap18-09-2022

Geweldig genoten!

Op deze mooie boerderijcamping hebben we een heerlijke week gehad! Mooie ruime plaats, en prachtig weids uitzicht over het weiland! Prima voorzieningen en een genot dat je warm water niet met een pasje hoeft te doen. Het terrein ziet er verzorgd uit en is als een tuin zo leuk aangelegd. De kippen scharrelen gezellig rond, met schattige kuikentjes. Prettig contact met de eigenaars. Rust en ruimte in een mooie omgeving, precies goed voor een fijne vakantie! Dank voor de gastvrijheid en graag tot een volgende keer!

• 8Ineke De Raaf16-09-2022

Prachtige omgeving

Heerlijke camping, zo rustig gestaan op mooie plek aan het weiland. Voorzieningen aanwezig en schoon, sanitair prima, wordt binnenkort uitgebreid, dat is wel fijner. Er staat in reviews dat de weg ernaast overlast zou geven, Wij hebben daar niets van gemerkt. Het is zo stil dat je opkijkt als je een luchtballon ziet overvaren.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Marja en Renier05-09-2022

fantastisch

Een mooie leuke kleine camping. met de hitte hadden we bij de camping geen schaduw maar mochten we gebruik maken van de grote schaduwrijke bomen en de hond mocht in de vijver een badje nemen. Het sanitair was prima, goed schoongehouden. Bij het toilet was er een wastafel. Ook bij de douches was er een wastafel aanwezig. Buiten een hoek voor afwassen / was doen. De eigenaars waren erg vriendelijk en gastvrij. De doorgaande weg was te horen maar het is geen grote weg. Het was een heel prettig verblijf.

• 4H25-08-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Wij hadden plaats 12 aan de ' rustige' weg naast de camping. Als je tent op een paar meter van de weg staat is het een ander verhaal. Een groot deel van de dag en nacht razen er auto's en tractoren langs je heen. Doodeng. Te weinig, niet erg schone toiletten. Poepen van de een en douchen van een ander is een nare combi.

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Rob en Joke12-08-2022

Mooie camping niets mis mee.

We hebben 10 dagen een plekje gehad, juist in de hete periode. Dat was afzien, de caravan pal in de zon zonder enige schaduw. Wel een mogelijkheid om de schaduw op te zoeken. De velden worden regelmatig besproeid om deze groen te houden. De nieuwe eigenaren zijn vriendelijk. Begrijp niet waarom sommigen het sanitair met een 10 beoordelen. Op de 15 plekken zijn er twee douches en twee toiletten. Geen mogelijkheid om even je te wassen of te scheren, dat kan uitsluitend in de douche, daar is dan een wasbak. De douches en de toiletten ( er is geen urinoir ) staan geschakeld in een vierkant. Wil je je tanden poetsen, loop je kans dat je de geuren opsnuift van de persoon naast je die net zijn behoefte zit te doen. Dat is eigenlijk niet meer van deze tijd. De boel wordt uitermate schoon gehouden, daar valt niets op aan te merken. Het lijkt mij dat ook iets aan het wagenpark gedaan moet worden. Vanuit deze camping is het mooi fietsen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Koos en Ria13-06-2022

Voor herhaling vatbaar.

Een schitterende, rustige camping. Vrij uitzicht over het weiland, mooie grasmat, vriendelijke mensen. Op het terrein bakken met kruiden, voor iedereen beschikbaar. Schoon sanitair. Geen faciliteiten voor kinderen. Fijne omgeving om te fietsen. Winkels en eetgelegenheden wel op enige afstand.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Margaret de Geus31-05-2022

Super

Wij zijn hier geweest met 2 honden, kleinschalig, schoon, super uitzicht. Vriendelijke eigenaar. Hier kan je echt genieten van de rust.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Margot Prins14-11-2021

Een prachtige zéér gastvrije camping!

We voelden ons hier erg welkom, ruime plaatsen met prachtig uitzicht en leuk ingedeeld om het woonhuis. Er staan fruitbomen en kruiden waar je ook van mag gebruiken. Een plek om helemaal tot jezelf te komen, een echte aanrader, zeker ook gezien de mooie omgeving!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Fam Berghuis10-08-2021

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijke ontvangst. Wat ons betreft een topcamping . Heerlijk rustig. Overdag kan de weg ietwat lawaaiig zijn maar 's nachts rustig.Ruime plaatsen. Uitzicht over weilanden en landerijen. Brandschoon sanitair. Jammer dat we niet langer konden blijven.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Marja Krijnen26-04-2020

Rustige mooi gelegen camping.

Grote plekken met weids uitzicht, mooie verzorgde tuin, goed sanitair en vriendelijke eigenaar. Vlakbij de Duitse grens. Mooie fietsroutes en schitterende omgeving. Een aanrader om tot rust te komen.

Camping Erve Hesselink info

Camping-informatie