Vakantiepark De Twee Bruggen

8.2Onderkomen
8.2Hygiëne

Vakantiepark Info

• Sauna

Voor een leuke familievakantie moet je bij Vakantiepark De Twee Bruggen in Winterswijk zijn. Deze camping is ideaal voor kleine kinderen dankzij het buitenzwembad met glijbanen, een nieuw binnenzwembad met glijbanen en de animatie. Huur een kano van het vakantiepark voor een leuk tochtje. Het kasteel in ’s-Heerenberg is ook het bezoeken waard.

Contact

441 reviews over Vakantiepark De Twee Bruggen in het Nederlands

• 7Alice15-09-2019

Mooie camping maar door de muizen komen wij niet m

De camping is erg mooi en schoon. Sanitair wordt 3x per dag schoongemaakt, je kunt zelf de temperatuur van de douches instellen en kunt deze onbeperkt gebruiken (geen tijdklok zoals op sommige campings. Wij hadden een XL-plek was erg groot. Zwembad is erg mooi maar niet zo groot. Animatie is gericht op kleinere kinderen, weinig te doen voor pubers.

Onze eerste week stond de hele camping vol, de tweede week (terwijl het nog hoogseizoen was) was nog maar een kwart bezet. Helaas kregen we toen ineens ook heel erg last van muizen. Op elke camping heb je wel eens een muisje maar dit was niet normaal meer. Ze schoten met meerdere tegelijk door de voortent terwijl je er zelf zat. Eten zat in dichte bakken maar dat hielp niets, ze vraten zelfs ons hele kleed kapot. 2x gemeld bij de receptie, er zou iemand langskomen maar beide keren niemand gezien. Uiteindelijk hierdoor 2 dagen eerder weggegaan.

3Service
    7Kindvriendelijk
    6Activiteiten
    8Eetgelegenheden
    7Zwembad
    9Onderkomen

• 9Nanet hubers09-09-2019

Voor het 6 de jaar weer een fijne vakantie gehad

Echt genoten ,erg mooie camping met goede horeca veel leuks te doen voor de kids jong en oud maar zeker ook een schone opgeruimde camping met veel leuke medewerkers

10Kindvriendelijk
    10Eetgelegenheden
    10Onderkomen
    10Hygiëne

• 8Tom07-09-2019

Komen graag nog een keer

Eind augustus een week verbleven in één van de nieuwe chalets veranda. Het veld waar deze chalets liggen is ruim opgezet en je kijkt uit op een kleine weide. Onze dochter heeft zich uitstekend vermaakt in het speeltuintje dat op het veld ligt. Een fiets meenemen is handig ivm de afstand naar het zwembad/restaurant. Gezien het mooie weer dat we deze week hadden hebben we volop gebruik gemaakt van het heerlijke zwembad en een aantal keer lekker op het terras van het restaurant gezeten en gegeten. Het park en omgeving is voor ons zeker een aanrader en we komen graag terug!

9Service

• 10Joop Lichtenberg02-09-2019

Perfecte eerste ervaring met onze nieuwe caravan.

Ruime plaatsen en zeer schoon sanitair, dat enkele malen per dag wordt schoongemaakt. TV, stroom en water bij je campeerplek. Goed wifi signaal. Wat kun je meer wensen? We hebben geen gebruik gemaakt van de andere voorzieningen. Dat doen we graag en volgende keer.We hebben alweer geboekt!

10Onderkomen

• 6Fam. Dekker01-09-2019

Leuk park, maar niet meer in de zomer

Positieve punten: mooi ruim opgezet park, met voldoende ruimte tussen de huisjes. Het campingwinkeltje biedt voldoende producten, restaurant de Schoppe is een geweldige aanwinst en het personeel is super vriendelijk.

Aandachtspunten: chalet was niet goed schoon en helaas op een veldje midden in de zon, dus veel te warm. Het zwembad is ook open voor gasten buiten het park, wat ervoor zorgt dat het bij mooi weer onmogelijk is om een plekje (in of uit het water) te vinden. Zelfs als het park niet volledig bezet is (wij waren er de laatste week van augustus, dus geen hoogseizoen meer). Dit laatste is voor ons een reden om er nooit meer in de zomer heen te gaan.

6Ligging
    6Onderkomen
    4Hygiëne

• 8Van der Plas26-08-2019

superleuk!!!

Heerlijke vakantie gehad! Mooie ruime plek op veld pauw(prive sanitair) Zwembad was heerlijk en mooi!

6Eetgelegenheden
    7Hygiëne

• 8Helmes25-08-2019

Geweldig en mooi park

Mooie nette camping, zeer ruime plaatsen en een prachtig nieuw zwembad, 3 buiten glijbanen en 1tje binnen. Sanitair netjes...lage waterdruk en toiletten buiten deze zouden voor een 5 sterren camping beter mogen. Veel duitsers maar geen last van en vroeg je handoekje leggen bij de stoelen van het zwembad Leuke animatie...super leuk park en volgend jaar een seizoensplek

8Eetgelegenheden

• 9Douw22-08-2019

Leuke vakantie daar gehad.

Campeerplek met privé sanitair.Sanitair schoon.douche liep wel slecht af waardoor heel hokje blank stond. Zeer ruime schone plekken. Oogt ruim .veel ruimte voor spelletjes. Zaten helemaal achteraan in park waardoor wel ver lopen naar zwembad. Zwembad goed. Alles op park aanwezig . Winkel ruime keuze en prijzen vielen mee voor campingwinkel. Zeer vriendelijk personeel. Veel te doen in omgeving

• 9Annette21-08-2019

Als je van rust en ruimte houd is dit een aanrader

Ruime camping/vakantiepark met ruime plaatsen zowel voor kamperen als bij de verhuur accommodaties. Het groen op het park word zeer goed onderhouden. Het zwembad is vernieuwt in 2018 en is prachtig. Klein maar fijn sportzaaltje met wat cardio en krachttraining mogelijkheden. Restaurant de Schoppe is erg gezellig en heerlijk eten. Wij zaten in een nieuw veranda chalet. Met een zeer grote veranda die voor een gedeelte overdekt was. Wat echt heerlijk was. Er wordt veel gedaan voor kleinen kinderen( tot een jaar of 12). En er is regelmatig live muziek in het restaurant. Voor ieder wat wils.

9Service
    9Activiteiten
    9Onderkomen

• 8Mel19-08-2019

Prima camping

Prima camping voor ouders met kinderen. Alleen geen disco voor jongeren. Verder weinig waterdruk in de douches. Veel zand voor je caravanplaats waardoor het snel vies wordt. Dus rekening houden met een groot gronddoek.

7Activiteiten
    6Onderkomen

Met vrienden

43 tips over Vakantiepark De Twee Bruggen

• jvdv21, 04-05-2012

Kabouterpad: voor 5,- kun je een boekje kopen met een heel leuk verhaaltje tijdens de route die je aan de kinderen kan voorlezen. Met wat extra schrik effecten van papa maakte dat het reuze spannend voor de kids. Voor 2,50 kun je evt ook nog een kabouterpuntmuts erbij kopen. Tip voor de tweebruggen zelf: Ik zou persoonlijk een andere oplossing verzinnen om vanuit het zwembad er weer uit te kunnen (ipv wachten op de receptioniste die de deur voor je open moet doen). Ik denk dat dat veiliger kan..

• gabi, 18-06-2014

mooie camping om gelijk bij obelink langs te gaan

• Jennie Hofman, 08-04-2014

Het restaurant is ook erg goed. Wij hadden boerderijchalet nr 8

29 vragen over Vakantiepark De Twee Bruggen

• Knausje500, 16-08-2019

polsbandjes?

Zijn op deze camping polsbandjes verplicht?

Alice, 15-09-2019

Nee, de camping heeft geen polsbandjes. Je krijgt alleen kaartjes voor het zwembad.

• Mark Den uijl, 14-07-2019

Tent

Moet je bij de tenten op bepaalde tijd stil zijn wie weet hier de regels van

Alice, 15-09-2019

Ja, na 22.00 uur moet het rustig zijn.

• S. Wouters, 26-07-2019

Hoelang lopen van chalet veranda naar zwembad?

Graag zouden wij willen weten hoelang het ongeveer lopen is van de chalets type veranda naar het zwembad?

En weet iemand of de kinderen voornamelijk te voet contact maken, of wordt er veel gefietst?

Bedankt.

Vakantiepark info