Vakantiepark De Twee Bruggen

8,3

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,3

378 reviews over Vakantiepark De Twee Bruggen in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar.

KM, 3-4-2018
  • Onderkomen9

Mooi schoon netjes park. Met vriendelijke medewerkers. WIj zijn er geweest met 4 gezinnen met tent en caravans. de douche gelegenheden zijn netje en schoon. worden 2x per dag schoon gemaakt. Er is voldoende afwas gelegenheid en ook voor huisdieren is het ideaal. Je kan er leuk wandelen alleen op dit moment is het buitenbad nog in aanbouw. Het binnen zwembad is vernieuwd en open maar nog niet helemaal af.
  • Activiteiten9

Prima camping, erg groot maar geen last van. Binnenzwembad is gratis voor de gasten. Heerlijk restaurant. Je kunt er goed fietsen. Mooi onderhouden velden.

Ik vind de prijs wel hoog maar dat heeft ook met de luxe te maken die de camping biedt. Er is ook een uitgebreide winkel.

Nette grotere camping, voor ieder wat wils

Daniëlle Frings Burggraaff, 10-3-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

We hebben hier het pinksterweekend met vrienden op de camping gestaan. Comfort plek. Deze was netjes verzorgd. Het sanitair was modern maar door de drukte in dit weekend veel te weinig. Minpuntje aan sanitair: veel vocht door het gehele sanitairblok. Ramen ervan beslagen.

Fantastische familie camping!

Familie Klein Poelhuis, 27-2-2018
  • Onderkomen9

Voor het vierde seizoen weer een super tijd gehad!

Geweldige park met alles wat je nodig hebt.

Annemie, 13-2-2018
  • Onderkomen9

Mooi park waar je lekker kunt wandelen en tot rust kunt komen.

Alles is goed bijgehouden. Ook de chalet zag er perfect en schoon uit met heerlijke bedden en alles zit erin wat je nodig hebt.

Enige minpuntje op het park waren de stacaravans (prive caravans) deze zagen er echt er waarloosd uit wat jammer is op zo'n 5 sterren park. Maar verder een toppark waar we zeker nog eens terugkomen.

• Onderkomen9

Ontzettend leuk restaurant. Een uitstekende bediening en volop aandacht voor het glutenvrije dieet. Men weet er alles van! Keurig.

gewoon geweldig, volgend jaar weer

fam. damen, 12-12-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Goed: animatie, de rust ,de omgeving, de recreatie, de plaatsen lekker ruim, een gezellige restaurant en terras.

Niet goed: Het zwembad buiten en binnen was iets minder ( maar daar wordt op het moment hard aan gewerkt) en op veel staanplaatsen veel zand( als het droog is geen probleem maar als het regent dan is het binnen een snelle tijd een hele modderboel). maar goed dat heeft onze pret absoluut niet bederft.

Heerlijke rust en heerlijke natuur

A. Luimes, 20-11-2017
  • Onderkomen8

Het is een mooi onderhouden camping met heerlijke ruime plekken. Het zwembad was matig maar wordt nu heel erg gaaf!

De natuur is heerlijk om te wandelen met de hond en ondertussen vermaken de kinderen zichzelf bij de animatie of op de skelters met de vele vriendjes die ze heel snel maken. De winkel was top, alles is te vinden en 's ochtends goede verse broodjes.

Mooie nette camping

Derksen, 15-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Er is geen aangepast chalet.

Er ligt wel een mooi pad zodat je er wel met een rolstoel op de camping kan,er ligt bij het restaurant grind en dat is ook lastig met een rolstoel.

Hier komen we zeker nog eens !

Angèle Maijenburg, 18-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Een heerlijk gemoedelijk park waar zowel rustzoekers als mensen met kinderen goed op hun plek zijn. Mooie en schone chalets die zo geplaatst zijn dat je niet bij de ander binnen kijkt. Elke dag zijn mensen in de weer om het park netjes en schoon te houden. Veel te doen op het park (in de herfstvakantie) en daarbuiten.

Eén minpuntje: betalen voor Wi-Fi is niet meer van deze tijd. Bovendien was het ook nog eens slecht.

Verder: héél graag tot een andere keer!

We hebben een aantal aanbieders voor De Twee Bruggen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Twee Bruggen in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Twee Bruggen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Twee Bruggen scoort een 8.32 uit 10 op basis van 385 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: