Vakantiepark De Twee Bruggen

Wim ten Voorde
8-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Wij waren op bezoek. Camping heeft veel te bieden.

Het einige waar je geen gebruik van moet maken is het restaurant. Je krijgt, voor veel geld, onder de maat te eten. Kwaliteit is slecht. Kwantiteit is geen verhouding met de prijs. Pak de auto en ga naan Bredevoort of Winterswijk. Daar vind je restaurants die weten wat lekker eten is.

Super leuk

Esther
27-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Super mooie camping heel schoon sanitar en ook onze touroperator tent via touroperator zag er super uit.

Zwembad niet groot maar wel heel erg leuk. Echt een aanrader om naar toe te gaan

Wij komen hier niet weer

Mulder
27-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Wij hadden een challet boerderij 6 pers. De sauna is te krap ( ook voor 1 pers ) hier kun je niet ontspannen inzitten. De bedden zijn 1,90 meter lang, dus te kort voor de meeste mensen. In twee slaapkamers tussen een wand geplaatst waardoor je niet languit kan liggen. In de tweede badkamer zit een wc fontijn i.p.v een wastafel. In de keuken te weinig stopcontacten. Geen animatie voor tieners. wat betreft de fitness ruimte zou ik adviseren hier geen kleine kinderen of gezinnen in te laten die alleen maar even komen kijken. De douches in de fitness stinken naar riool, hier meerdere malen melding van gedaan maar werd niks aangedaan.

Direct boeken

Mooie camping een aanrader!

Fam Groeneweg
26-8-2018
  • Activiteiten7

Camping bezoek met de caravan . Met kinderen van 16 en 13 jaar.

Ze hebben genoten van het zwembad maar ook van de nieuwe fitnessruimte!

Animatie was niet veel te doen.. viel tegen ook geen gebruik van gemaakt met het hele gezin.

Restaurant was lekker eten simpel en gezellig! Dat is top!

Pizza mag wel een verbeterpuntje hebben kwa bodem ze waren ook erg flauw.

Patat was goed! Alleen beetje tekort personeel...in zwembad en snack.

Verder vriendelijk personeel overal op het park!

Park ziet er verzorgd uit!!

Hygiëne in de douche ruimtes was prima!

Mooie omgeving om te fietsen!

Verder weinig info in omgeving om te doen...aanraders gehad van andere kampeerders..dat is wel een verbeterpuntje..

Evt verhuur van tuk tuk en segway ook een vette aanrader!

En ontbijt buffet in restaurant de hoppe!!

Evt gewone tunneltent verhuur!

Succes ondernemers! Jullie zijn goed bezig! dikke pluim!

Prima vermaakt

Simon
22-8-2018
  • Onderkomen8

Mooie luxe tent op mooie plek.

Prima animatieteam, mooie speeltuin en uiteraard prachtig nieuw zwembad.

supermarkt beperkt assortiment en erg duur.

• Onderkomen8

Pluspunten:

- Mooie bungalows, op rustig deel achteraan het park. Dichtbij de Slingeplas.

- Gezellige campingsfeer is aanwezig, leuker dan alleen een bungalowpark.

- Uitgebreide en niet al te dure campingsupermarkt. Andere supermarkten buiten het park overigens ook dichtbij.

Minpunten:

- Bungalow wellicht niet geschikt voor 8p, dan wordt het wel krap. En er is maar 1 toilet.

- In zwembad maar 1 familie omkleedkamer en maar 1 commode. Was dus te druk met al die jonge gezinnen

- Foodcorner bij het zwembad heeft dringend een 2e kassa nodig, enorme lange rijen rond etenstijd.

- Eigenlijk alles rond het zwembad is niet ingericht op de grootte van de camping.

Horeca 's avonds en animatie niet aan der lijve ondervonden i.v.m. onze zeer jonge kinderen. 's Middags wel bij de Schoppe geweest. Ik heb het gevoel dat zowel de horeca als de animatie ook de drukte van zo'n grote camping net niet aan kunnen.

• Activiteiten7
  • Onderkomen8

Pluspunten:

+ Prachtige 6 persoons lodgetenten!

+ Vernieuwd zwembad (binnen en buiten)

+ Uitgebreide fitnesszaal binnen bij het zwembad

+ Uitgebreide campingwinkel

+ Buitenspeeltuinen voor kinderen, vooral de grote centrale

+ Restaurant de Schoppe (bij het zwembad/speeltuin (vooral de ronde bar met rieten dak). Kunt hier goed eten en/of heerlijk een bak koffie of borrel drinken.

Minpunten:

- bij het mooie weer van eind juli puilt het zwembad uit (ondanks bezoekersstop van buitenaf). Het binnenbad is veel te klein evenals de ligweide bij het zwembad buiten. Binnenzwembad is ook niet te doen vanwege het oorverdovende kabaal.

- De snackcorner kan de drukte niet aan wat resulteert in irritatie en te lange wachtrijen

- 1 toeganspoortje (voor komen/gaan) drama!

- badmeester (vaak maar 1, ook bij drukte) loopt er voor jan met de korte achternaam, controle is zeer slecht

- animatie van 18:30 voor de kinderen is echt verschrikkelijk slecht!

Voor ons niet meer

M.
13-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Bij mooi weer leuk zwembad, patat goed te eten, personeel vriendelijk.

Bij slecht weer binnen zwembad veel te klein, bij het buitenbad ligbedjes race,

en regels wisselen per badmeester.

Auto’s rijden te hard. Teveel honden

ook een keer hondenstront naast de tent gehad. Animatie was slecht. Sanitair erg verouderd, douches te heet

of te koud niet goed in te stellen, en veel te weinig douches. Loslopende honden. Geen bewaking of controle ..

Voor ons helaas teveel minpunten dus gaan hier niet meer heen.

Mooie camping tot 15 jaar.

H.R. Scheper
13-8-2018
  • Onderkomen9

We zaten in een chalet hooiruif wat van alle gemakken was voorzien. Binnen was het bijzonder ruim, al waren de bedden iets aan de korte kant. De regendouche was super. De vaatwasser was van zéér matige kwaliteit en je kon de helft van de pannen nog eens met de hand gaan afwassen. Bij aankomst was het huisje matig schoon en nog voorzien van de nodige spinnenwebben en dito spinnen. In het hoogseizoen is dit een zeer drukke camping, wat ook te merken was bij het zwembad. Het park is verder bijzonder schoon en het (jonge) personeel is vriendelijk. De prijzen op de camping en in de campingwinkel zijn over het algemeen gunstig geprijsd voor zo'n top camping. Alleen is het 's avonds wel bijzonder donker vanwege te weinig verlichting langs de paden. Voor kinderen vanaf 15 jaar is er minder te beleven. Tevens is het een fantastisch mooie omgeving met vriendelijke mensen.

Super camping met kleine kinderen!

Fam. L
7-8-2018
  • Onderkomen9

Een week in lodgetent nr. 9 verbleven, mooie ligging, uitzicht op veldje met meerdere lodgetenten en daarnaast veld met eigen caravans etc. Dus echt kampeergevoel. Er stonden ook tenten met de 'rug' naar het veldje toe namelijk. Lodgetent super, luxe, compleet en fijne slaapplekken. Gave bedstee en speelhut eronder. Heel schoon. Van alle gemakken voorzien maar wel echt kampeergevoel. Minder was personeel bij snack/zwembad bar(vragen of we zeker weten deze hamburger willen aangezien het zo duur is?!), te weinig personeel op drukke tijden. Bij warme drukke dagen werd er netjes gemeld dat er geen dagbezoekers mochten komen. Voorstelling animatie team verschrikkelijk, geen verhaal en rare stemmetjes. Kinderen van 2 en 4 liepen erbij weg.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Twee Bruggen in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Twee Bruggen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.