Vakantiepark De Twee Bruggen

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Voor een leuke familievakantie moet je bij Vakantiepark De Twee Bruggen in Winterswijk zijn. Deze camping is ideaal voor kleine kinderen dankzij het buitenzwembad met glijbanen, een nieuw binnenzwembad met glijbanen en de animatie. Huur een kano van het vakantiepark voor een leuk tochtje. Het kasteel in ’s-Heerenberg is ook het bezoeken waard.

455 reviews over Vakantiepark De Twee Bruggen

• 9B. Beumer06-01-2020

gastvrij! heel fijn park!

fijn en leuk park!! zeer gastvrij en klantvriendelijk! niet zo massaal. maar toch genoeg te doen, zeker ook voor de kids. Komen hier zeker terug. misschien deze zomer al in zon tent!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    9Ton Meulendijks29-12-2019

Gezellig park

Zomers lijkt mij dit een fantastisch park en zeker met kleinere kinderen. Voldoende ontspanningsmogelijkheden.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 8Esther28-10-2019

we hebben genoten!

Een mooi vakantiepark in een eveneens mooie omgeving. Prima chalet. Wij hadden geboekt via de touroperator en vonden de prijs/kwalitit verhouding prima. Het dagmenu in de Schoppe was prima, alleen was de portie wat beperkt voor de mannen in het gezelschap. Zwembad was netjes en schoon, en nu al vrij druk, terwijl er maar weinig mensen op de camping stonden. Chalet was keurig ingericht en schoon (alleen bij aankomst al muggen binnen) Waarschijnlijk door de drukke wisseldag was het erbij in geschoten om een keuken-linnen pakket neer te leggen. Ook hadden wij een pakketje met een vaatwastablet, afwasborstel, doosje lucifers etc wel fijn gevonden. Een rol toilet papier behoort waarschijnlijk wel tot de standaard uitrusting maar ook die moesten wij missen. Het enige minpuntje was dan wel de wifi. Op geen enkele manier was er contact te krijgen in de hoek waar wij stonden. Ook de "buren" hadden daar last van. Maar dat was dan ook het enige!

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Olga Brandts25-10-2019

We komen zeker terug!

Wat hebben we weer genoten! Een week in de herfstvakantie met 4 tieners in een Chalet Boerderij doorgebracht. De kinderen hebben genoten van het zwembad (binnen en buiten), van de bowlingbaan en van het park zelf. Heerlijk gegeten in de Schoppe! Ook de lunch is een echte aanrader.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8RUUD08-10-2019

volgend jaar weer

Het is een mooi park met voldoende mogelijkheden en een gastvrij ontvangst

voldoende sanitair en schoon

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in september 2019

• 9Saskia23-09-2019

Heerlijk lang weekend op deze camping

Na annulering deze zomer vanwege omstandigheden kregen wij een lang weekend aangeboden in september in een verandachalet. Wat een fantastische klantenservice en wij hebben genoten van dit heerlijke lange zonnige weekend. De camping is prachtig aangelegd en heeft alle faciliteiten. Het is schoon en netjes en overzichtelijk... Wij vonden de woonkamer van het chalet te klein voor 4 personen (in de herfst/winter), maar dat is dan ook het enige vwb het huisje. De locatie was perfect. Ook van het zwembad hebben we heerlijk genoten. Nog een kleine tip: de zadels van de huurfietsen zijn keihard. Helaas geen vering of gel. Omdat toch alles al zo luxe is, zou ik er betere zadels op zetten.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Alice15-09-2019

Mooie camping maar door de muizen komen wij niet m

De camping is erg mooi en schoon. Sanitair wordt 3x per dag schoongemaakt, je kunt zelf de temperatuur van de douches instellen en kunt deze onbeperkt gebruiken (geen tijdklok zoals op sommige campings. Wij hadden een XL-plek was erg groot. Zwembad is erg mooi maar niet zo groot. Animatie is gericht op kleinere kinderen, weinig te doen voor pubers.

Onze eerste week stond de hele camping vol, de tweede week (terwijl het nog hoogseizoen was) was nog maar een kwart bezet. Helaas kregen we toen ineens ook heel erg last van muizen. Op elke camping heb je wel eens een muisje maar dit was niet normaal meer. Ze schoten met meerdere tegelijk door de voortent terwijl je er zelf zat. Eten zat in dichte bakken maar dat hielp niets, ze vraten zelfs ons hele kleed kapot. 2x gemeld bij de receptie, er zou iemand langskomen maar beide keren niemand gezien. Uiteindelijk hierdoor 2 dagen eerder weggegaan.

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Nanet hubers09-09-2019

Voor het 6 de jaar weer een fijne vakantie gehad

Echt genoten ,erg mooie camping met goede horeca veel leuks te doen voor de kids jong en oud maar zeker ook een schone opgeruimde camping met veel leuke medewerkers

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Tom07-09-2019

Komen graag nog een keer

Eind augustus een week verbleven in één van de nieuwe chalets veranda. Het veld waar deze chalets liggen is ruim opgezet en je kijkt uit op een kleine weide. Onze dochter heeft zich uitstekend vermaakt in het speeltuintje dat op het veld ligt. Een fiets meenemen is handig ivm de afstand naar het zwembad/restaurant. Gezien het mooie weer dat we deze week hadden hebben we volop gebruik gemaakt van het heerlijke zwembad en een aantal keer lekker op het terras van het restaurant gezeten en gegeten. Het park en omgeving is voor ons zeker een aanrader en we komen graag terug!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Joop Lichtenberg02-09-2019

Perfecte eerste ervaring met onze nieuwe caravan.

Ruime plaatsen en zeer schoon sanitair, dat enkele malen per dag wordt schoongemaakt. TV, stroom en water bij je campeerplek. Goed wifi signaal. Wat kun je meer wensen? We hebben geen gebruik gemaakt van de andere voorzieningen. Dat doen we graag en volgende keer.We hebben alweer geboekt!

Gereisd met partner in augustus 2019

43 tips over Vakantiepark De Twee Bruggen

• jvdv21, 04-05-2012

Kabouterpad: voor 5,- kun je een boekje kopen met een heel leuk verhaaltje tijdens de route die je aan de kinderen kan voorlezen. Met wat extra schrik effecten van papa maakte dat het reuze spannend voor de kids. Voor 2,50 kun je evt ook nog een kabouterpuntmuts erbij kopen. Tip voor de tweebruggen zelf: Ik zou persoonlijk een andere oplossing verzinnen om vanuit het zwembad er weer uit te kunnen (ipv wachten op de receptioniste die de deur voor je open moet doen). Ik denk dat dat veiliger kan..

• gabi, 18-06-2014

mooie camping om gelijk bij obelink langs te gaan

• Jennie Hofman, 08-04-2014

Het restaurant is ook erg goed. Wij hadden boerderijchalet nr 8

29 vragen over Vakantiepark De Twee Bruggen

• Knausje500, 16-08-2019

polsbandjes?

Zijn op deze camping polsbandjes verplicht?

Alice, 15-09-2019

Nee, de camping heeft geen polsbandjes. Je krijgt alleen kaartjes voor het zwembad.

• S. Wouters, 26-07-2019

Hoelang lopen van chalet veranda naar zwembad?

Graag zouden wij willen weten hoelang het ongeveer lopen is van de chalets type veranda naar het zwembad?

En weet iemand of de kinderen voornamelijk te voet contact maken, of wordt er veel gefietst?

Bedankt.

• Mark Den uijl, 14-07-2019

Tent

Moet je bij de tenten op bepaalde tijd stil zijn wie weet hier de regels van

Alice, 15-09-2019

Ja, na 22.00 uur moet het rustig zijn.

Vakantiepark De Twee Bruggen info

• Aantal sterrenstersterstersterster