Géén boekingskosten

Vakantiepark De Twee Bruggen

NederlandGelderlandWinterswijk

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark De Twee Bruggen voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 560 reviews

• 8.6Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Voor een leuke familievakantie moet je bij Vakantiepark De Twee Bruggen in Winterswijk zijn. Deze camping is ideaal voor kleine kinderen dankzij het buitenzwembad met glijbanen, een nieuw binnenzwembad met glijbanen en de animatie. Huur een kano van het vakantiepark voor een leuk tochtje. Het kasteel in ’s-Heerenberg is ook het bezoeken waard.

560 Reviews over De Twee Bruggen

• 9jj dijkstra01-10-2022

mooie grote camping met veel faciliteiten.

prachtige sanitairgebouwen, goed eten, netjes onderhouden park en veel te doen voor kinderen, zwembaden goed , vriendelijk en behulpzaam personeel, afwasmachines,wasmachine en drogers gratis,zelfs de zeep inc. nog nooit meegemaakt. maar niet goedkoop op de aanbiedingen na, voor mensen die niet willen betalen voor zoveel luxe die ze niet willen of hoeven te gebruiken zoals sommige mensen zeggen,is het te duur, ikzelf had verkeerde plek in de schaduw onder eikenbomen waarvan die eikels naar beneden vielen en het dak beschadigde van mn caravan en die van de buren aan dezelfde kant van het terrein.maar weer wat geleerd, goed kijken welke plekken die er nog waren de beste zijn. maar de maand september was dit jaar niet zo zomers.al met al vond ik het een prachtige 5 sterren camping, aan voor mij te dicht bij een drukke weg.

• 8Anton Tukker30-09-2022

Kan beter

Zie website van de camping. Ik ga het niet twee keer intypen.

• 9Mark Hammecher10-09-2022

Wij hebben genoten

Wij hebben genoten! Wij hadden huisjes geboekt bij Vacansoleil. Bij aankomst goed op weg geholpen door Hans. Er zit geen tv in het huisje. Het huisje is kleiner dan waar vacansoleil mee adverteert. Wifi en 3g slecht in het huisje. Toch niet helemaal van deze tijd. Gelukkig hadden we topweer dus hebben we dat niet gemist. Bij het restaurant is wel goede wifi. Buitenzwembad is leuk met al die glijbanen. Het grote buitenbad is wel erg koud. Te koud vaak. Binnen vonden we het erg druk en luidruchtig. Gegeten bij het restaurant. Kwaliteit eten was prima, moesten soms wel lang wachten terwijl het niet druk was. Airco in het restaurant ontbreekt. Was vaak erg warm. De animatie is echt helemaal top, onze 2 meiden vonden hen fantastisch. Er werd veel georganiseerd, met als hoogtepunt de Flonkertocht. In de buurt van de camping is ook veel te doen (Erven Kots erg leuk en leerzaam)

• 9Erik02-09-2022

Super camping voor de kinderen

• 10Oosterhuis30-08-2022

Prima vermaakt

Mooie ruime plekken.Echt schoon sanitair.Verzorgde camping. Weinig tieners meer kleinere kinderen in de periode dat wij er waren

• 10Eetgelegenheden
  • 9Ilonka29-08-2022

Goed en mooi verzorg park

Wij zaten in 1 van de nieuwe huisje( key west) wat een feest om daar te mogen verblijven,, alles was schoon en praktisch ingericht, doordat deze huisje tussen de receptie en zwembad in zaten zaten we overal dicht bij en kon onze dochter van 7 zelf naar de buitenspeeltuin en animatie,, fijn ruim zwembad met buiten zowel ligbedjes, zitjes, schermdoeken als voldoende lig ruimte op de weide,

Personeel houd alles goed bij en is erg vriendelijk.. ook is er een verschillend aanbod voor te eten of te drinken,

Wij komen graag nog eennkeer terug en kunnen deze camping zeker aanraden! Ook met oudere kinderen is er genoeg te beleven!

• 9Peeters26-08-2022

Aanrader!!

Mooi park, 6 pers chalet “veranda” was top!

• 9Onderkomen
  • 10Geja24-08-2022

Geweldige camping

Samen met mijn dochtertje heb ik 11 dagen op deze fantastische camping mogen verblijven. Wij hadden een hele ruime plek met privé sanitair. Helaas de nodige problemen gehad met het (verouderde) prive sanitair, maar dit werd fantastisch opgelost door de medewerkers van de camping, die er werkelijk alles aan doen om het je naar de zin te maken. Het zwembad is ruim opgezet maar het buitenbad was niet verwarmd zoals op de website staat, het water was heel koud. Het activiteitenprogramma was in een woord geweldig. Wat een leuke dingen worden hier georganiseerd. Supermarkt zeer uitgebreid en de eetgelegenheden zijn gevarieerd en goed. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 9Brenda17-08-2022

Heerlijke vakantie, wij komen terug!

Wij hebben een heerlijke vakantie op de Twee Bruggen gehad in een lodgetent. Bij aankomst was de lodgetent niet goed schoon, maar dit is na melding bij de receptie goed opgelost. Goede faciliteiten op de camping en ondanks dat het een grote camping is merk je dit niet. De kids hebben veel gezwommen in de mooie zwembaden met glijbanen. Alleen het zwemwater is aan de frisse kant. Leuke animatie met originele en sportieve activiteiten. Restaurant is ook zeker de moeite waard. Kortom, wij komen volgend jaar terug!!

• 9T.15-08-2022

Kampeer vakantie met gezin met jonge kinderen

Keurige camping, mooie plekken. Schoon sanitair welke met regelmaat schoon gemaakt wordt. Animatie voldoende enig puntje van aandacht is de leeftijd bij sommige activiteiten. Zwembad netjes en leuke glijbanen. Broodjesservice prima.

Vakantiepark De Twee Bruggen info

Camping-informatie