Camping De Rotmanshoeve

Tonen op kaart

15 reviews over Camping De Rotmanshoeve

• 8T.J.13-03-2016

Leuke camping

Leuke nette camping en een vriendelijke eigenaresse. De camping is een goede uitvalsbasis voor fietstochten door de Achterhoek en Münsterland. De camping is vooral gericht op volwassenen, maar het gebrek aan speelvoorzieningen werd enigszins goedgemaakt door de camping konijn.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 10Harrie13-01-2016

Mooie rustige en gezellige camping.

De camping is vooral geschikt voor "ouderen". Hij is rustig gelegen en in een omgeving die uitnodigt tot wandelen of fietsen. De camping is niet groot en blinkt uit in netheid en een zee vriendelijke eigenaresse. Zij heeft regelmatig contact met haar gasten. Moeilijk te overtreffen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Marianne de Jonge09-07-2014

Prachtig gelegen rustige camping aan beekje..

We waren de eerste twee weken van juni op deze camping en hebben het heerlijk gehad; prima schoon sanitair, buitengewoon aardige campingbeheerders ( Willy en Gerrit); een ideale uitvalsbasis voor prachtige fietstochten in de omgeving. Een bijkomend voordeel vonden wij dat je op ca. 2 km afstand in het Duitse dorpje Oeding terecht kon voor alle boodschappen. Kortom echt een aanrader; we hopen zeker nog eens terug te komen!!!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 8fr_woning14-08-2012

Fijne camping om te vertoeven .

• 388 - We zijn op diversen boerencampings geweest , maar deze hoort bij de toppers . Leuke ontvangst , wij mochten gaan staan op een zonnig plekje . s'Avonds kwam de boerin langs , of alles naar wens was . Wij stonden vlak bij de ingang en in een paar stappen was je bij het sanitair dat keurig onderhouden word . De auto's staan op de parkeerplaats . Naast de ingang ligt een jeu de boulesbaan , waar we bijna elke avond op gespeeld hebben . Op laatst waren we met een aardig groepje aan het spelen . De boer kwam elke avond even een praatje maken . 400 meter verderop woont de familie en hebben daar een boerenbedrijf , om kwart voor zes in de avond , kon je meekijken als de koeien naar de melkstal werden gedreven , je mocht ook bij de melkmachine kijken . Leuk om te zien . Vanaf de camping is het twintig minuten fietsen naar het centrum van Winterswijk . Twee maal in de week is er markt . Oeding ligt net over de grens , daar kan je goed eten .

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Fawo03-08-2012

Fijne Camping .

Wij zijn een week op de Rotmanshoeve geweest . Wij hebben bewondering voor de eigenaren en zij geven goede service . Het sanitair werd twee maal per dag schoon gemaakt en zag er pico bello uit . De auto's staan op de parkeerplaats . De Camping ligt aan een klein stromend riviertje . Duitsland ligt vlak bij . Op de fiets reden wij naar Winterswijk , vooral leuk als er markt was .

Gereisd met vrienden in juli 2012

0 tips over Camping De Rotmanshoeve

2 vragen over Camping De Rotmanshoeve

• Bea de Gelder, 27-02-2019

voorseizoenplek

Wij zoeken voor onze caravan een voorseizoensplek van 1 april tot 15 of 1 juni.

Heeft u zo'n plek?

Ik hoor het graag van u.

Mvrgr Bea de Gelder

• K.L. Pilon, 01-04-2018

wassen kleding

is er een wasmachine en centrifuge aanwezig ?

Camping De Rotmanshoeve info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50