Camping De Rotmanshoeve

Camping De Rotmanshoeve
9,6

10 reviews over Camping De Rotmanshoeve in het Nederlands

Landelijk gelegen, prachtig fietsgebied!

Hennie en Jeanet,
31-7-2018

Kleine rustige camping met mooi sanitair, dat 3 keer per dag wordt schoongemaakt!

Zeer vriendelijke gastvrouw !!

Dichtbij een Duits plaatsje Oeding voor boodschappen.

Een prachtige omgeving om te fietsen en wandelen rond Winterwijk en stukken door Duitsland.

Wilma Jansen,
24-7-2018

Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad en delen de mening van de vorige review helemaal niet. U bent in 2016 hier geweest. Inmiddels zijn alle plekken verhard. De omgeving is prachtig. Je kunt er heerlijk fietsen en het sanitair is superschoon. De camping is kleinschalig en gemoedelijk. Kortom een echte aanrader.

Mooie omgeving. Sanitair was schoon. De meningen eerder hier gegeven delen wij niet. Bij aankomst moesten wij onze plaats vernemen op een mededelingenbord. Onze plaats was niet verhard. Sterker: hobbelig , niet egaal en onder hoge bomen. Voortent kon moeilijk worden opgezet. Campingkonijnen hadden kuilen gegraven op onze plaats. Satelliet zender moesten wij, middels door de struiken, aan de openbare weg zetten ivm bereik. Bomen lieten veel stuifmeel vallen. Ivm allergie vakantie afgebroken. Andere plaats op camping zat er niet in. Ondanks vroege reservering de meest slechte plaats toegewezen. Jammer. Kennelijk waren de plaatsen met verharding en mooie ligging al vergeven aan "vaste" gasten. Al met al laat deze camping geen prettige indruk bij ons na.

Paula en Jan Zwaaij,
14-6-2018

We werden heel vriendelijk ontvangen. Kregen een mooi plek aangewezen, we hebben daar ruim 3 weken gestaan en genoten van de mooie omgeving. De camping zelf is echt een aanrader. Het mooie sanitair werd 3 x per dag schoongemaakt, geweldig dit maak je niet gauw mee op een boerencamping. Willie de eigenares doet het met heel veel passie. Zij heeft fiets en wandelroutes liggen waar je gratis gebruik van kan maken. Willie geeft advies over wat er allemaal te doen is in de omgeving en als je iets wilt weten of vragen, niets is haar te veel. Ook man Gerrit draagt zijn steentje bij, hij heeft als hobby paardrijden verzorgen en niet te vergeten het mennen hiervan. Hij verteld hier graag over en als je geen interesse voor paarden zou hebben dan krijg je dat wel door zijn verhalen. We komen hier zeker terug.

rustige camping

corrie groen
28-3-2016

Rustige camping met ruime plaatsen, verharde plaats voor de caravan, ideaal! De beheerders wonen 600 m verderop, het sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt. Helemaal super, lekkere douche. Beheerster zeer vriendelijk en lief. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Geen voorzieningen voor kinderen.

Leuke camping

T.J.
13-3-2016

Leuke nette camping en een vriendelijke eigenaresse. De camping is een goede uitvalsbasis voor fietstochten door de Achterhoek en Münsterland. De camping is vooral gericht op volwassenen, maar het gebrek aan speelvoorzieningen werd enigszins goedgemaakt door de camping konijn.

Mooie rustige en gezellige camping.

Harrie
13-1-2016

De camping is vooral geschikt voor "ouderen". Hij is rustig gelegen en in een omgeving die uitnodigt tot wandelen of fietsen. De camping is niet groot en blinkt uit in netheid en een zee vriendelijke eigenaresse. Zij heeft regelmatig contact met haar gasten. Moeilijk te overtreffen.

Prachtig gelegen rustige camping aan beekje..

Marianne de Jonge
9-7-2014

We waren de eerste twee weken van juni op deze camping en hebben het

heerlijk gehad; prima schoon sanitair, buitengewoon aardige campingbeheerders ( Willy en Gerrit); een ideale uitvalsbasis voor prachtige fietstochten in de omgeving. Een bijkomend voordeel vonden wij dat je op ca. 2 km afstand in het Duitse dorpje Oeding terecht kon voor alle boodschappen. Kortom echt een aanrader; we hopen zeker nog eens terug te komen!!!!

Fijne camping om te vertoeven .

fr_woning
14-8-2012

- 388 - We zijn op diversen boerencampings geweest , maar deze hoort bij de toppers . Leuke ontvangst , wij mochten gaan staan op een zonnig plekje . s'Avonds kwam de boerin langs , of alles naar wens was . Wij stonden vlak bij de ingang en in een paar stappen was je bij het sanitair dat keurig onderhouden word . De auto's staan op de parkeerplaats . Naast de ingang ligt een jeu de boulesbaan , waar we bijna elke avond op gespeeld hebben . Op laatst waren we met een aardig groepje aan het spelen . De boer kwam elke avond even een praatje maken . 400 meter verderop woont de familie en hebben daar een boerenbedrijf , om kwart voor zes in de avond , kon je meekijken als de koeien naar de melkstal werden gedreven , je mocht ook bij de melkmachine kijken . Leuk om te zien . Vanaf de camping is het twintig minuten fietsen naar het centrum van Winterswijk . Twee maal in de week is er markt . Oeding ligt net over de grens , daar kan je goed eten .

Fijne Camping .

Fawo
3-8-2012

Wij zijn een week op de Rotmanshoeve geweest . Wij hebben bewondering voor de eigenaren en zij geven goede service . Het sanitair werd twee maal per dag schoon gemaakt en zag er pico bello uit . De auto's staan op de parkeerplaats . De Camping ligt aan een klein stromend riviertje . Duitsland ligt vlak bij . Op de fiets reden wij naar Winterswijk , vooral leuk als er markt was .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rotmanshoeve in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rotmanshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.