Camping De Rotmanshoeve

8,9

6 reviews over Camping De Rotmanshoeve in het Nederlands

rustige camping

corrie groen, 28-3-2016

Rustige camping met ruime plaatsen, verharde plaats voor de caravan, ideaal! De beheerders wonen 600 m verderop, het sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt. Helemaal super, lekkere douche. Beheerster zeer vriendelijk en lief. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Geen voorzieningen voor kinderen.

Leuke camping

T.J., 13-3-2016

Leuke nette camping en een vriendelijke eigenaresse. De camping is een goede uitvalsbasis voor fietstochten door de Achterhoek en Münsterland. De camping is vooral gericht op volwassenen, maar het gebrek aan speelvoorzieningen werd enigszins goedgemaakt door de camping konijn.

Mooie rustige en gezellige camping.

Harrie, 13-1-2016

De camping is vooral geschikt voor "ouderen". Hij is rustig gelegen en in een omgeving die uitnodigt tot wandelen of fietsen. De camping is niet groot en blinkt uit in netheid en een zee vriendelijke eigenaresse. Zij heeft regelmatig contact met haar gasten. Moeilijk te overtreffen.

Prachtig gelegen rustige camping aan beekje..

Marianne de Jonge, 9-7-2014

We waren de eerste twee weken van juni op deze camping en hebben het

heerlijk gehad; prima schoon sanitair, buitengewoon aardige campingbeheerders ( Willy en Gerrit); een ideale uitvalsbasis voor prachtige fietstochten in de omgeving. Een bijkomend voordeel vonden wij dat je op ca. 2 km afstand in het Duitse dorpje Oeding terecht kon voor alle boodschappen. Kortom echt een aanrader; we hopen zeker nog eens terug te komen!!!!

Fijne camping om te vertoeven .

fr_woning, 14-8-2012

- 388 - We zijn op diversen boerencampings geweest , maar deze hoort bij de toppers . Leuke ontvangst , wij mochten gaan staan op een zonnig plekje . s'Avonds kwam de boerin langs , of alles naar wens was . Wij stonden vlak bij de ingang en in een paar stappen was je bij het sanitair dat keurig onderhouden word . De auto's staan op de parkeerplaats . Naast de ingang ligt een jeu de boulesbaan , waar we bijna elke avond op gespeeld hebben . Op laatst waren we met een aardig groepje aan het spelen . De boer kwam elke avond even een praatje maken . 400 meter verderop woont de familie en hebben daar een boerenbedrijf , om kwart voor zes in de avond , kon je meekijken als de koeien naar de melkstal werden gedreven , je mocht ook bij de melkmachine kijken . Leuk om te zien . Vanaf de camping is het twintig minuten fietsen naar het centrum van Winterswijk . Twee maal in de week is er markt . Oeding ligt net over de grens , daar kan je goed eten .

Fijne Camping .

Fawo, 3-8-2012

Wij zijn een week op de Rotmanshoeve geweest . Wij hebben bewondering voor de eigenaren en zij geven goede service . Het sanitair werd twee maal per dag schoon gemaakt en zag er pico bello uit . De auto's staan op de parkeerplaats . De Camping ligt aan een klein stromend riviertje . Duitsland ligt vlak bij . Op de fiets reden wij naar Winterswijk , vooral leuk als er markt was .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rotmanshoeve in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rotmanshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Rotmanshoeve scoort een 8.89 uit 10 op basis van 6 reviews.