Camping De Rotmanshoeve

Tonen op kaart

15 reviews over Camping De Rotmanshoeve

• 2019
    9Familie.de Haan18-07-2019

Een mooie camping. Lieve beheerders 5 jaar geleden ook op deze camping gestaan. Schoon sanitair uitstekende Wi-Fi op het hele terrein. En een mooie omgeving om te fietsen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Gustavo13-07-2019

Camping waar je nog eens terugkomt, zeker weten!

Wij waren hier 1 nacht als Noaberpadkampeerder. Positief: hartelijke ontvangst en rondleiding/ prachtige ruime plekken rondom bomengroep of tegenover de BovenSlinge/ nette sanitair-unit/ tijdschriften-boeken-folders/ hooiberg recreatieruimte met tv Negatief: sanitairruimte: alles bijelkaar douche-wc-afwas-infostand komt niet zo hygiënisch over/ geen koelkast voor trekkers/ camping oogt erg open: iedereen kan zomaar oprijden en aan de spullen zitten/ geen receptie (de eigenaresse komt vaker langs overdag)

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Peter & Jannie van Kooij26-06-2019

G E W E L D I G !

Een heerlijk rustige en mooi gelegen camping met zeer schoon en mooi sanitair! Wifi op de hele camping en een omgeving waar je uren kan doorbrengen, te voet, op de fiets en met de auto. Eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken; ik heb zelfs nog een rondje met zijn 2-span op de koets gemaakt! We komen zeker en langer terug!

• 10Ellen-Mieke17-06-2019

Geweldig

Geweldig verblijf hier. Rust en ruimte. Sanitair blinkend schoon. Service uitstekend. Met pijn in ons hart vertrokken. Komen zeker terug. Leuke wandeltochten. Tip lunchen bij de Gulle Smid aan het eind van de wandeltocht het Buskersbos. Tip bij slecht weer overdekt winkelen bij Arkade in Bocholt. In Oeding op 2 km afstand 3 supermarkten.

• 10John Holthausen14-06-2019

Geweldig

Heerlijke camping. Lekker rustig gelegen in een prachtig gebied nabij Winterswijk. Schoon sanitair en bijzonder aardige beheerders. Leuke fiets en wandelroutes aanwezig. Kortom prima.

• 2018
    9Hennie en Jeanet31-07-2018

Landelijk gelegen, prachtig fietsgebied!

Kleine rustige camping met mooi sanitair, dat 3 keer per dag wordt schoongemaakt! Zeer vriendelijke gastvrouw !! Dichtbij een Duits plaatsje Oeding voor boodschappen. Een prachtige omgeving om te fietsen en wandelen rond Winterwijk en stukken door Duitsland.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Wilma Jansen24-07-2018

Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad en delen de mening van de vorige review helemaal niet. U bent in 2016 hier geweest. Inmiddels zijn alle plekken verhard. De omgeving is prachtig. Je kunt er heerlijk fietsen en het sanitair is superschoon. De camping is kleinschalig en gemoedelijk. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Frans07-07-2018

Wij zullen hier niet meer vlug terugkomen

Mooie omgeving. Sanitair was schoon. De meningen eerder hier gegeven delen wij niet. Bij aankomst moesten wij onze plaats vernemen op een mededelingenbord. Onze plaats was niet verhard. Sterker: hobbelig , niet egaal en onder hoge bomen. Voortent kon moeilijk worden opgezet. Campingkonijnen hadden kuilen gegraven op onze plaats. Satelliet zender moesten wij, middels door de struiken, aan de openbare weg zetten ivm bereik. Bomen lieten veel stuifmeel vallen. Ivm allergie vakantie afgebroken. Andere plaats op camping zat er niet in. Ondanks vroege reservering de meest slechte plaats toegewezen. Jammer. Kennelijk waren de plaatsen met verharding en mooie ligging al vergeven aan "vaste" gasten. Al met al laat deze camping geen prettige indruk bij ons na.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Paula en Jan Zwaaij14-06-2018

We werden heel vriendelijk ontvangen. Kregen een mooi plek aangewezen, we hebben daar ruim 3 weken gestaan en genoten van de mooie omgeving. De camping zelf is echt een aanrader. Het mooie sanitair werd 3 x per dag schoongemaakt, geweldig dit maak je niet gauw mee op een boerencamping. Willie de eigenares doet het met heel veel passie. Zij heeft fiets en wandelroutes liggen waar je gratis gebruik van kan maken. Willie geeft advies over wat er allemaal te doen is in de omgeving en als je iets wilt weten of vragen, niets is haar te veel. Ook man Gerrit draagt zijn steentje bij, hij heeft als hobby paardrijden verzorgen en niet te vergeten het mennen hiervan. Hij verteld hier graag over en als je geen interesse voor paarden zou hebben dan krijg je dat wel door zijn verhalen. We komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9corrie groen28-03-2016

rustige camping

Rustige camping met ruime plaatsen, verharde plaats voor de caravan, ideaal! De beheerders wonen 600 m verderop, het sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt. Helemaal super, lekkere douche. Beheerster zeer vriendelijk en lief. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Geen voorzieningen voor kinderen.

Gereisd met partner in maart 2016

0 tips over Camping De Rotmanshoeve

2 vragen over Camping De Rotmanshoeve

• Bea de Gelder, 27-02-2019

voorseizoenplek

Wij zoeken voor onze caravan een voorseizoensplek van 1 april tot 15 of 1 juni.

Heeft u zo'n plek?

Ik hoor het graag van u.

Mvrgr Bea de Gelder

• K.L. Pilon, 01-04-2018

wassen kleding

is er een wasmachine en centrifuge aanwezig ?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig