Camping De Italiaanse Meren

Tonen op kaart

34 reviews over Camping De Italiaanse Meren

• 2018
    8Marjan tiemens17-12-2018

Mooie en nette camping goed en verwarmd zwembad

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 5Familie Keter21-05-2018

Een afrader! Zoek een andere camping

De gegevens op de website misleiden. Uit de kaart krijg je een indruk dat je in natuurwater kan zwemmen en ook in de meren kan vissen. Het blijkt dat je nergens kan/mag vissen en alle meren helemaal vol algen zitten. Ook het strandje dat op de kaart staat bestaat helemaal niet meer. De reden om voor deze camping te kiezen was juist het water. Er zijn genoeg mooie camping in de buurt om voor te kiezen wanneer de meren niet verpauperd zijn. De vaste plaatsen op de camping zijn enorm verpauperd, chalets zijn totaal verrot of staan leeg.Het zwembad is in 2017 gesloten geweest ivm onvoldoende hygiene. Voor hetgeen werkelijk geboden wordt betaal je best nog veel geld. Toilet gebouw bij de camping werd wel vaak en goed schoongemaakt.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Roger23-08-2016

Schitterend gelegen camping

Super grote plaatsen comfortplekken ruim 200m2. Zeer vriendelijke gastvrije beheerder. Echt voor mensen die houden van ruimte, rust en natuur. Zeer aanbevelingswaardig. Goed sanitair. Je krijgt de sleutel hiervan. Kleine kinderen moeten onder begeleiding naar sanitair. Goed schoongemaakt. Restaurant niet duur en goed. Alcoholische dranken goedkoop. Zeer vriendelijk personeel. Vaste huisjes zijn veelal verpauperd. De camping is wel goed verzorgd. Onbegrijpelijk dat er momenteel 23/8/2016 slechts weinig kampeerders zijn. Grote plekken, zwembad, visgelegenheid en fantastische ligging. Redelijke prijzen. Ruimte, rust, vriendelijkheid. Echt een ondergewaardeerde camping! Als je hier eenmaal geweest bent, weet je dat dit onterecht is! We gaan zeker weer terug.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7familie20-08-2015

Leuke camping

Camping in vergane glorie...... verwaarloosd en dat is echt zonde! Zoon probeert er weer wat van te maken. Veldjes zijn ruim, grote plekken. Weinig volk op de camping. Zwembad is prima. Restaurant en speeltuin ook (aan de overkant). Speeltoestel op het veldje was niet goed gemonteerd en dus gevaarlijk! Winterswijk is een leuk dorp. Wel ruim 5 km fietsen!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Maarten14-05-2015

Super mooie, sportieve dagen.

We heben het super gehad op jullie fanastische camping de Italiaanse Meren. Leuk terras, lekker eten, brandschoon sanitair. Prachtige natuur, fietsen, gezellig Winterswijk en omgeving. En heerlijke rustig 's-nachts! Zelfs alle dagen veel zon. Hartelijke groet Maarten, Jolanda en de kids.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8Bonne en Jitske07-08-2011

Pracht camping

Mooie camping, grote plaatsen,schoon sanitair.`S nachts heel rustig je hoort echt helemaal niets.Vriendelijk welkom, geen regeltjes, receptie was wel gesloten toen wij aankwamen maar geen enkel probleem de deur werd direct geopend.Kortom komen hier graag terug

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2011

• 7michel22-09-2009

Heerlijk nazomeren

Een heerlijk weekend gehad. Ook al stonden er weinig mensen, de gastvrijheid was hier top! Mooi grote plekken op ruime "groene" velden. Heerlijk fietsen in de omgeving en heerlijk en goedkoop eten bij "El Paso" net over de grens (5 min. fietsen).

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2009

• 8Astrid01-06-2009

heerlijk pinksterweekend op een heerlijke camping

In de periode 29 mei t/m 01 juni een weekend doorgebracht op seizoenplaats "S" Bij aankomst voelde wij ons al gelijk thuis. Wat een vriendelijke ontvangst. Later bleek onze haspel te kort te zijn en dat wij ons koffie apparaat waren vergeten, geen probleem voor ze, konden we gewoon lenen. Wij hadden een standaard plek maar wat een ruimte. Lekker zwembad voor de kids Het winkeltje had het nodige voor weinig extra en de broodjes elke ochtend waren echt vers. Aan de overkant van de weg zit het restaurant met een snackbar eraan vast. Zeker ook niet duur. Onze kinderen hadden nog de huis honden uitgelaten en werden overladen met snoep of kregen daar een 1 euro voor. Als ik volgend jaar met Pinksteren weer zulk mooi weer heb dan gaat ik op zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 9Fam. Berkout09-11-2008

Dit is een aanrader

Dit seizoen meerdere malen geweest. Personeel heel vriendelijk, sanitair goed, eten lekker, kleine winkel met 's morgens heerlijke broodjes. Prima plaatsen met veel ruimte. Komen volgend seizoen zeker terug gezien de reisafstand vanaf huis en de omgeving.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met familie in september 2008

• 9E.Bikkel04-06-2008

Ontvangst uitstekend en er is na overleg veel mogelijk

• 10Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden