Camping De Appelweide

17 reviews over Camping De Appelweide in het Nederlands

Super

Anna
16-6-2018

Wij verbleven 12 nachten op deze geweldige camping. Hadden een supertijd. De plaatsen in de boomgaard vonden wij prachtig. Vriendelijke eigenaren.

Schone toiletten en prachtige plaatsen

Henk Staal
4-9-2017

Niet goed was, dat we de beheerster weinig zagen op de campingveld

Goed was de ruime plaatsen

Het was hier echt eindeloos lekker verblijven.

Ootske en Hans Eichhorn
7-8-2017

Kleine rustige camping, waar je echt tot rust komt en de gelegenheid krijgt om eens even goed bij te tanken. De eigenaren zijn er voor je als je ze nodig hebt, maar treden nooit op de voorgrond. We hadden onze dagelijkse krant twee weken laten afleveren op de camping. Prima. Geen probleem.

En wat iedereen schrijft hè: Dat sanitair!! Wat een luxe.

Veel informatie beschikbaar in een grote map, wat er allemaal te doen is in de omgeving (de steengroeve is trouwens niet meer te bezoeken!!).

Paar kleine puntjes: de Wifi was erg matig. Apart betalen voor elektra? Dat maak je nog zelden mee.

Verder? Geweldig. Een aanrader voor een ieder die een mooie kampeerplek zoekt.

Oude reviews (archief)

voor herhaling vatbaar

mooi
17-9-2016

Voor het eerst in de zomervakantie in Nederland gebleven, heerlijk weer gehad, 3 weken lang, hele fijne camping ,veel oudere mensen,hele fijne schone wc's en douches, fijne plek in de boongaard , Eigenaars erg aardig, niks te veel, zeker voor herhaling vatbaar

Keurige en nette camping - aanrader

Tjebbe Swart
10-8-2016

Het oordeel van een zekere Hanniehaket, slaat echt nergens op.

Camping heeft op het veld ruime verharde plaatsen. De stenen behouden de warmte en voelt prettig aan.

Kies je voor de boomgaard, zoals den Hanniehaket beslist eiste en besproken plek op veld negeerde, ja dan heb je een hobbelig veld met begroeiing.

Hannie was natuurlijk ontevreden over haar eigen besluit en tikt dan ongenoegen. Volgens mij tikt Hannie wel een tekst maar spreekt dit niet uit naar de fam.Hoitink. Jammer.(deed zo ook van Texel)

Oké, zeer goede sanitair met tevens uitstekende invalidensanitair. Alles schoon en netjes gepoetst. Top.

Herma en Mark goede gast dame/heer. Ze zijn er wanneer je ze nodig hebt en geven je een rustige omgeving.

Wij hebben van veel campings gebruik gemaakt, maar qua ligging, sanitair, douches etc. en een ruime schuur om de fietsen te plaatsen, kunnen wij De Appelweide zeer aanbevelen.

(PS-traag tot bijna geen WiFi/internet is zalig. Heb je in een buiten gebied met telefoonlijn. Kun je sociaal bezig zijn en boek(en) lezen)

meer dan fantastisch

johannes
9-8-2016

Ik wil hier even reageren op de recente recensie van hanniehaket.

Ik begrijp werkelijk niet waar deze mensen over klagen.

De gastvrijheid van de eigenaren is goed. Correcte ontvangst met een kopje koffie en een praatje als je daar prijs op stelt. Na ontvangst wordt je over de camping rondgeleid en krijg je een goed verzorgde binder met allerlei informatie over de camping en de omgeveing.

In de boomgaard zijn zeer ruime plekken. Je kunt in de boomgaard geen biljartlaken verwachten. Als hanniehaket elke stap een verrassing noemt, kan gesteld worden dat dit echt overdreven is. Het gras werd gemaaid vlak voordat wij op onze plek konden gaan staan. Het gras om de plekken heen is wat hoger, maar geen enkel probleem. Leuke glijbaan, met leuke andere speeltoestellen voor de kinderen.. Schitterend sanitair, dat elke dag grondig wordt schoongemaakt. menige camping zou trots zijn als ze de boel zo goed voor elkaar hebben.Een mooie ruimte om de vaat te doen. Fietsen kunnen overdekt worden gestald zodat ze niet natregenen. Het internet werkt goed, geen hoge snelheden, maar dat staat ook duidelijk aangegeven op de website.Er is geen glasvezel aanwezig.

Voor eetgelegenheid geven we geen punten omdat de camping geen restaurant heeft.

Voor ons een dikke pluim voor deze twee gemotiveerde mensen en een tien voor service en faciliteiten. Ga zo door Mark en Herma en trek je niet teveel aan van dit soort reacties.

Fantastische camping

John
8-8-2016

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Koffie bij ontvangst en de plek werd speciaal voor iedereen eerst gemaaid.

Sanitair is super. Menige camping zou blij zijn met deze kwaliteit.

Sanitair wordt dagelijks grondig schoongemaakt. De plaatsen zijn zeer ruim

Kortom een aanrader voor ee te gek lage prijs

gaan er niet nog een keer heen

hannie
3-8-2016

wij stonden van 25 juli 2016 tot 2 augustus 2016 op deze camping. Deze camping werd hoog gewaardeerd op de gastvrijheid. Wij hebben de gastvrouw 5 minuten gezien op de dag van aankomst en 5 minuten op de dag van vertrek bij het betalen. wij stonden in de boomgaard. Hele ruime plaatsen. Alleen maar kuilen en putten. Iedere stap was een verrassing. Het onkruid stond zo'n 50 cm hoog rond de bomen en klimtoestellen. Grappige glijbaan, maar ook hele hoge onkruid omheen. Ook aan het eind van de glijbaan. Afval moest gescheiden ingeleverd worden. Prima, zijn wij ook gewend. Maar dat de plasticafvalberg en het restafval niet of nauwelijks geleegd werd was niet fijn. Schitterend sanitair, maar iedere dag een penetrante urinelucht is vies. Zeker als het dezelfde ruimte is om de vaat te doen. Om die reden krijg van mij het sanitair een laag cijfer. Het internet is ook niet optimaal. Vaak geen signaal. Heel erg jammer alles bij elkaar. En ook niet nodig. Nee, mijn man en ik mistte een gevoel van warmte en betrokkenheid naar de gasten toe.

Fantasties

Mari Buijs
25-6-2016

Een mooie verzorgde sanitair en een mooi rustige camping, wat ik erg vond dat de electra appart bij geteld wordt tijden ons verblijf.

heerlijke rustige camping

mooi
14-12-2015

hele fijne camping, heerlijk rustig, mooi gestaan in de boomgaard, vriendelijke eigenaren, schoon sanitair, alles keurig netjes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Appelweide in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Appelweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Appelweide scoort een 8.77 uit 10 op basis van 18 reviews.