Camping Damkotshuisje

56 reviews over Camping Damkotshuisje in het Nederlands

Prima rustige camping.

Henk Muller
16-7-2016

Ruime plaatsen op een groot open veld omzoomd met bomen. Fietsenstalling met oplaadpunten voor de fietsaccu.

Gereisd met partner in juli 2016

Zeer nette camping voor mensen zonder kinderen

Kick Cora Worms
8-7-2016

Een goede uit val basis voor mooie fiets tochten rond Winterswijk en het Woold op de camping zeer ruime plekken en een heel schoon saniter blok, het weer zat niet mee in de maand Mei , een zeer fijne Vekabo camping.

Gr Fam C.worms

Gereisd met partner in mei 2016

Zeker voor herhaling vatbaar.

Peter en Hennie
29-6-2016

Zeer rustig gelegen seniorencamping. Mooi en schoon sanitair. Ruime plaatsen. Vriendelijke mensen.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Heerlijke rustieke camping

Hermien Kramer
27-6-2016

Wij staan voor de tweede keer op deze mooie kleine camping en we hebben het weer heel erg fijn gehad. Het is een erg mooi gelegen minicamping met ruime plaatsen in een prachtige ( fiets) omgeving. Vriendelijke eigenaren en evenzo de ontvangst. Ook het sanitair is prima. Echt een plekje om weer terug te komen,

Gereisd met partner in juni 2016

Mooie rustieke camping

Harry en Hermien Kramer
26-6-2016

Als je van rust houdt is dit de ideale camping. Erg mooie ligging in de mooie Achterhoek met zijn vele fiets en wandel routes. En erg vriendelijke eigenaren, zij nemen alle moeite om het ieder naar de zin te maken. Het sanitair is prima en schoon. Wifi perfect en gratis, hetgeen ook erg gastvrij overkomt. Winterswijk is gezellig met vele terrasjes en dichtbij. En Duitsland ligt op een steenworp afstand, ook een aanrader om hier eens lekker te gaan eten! Dit was onze tweede keer en wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtig en ontspannen

Fam. Van Til
25-6-2016

Als je echt een rustige camping zoekt, zonder het geraas van verkeer, lawaai van industrie of druk campingleven, dan is dit de ideale plek. Een schitterende omgeving, waar de camping midden in ligt, en waar je meteen vanaf de camping de bossen en weilanden in kunt trekken; het schitterende coulisselandschap is een weldaad voor oog en oor. Rond Woold kun je heerlijk fietsen en genieten van dit originele landschap dat gelukkig gespaard is gebleven van ruilverkavelingen.

Een aanrader voor honden; die snappen ook dat ze op een mooi plekje zijn aangeland. Een paadje langs de camping is een ideale verbinding richting het ultieme vakantiegevoel. Doen!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Heerlijk

johnboy12
20-6-2016

Heerlijke camping gelegen in een schitterend buurtschap ( Woold ) van Winterswijk. Mooi rustig en met ruime plekken rondom een groot veld. De eigenaren doen er alles aan om het de gasten het naar hun zin te maken. Het sanitair is voldoende en word goed schoongehouden.

Gereisd met partner in mei 2016

fantastische mooie centraal liggende camping

Elviera De Laat
21-5-2016

Zeer vriendelijke mensen,geen vraag is te veel,je voelt je hier echt welkom. Ook zeer geschikt voor gehandicapten zeker sanitair ! Mooie fietsroute ik rij zelf met scootmobiel alles zeer goed begaanbaar. Top vakantie gehad.

Gereisd met partner in april 2016

Geweldig

Seraphina
8-9-2015

Het is een leuke kleine camping. Ruime plekken en bijzonder rustig.

Een echte seniorencamping. Voor kinderen niet geschikt. Voor ons, senioren is dit wel prettig.

Wij waren er zeven weken maar hebben genoten. En mooie fietstochten hier in de omgeving. Alles dichtbij zoals winkels enz. Centrum van Winterswijk is 5 km.

Gereisd met partner in augustus 2015

Dit is het gewoon.

smits
2-8-2015

Zeer hartelijke eigenaren, plaatsen zijn groot met veel gras wat goed word bijgehouden. De WIFI is heel goed en gratis, lekker warm water. De toiletten/douches en wastafels zijn schoon en voorzien van een flacon/pompje zeep. Overdekte fietsenstalling en op de minicamping heb je 10amp stroom. De omgeving is voor de fietsers geweldig, je kunt er echt alle kanten uit.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Damkotshuisje in Winterswijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Damkotshuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.