Camping Damkotshuisje

Meer camping info

66 reviews over Camping Damkotshuisje

• 2018
    9Rob van Zimmeren27-08-2018

Prima camping, vriendelijke ontv. mooie omgeving.

Mooie camping, prima sanitair, wordt prima schoongehouden. WiFi prima in orde. Mooie ruime plaatsen. Prachtige fietsomgeving, fietsroutes aanwezig. Winterwijk een leuke plaats. voor de vierde keer bezocht.

• 9Gerard20-08-2018

We komen zeker nog een keer weer

Leuke mini-camping met ongedwongen sfeer, hebben het er erg gezellig gehad. Camping ligt aan de weg Winterswijk-Bocholt, aan de achterkant van de boerderij, dus rustig en weinig last van het verkeer. Mooie uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten. Bij aankomst ontvingen we een map met route-ideeën, goede service. Toiletgebouw wordt goed schoongehouden, ook in dit hoogseizoen vonden we het er netjes uitzien. Ruime plekken voor caravan dan wel tent, eventueel inclusief auto. Je fiets kan in de overdekte schuur, waar ook aansluitpunten zijn voor het opladen van de elektrische fiets. In deze schuur ook speelgoed voor de kinderen, verder is er een grote trampoline op het veld. Verder geen vertier voor de jeugd, maar daarvoor zijn er andere campings in de omgeving. Eigenaren doen hun best om het je naar de zin te maken. Al met al een prima tijd gehad, en we zijn van plan om zeker nog eens weer te komen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Rudi en Jolanda Idema17-08-2018

Zeker de moeite waard om nog eens weer te komen.

Hele mooie ligging voor fietsen en wandelen. Goed te doen om op de fiets naar Winterswijk te gaan, is niet ver. Hele mooie camping en heerlijk rustig. We hebben twee heerlijke weken gehad!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Maria en Hidde27-07-2018

Helemaal oké.

Fijne plek, voor warmte mooie schaduw plekken, voor de zon ook voldoende ruimte. Echt schoon en verzorgd sanitair.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Hans en Cathrien Paulusse13-07-2018

Geweldig

Eind juni 2018 hebben we hier elf zeer aangename dagen doorgebracht. Een fantastische camping. Op deze camping valt niets aan te merken.

• 9Hennie Raben09-07-2018

fantastisch!

super mooie camping met ruime plekken geweldig aardige eigenaars en de toiletten zijn er echt schoon ,echt een aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Groetenis Jan04-07-2018

Prima verzorgde camping,zeker voor herhaling vatba

Neem je zorgen mee, je bent ze hier zo kwijt.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 7fam van diesen21-06-2018

mooie camping,schitterende omgeving

Op zich een hele vriendelijke en fijne camping, met mooie plaatsen, 2 watertappunten op het veld. we werden vriendelijk ontvangen door de heer des huizes,mevr hebben we niet gezien. wat ons wel verbaasde dat deze campinghouders de camping van ongeveer 25 plaatsen combineren met een baan,wat volgens mij moeilijk te combineren is.qua schoonmaken en dergelijke Alles zag er wel schoon uit maar bij het sanitair hadden wij een beetje twijfel,het zag er allemaal wel redelijk schoon uit maar niet hygiënisch schoon. Veel troep op de grond, toiletbril zag er niet echt schoon uit.,vlekken e.d Wat andere mensen en ons een beetje tegenstond was dat er voor ongeveer 25 staplaatsen te weinig toiletten en douches waren en niet gescheiden , heren en dames. Er zouden fietskaarten en wandelroutes zijn maar die hebben we niet gevonden. Ook hangt het er een beetje vanaf wat voor volk er op de camping staat qua rust,bv tot laat herrie

• 7Staat v/h sanitair

• 8Hr en mevr van Wijk19-06-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Mooie rustige kleine camping, vrijwel geen kinderen, veel senioren zoals wij ook. Prachtige omgeving, vlakbij Duitse grens! Vriendelijke eigenaren! Schoon sanitair, prima WiFi ,prijs kwaliteit is in verhouding.

• 8Staat v/h sanitair

• 10H.van der Linden16-05-2018

Super goed

Zeer gastvrij onthaal.Heerlijk rustig. Camping stelt mooie fiets en wandelroutes ter beschikking .

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018